Cyklopruhy s Vaším problémem nemají nic společného - neomezují žádného automobilistu, protože do nich auta smí vjet a také do nich vjíždějí. Nesmí v nich zastavit, ale běžně v nich zastavují. V místě, kde jsou, nemusí být dodržen (obvykle nedodržovaný) odstup 1,5 m. Takže je-li pro někoho cyklopruh výhoda, tak pro automobilistu. Na druhou stranu, jejich zrušením nebo nezavedením se z výše zmíněných důvodů nic nepokazí. Jako cyklista mohu říct, že pruhy mi nepomáhají a bezohledné automobilisty nelimitují. Nerozumím, proč by neměli zrovna v Praze cyklisté co dělat. Je to často opakované tvrzení, které není opřené vůbec o nic. Někdo dokonce tvrdí, že je Praha pro cyklistiku nevhodná, což tedy nemohu potvrdit a podezírám takového, že na kole prostě nejezdí nikdy a nikde a hledá si zástupný argument.
Zlevnit a preferovat MHD asi dává víc smysl, tedy hlavně tu příměstskou, protože s tramvajenkou za 3600 za rok tj. v průměru za 10kč na den se vyplatí snad každému, kdo jen trochu chce/může jet. U středočechů je ta tramvajenka značně dražší, rozhodně zdaleka ne úměrně vzdálenosti.
Co se pana Hřiba týče, též bych radši, aby organizoval dopravu ve Slavičíně. Ale stačí volit ty správné strany a osoby a toto se snadno vyřeší.
Hlavně těmi cyklopruhy jezdí nejvíc motycykly. Někdy mám chuť otevřít dveře...
Neminim Hriba obhajovat, ale lecos v Praze v oblasti dopravy bylo uz neudrzitelne, takze muselo se pristoupit ke zmenam.
Ale jak byly provedeny neumim vyhodnotit.
Dneska je tezke se chytit nejake informace.
Media bud si upravuji informace dle sve potreby, nebo informace od nich jsou zamerne nepresne.
A politikovi verit je asi stejne, jako hladovému krokodylovi, ze nema hlad.
Pokud byste viděl jak pan Hřib jásal v médiích např. nad rozšířením refýže na Ohradě, čímž z jedné nejfrektovanější žižkovské křižovatky vytvořil dopravní špunt (počet pruhů se snížil na polovinu), mluvil byste jinak. Je naprosto nekompetentní a pražská doprava zažívá ty nejhorší nápady za posledních třicet let. Doprostřed silnice vám náhle postaví sloup, ostrůvek či obrubník, o balisetech rozházených úplně všude ani nemluvím...
To je těžká práce. Před prázdninami jsem odvezl čtyři klienty za hodinu, dnes mi na dva nestačí skoro dvě hodiny. I když mám svůj jízdní pruh tak se do něj buď nemůžu dostat nebo je plný jiných neoprávněných vozidel. Co na tom, že na JS je zákaz kamionů mezi Krčí a Barrandovem, stejně má prý každý druhý výjimku. Nějakého myslitele také napadlo rozvrtat Magistrálu, Václavák, Sokolskou i Rumunskou dohromady. Rumunská je rozbitá nejméně rok a Na Strži už je to tři roky. Případně špatné značení - po zabočení najednou slepá ulice a díra ve vozovce. Kdo tohle vymýšlí? Dnes jsem musel i po chodníku protože vjezd zatarasili auty. Taky po tom městě už nikdo neumí jezdit - nacpou se do křižovatky i když nemají dál kam jet. Příští zelená je stop pro všechny. A dalším nešvarem je nechávání si 3-8 metrů místa před autem. Dodnes jsem tohle nepochopil...
Jasně , ale žádná pohotovost na mé posádce nebyla a ani se o ní nemluvilo.
Armáda i za mé doby měla telefon a pokud by byla situace vážná tak zakáží dovolené a opušťáky.
Sám jsem se divil že nic takového nenastalo.
Spíš se obávali vzpoury než aby nás vojáky znejistili.
Střílet a najíždět tanky do civilistů nezanechá ani u armády morálku v klídku.
Byl jsem řidič 7 mi vojenských pásových vozidel a věřte mi že jsem byl cvičený vyjet klidně nevyspalý po hodině spánku a plnit rozkazy .
Prošel jsem pár cvičeními na čas v době noci kdy se zastavily stopky až jsme byli celá 700 hlavá posádka stála v plné polní nastoupená na buzer place v plné zbroji a s plnou výstrojí.
My měli zákaz vycházení, totálně odstřihnutí od reality a čekalo se na korbách nákladních aut kdy se pojede potlačit revoluce.
A druhý se den se již nesmělo říkat soudruhu, ale pane...
Rozdíl v tom, že pro člověka, který se narodil hendikepovaný, se jedná o přirozenou věc (pro něj) protože se tak narodil. Člověk, který měl třeba nehodu nebo nemoc a přišel o nějaký smysl nebo končetiny, to má dle mého názoru daleko složitější. Nicméně, pokud je nějaké postižený, u kterého je jisté, že se přenese i na děti, pak mi to přijde nezodpovědné, sobecké a nefér vůči tomu dítěti. Je hezké, že takto nemocný člověk bude mít dítě, ale jak se o něj postará? A co až ten dotyčný umře? bude dítě soběstačné? To bylo myšlenkou mé reakce na článek.
Opakuji si každý den - postižené dítě co přijde o rodiče (stářím) skončí nakonec v nějakém ústavu kde se mu rozhodně nebude poskytovat péče na jakou bylo zvyklé v rodině. Ale raději to těm rodičům neříkám...
1 ) je rozdíl se postiženým nebo nějakým způsobem hendikepovaným narodit a je když třeba plně vitální člověk najednou příjde o zrak nebo o nohy. 2) Jistě, že může mít sex, "ale" ... a to "ale" jsou třeba možné následky v případě početí.
Sem se postihnul čtyři roky po prvním děcku - proražené plíce. A mám kupodivu další tři roky potom...
Dnes už jsou dospělí a žádné následky nemají...
Evidentně lidi velmi rychle zapomínají. Kupní síla obyvatelstva výrazně stoupla (a to i přes pokles v posledních 2 letech), úrověň zdravotnictví o kterém se nám před listopadem nemohlo zdát, svoboda slova, možnost studovat, cestovat či pracovat téměř kedkoliv po světě. Studium a práci Vám neurčuje politika, ale schopnosti (+ negativum - peníze). Výrazné zlepšení stavu budov a památek. Výrazné zlepšení stavu životního prostředí a bůh ví, co ještě.
To, že to není zcela bez problémů, to netvrdím. Výrazným negativem je výrazná absence snahy občanů o politku, kromě reptání a nadávání. O zahrádku je třeba pečovat, jinak zpustne.
Kupní síla mi vzrostla právě za poslední dva roky, možnost studovat, cestovat či pracovat kdekoli mě nezajímá. Svoboda slova je na nule, nesmíte říct nic co není v souladu se současnou politikou. Pokud jí napadnete tak jsou Vaše připomínky nedůvodné...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
A čemu to vadí?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vadí to tomu, že pruh není vyhrazen motocyklům. Ty vás pak podjíždí zprava a na křižovatce kde vy odbočujete vpravo jedou často rovně. Ale to dělají koneckonců i cyklisté... 🤷