O tomto řešení se nikdy neuvažovalo a tak není v územním plánu. Tedy by příprava trvala hodně dlouho a navíc by byl určitě problém i s pozemky pro takovou stavbu Ono se uvažovalo (a stále uvažuje) naopak o tom, že by ve Zličíně vznikla přestupní stanice na trasu A, která by obsloužila letiště...
Snad ještě větši psycho-scifi je tohle : Odkaz :D
no pane jo.....226 a už to označujeme slovem "letěl"......a plánovanou rychlost 360 km/h, kterou mají jezdit budoucí vlaky bude redaktor označovat za teleportaci a při psaní bude připosraný? Jak ubohé. To auto je schopno jet 250km/h naprosto bezpečně rozhodně bezpečněji než oktávka ve 113km. Takže někdo malinko spěchá a přidá a už je to pilot....My jsme fakt maloměšťáci ubohoučtí....
Je trochu rozdíl mezi vozidlem které může v tomhle státě řídit každé ťululum kdy se musí řidič vyhýbat a reagovat na ostatní vozidla, točit volantem atd. kdy jediný "asistent" je přinejlepším Lane Assist co řidič nejspíš vypnul před tím než vyjel a drážním vozidlem vedeným vyškoleným personálem jedoucím po speciálně konstruované trati na tuto rychlost se zabezpečovačem co může hned hodit rychlobrzdu když hrozí nebezpečí, třeba že by vlak vjel na úsek obsazen jiným vlakem, taktéž na těchto tratích bude zakázán provoz souprav jenž nesplňují minimální požadovanou rychlost.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Není vždy pravidlem. Často takový autobus či tramvaj zdržuje více řidičů než lidí které veze. Nemluvě o nevzhlednych kolejích a drátech, které jsou tam pořád...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Silnice, auta a smog jsou naopak přímo radost pohledět co ?
1 odpověď