Vy jste opravdu "odborník" a určitě dokonalý řidič, u kterého je naprosto vyloučeno sebemenší pochybení.
Dokonalý samozřejmě nejsem, ale body mám všechny a i při ujetých cca 1,5 mil. km po Evropě a USA jsem dodnes nezavinil žádnou nehodu. A jen na okraj. Na vojně jsem jezdil s tankem, dodnes jezdím na motorce a v březnu jsem ve svých 68 letech dostal další potvrzení zdravotní způsobilosti. Takže dobrý, že?
Tak doufám, že tu dodávku zváží a změří účinnost brzd. Nedivil bych se zaplacené STK. Moje osobní zkušenost je, že tihle mistři světa jezdí s přetíženým autem, se sjetými kotouči brzd. Navíc většinou čumí do mobilu, místo aby koukali před sebe. A ti co znám, co se živí jako dodávkáři mají IQ houpacího koně. Nechápu, jak tihle mohli dostat řidičák.
Zase ti řidiči Fábií. To je největší zlo. Zrovna ráno jsem se vracel domů ve svém BMW a z vedlejší silnice bez zastavení na stopce vyletěla Fábka. Naštěstí jsem ještě byl dost daleko, tak mě nesejmul. Ale ze svých zkušeností můžu říct, že nejhorší jsou řidiči fábií. A nedávno jsem taky jel s dodávkou a začala předjíždět Fábie mě i auto předemnou a vůbec mu to nejelo, nechybělo moc a střetl by se čelně s autem v protisměru.
Já mám zase špatnou zkušenost s řidiči BMW. Někdo jim nakukal, že jejich auta jsou rychlá a oni tomu věří až tak, že vyjíždějí od benzinek a z vedlejších těsně přede mnou a myslí si že mě nezdržují. Přitom musím pokaždé brzdit, abych jim nenačechral tu jejich modlu. Někdo by jim mohl pošeptat, že když jedu rychlosti 27m/s, tak opravdu nestačí, když vyjíždí z vedlejších komunikaci 50 metrů přede mnou.
Ale ano, dokáží pochopit frustraci člověka, který ve tmě zimního podvečeru cestou z práce zakopne o kouli tažného zařízení auta, které majitel zaparkoval opřením zadními koly o obrubník chodníku. Tohle sice asi nebylo pro dotyčného tak bolestivé, ale slabší povahu to rozhodit může. Asi bych ho napřed poslal na vyšetření a pak se teprve bavil o výši trestu. Ty poškozené vlastníky aut bych odkázal na zpytování vlastního svědomí. Za blbost se platí a oni ji zjevně udělali a navíc vědomě.
Málokdo si uvědomuje, že je třeba čas od času udělat kontrolu vyvážení kol. Při změně letních kol na zimní a obráceně, to pneuservis dělá automaticky. Pochybuji, že uživatelé celoroček to udělají alespoň jednou za rok. To, co tak možná ušetří teď, dají později za výměnu ložisek kol, silentbloků a tlumičů. Čím je kolo větší a auto levnější, tím dřív dojde k poškození těchto dílů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud to nejsou dotace pro Agrofert tak to pan Ing. Babiš opravdu nepotřebuje. Je jasné, že může těžko potřebovat něco, čemu nerozumí.