Tak doufám, že tu dodávku zváží a změří účinnost brzd. Nedivil bych se zaplacené STK. Moje osobní zkušenost je, že tihle mistři světa jezdí s přetíženým autem, se sjetými kotouči brzd. Navíc většinou čumí do mobilu, místo aby koukali před sebe. A ti co znám, co se živí jako dodávkáři mají IQ houpacího koně. Nechápu, jak tihle mohli dostat řidičák.
Ale ano, dokáží pochopit frustraci člověka, který ve tmě zimního podvečeru cestou z práce zakopne o kouli tažného zařízení auta, které majitel zaparkoval opřením zadními koly o obrubník chodníku. Tohle sice asi nebylo pro dotyčného tak bolestivé, ale slabší povahu to rozhodit může. Asi bych ho napřed poslal na vyšetření a pak se teprve bavil o výši trestu. Ty poškozené vlastníky aut bych odkázal na zpytování vlastního svědomí. Za blbost se platí a oni ji zjevně udělali a navíc vědomě.
Málokdo si uvědomuje, že je třeba čas od času udělat kontrolu vyvážení kol. Při změně letních kol na zimní a obráceně, to pneuservis dělá automaticky. Pochybuji, že uživatelé celoroček to udělají alespoň jednou za rok. To, co tak možná ušetří teď, dají později za výměnu ložisek kol, silentbloků a tlumičů. Čím je kolo větší a auto levnější, tím dřív dojde k poškození těchto dílů.
No nalejme si čistého vína. Rusové po Jaltské konferenci v únoru 1945 především spěchali, aby si zabrali svůj dohodnutý díl Evropy. Nějaké osvobozování je v zásadě nezajímalo. Jen potřebovali vojensky obsadit území. Že u nás mohla být o pár dní dřív Pattonova armáda, je bohužel možné, ale tehdy politický neprůchodné. Takže v ruských učebnicích dějepisu se to mužíci nedočtou. Stejně jako o paktu Ribbentrop - Molotov. S takovými nevzdělanci se asi opravdu nedá diskutovat. Mimochodem, kdyby jim za války nešla přes Murmansk spojenecká pomoc, tak ještě dneska obléhají Kurský oblouk. To byla samozřejmě nadsázka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud to nejsou dotace pro Agrofert tak to pan Ing. Babiš opravdu nepotřebuje. Je jasné, že může těžko potřebovat něco, čemu nerozumí.