Pane Mareši, myslím, že jste to úplně nepochopil. Lidé měli určitě na mysli prezidentský projev, který byl servilní a všechno v něm bylo zalité sluncem. Prý je naše ekonomika ve skvělém stavu, což ihned mnoho ekonomů vyvrátilo. A to jeho mlžení naoko při každém podpisu pod důležité dokumenty mu také žádné body nepřineslo, snad jen u stejně servilních voličů pětikoalice. Takže jestli budeme mít takové podlézavé prezidenty, kteří podepíší i zjevně protizákonné dokumenty, tak na to prezidenta nepotřebujeme. Před zvolením se chvástal, že bude prezidentem všech, ale zapomněl dodat, že jen voličů pětikoalice.
Můžete nám sepsat ty protiústavní zákony, které nejvyšší soud jako protiústavní zrušil? Musíte o nich vědět, když o nich píšete. Nebo je to jen takové kalení vody (očerňování), jako že to říká opozice.
To, že se ta auta jmenují stejně, neznamená, že mají cokoli společného, a porovnávat je v prodejích je podle mě nesmyslné.
Mustang na benzín je sportovní až supersportovní 2dveřové kupé s motory od 2.3 l o výkonu cca 200 kW až po 5.0 l „šílenosti“ s turby nebo kompresory a výkonem okolo 800 koní, určené na okruhy.
Mustang na elektřinu je naopak 4dveřový rodinný sedan na elektrický pohon.
Má smysl porovnávt 4dveřový elektrický sedan s okruhovým sporťákem, který má na trhu velmi omezené publikum?
Pokud se elektrický vůz pro širokou veřejnost srovnává v prodejích se sporťákem, tak to zas není nic, čím by se výrobce mohl chlubit...
Mustang na elektřinu je 5dveřový vůz, má základu 197kW se zrychlením 6,7s. Ve verzi GT 358kW se zrychlením 4,1s. To je na rodinné auto slušné 🙂
Kam se na to hrabou lecjaké sportovní spalováky.
Co na to nemocná Šuršula? Vina Stellantisu? Nikoliv vražedných podmínek naordinovaných slavnou EU a EK?
Uršula? Dejte si tu práci a podívejte se na nabídku aut Fiatu. Jeden neprodejný model vedle druhého. Navíc většina z nich předělaná i na EV. Není divu, že to nikdo nekupuje. To nemá se slavnou EU nic společného. Vždyť Dacia nebo Hyundai rostly ročně o dost. Problém je pouze v tom, že Stellansis nabízí neprodejný modely.
Komu vlastně fandíme co přehlíží pan Pisecky: Uhelka nabije baterii o kapacitě 1kWh a vypustí do ovzduší 820 g CO2 prozradí Google,
Eauto ujede 100 km a spotřebuje cca 25 kWh el energie tedy 20,5 kg CO2 z uhelky Předepsáno EU je 9,5 kg CO2/100 km 2litrový diesel dá cca
12 kg CO2/100km Provozovatel Eauta dostane dotaci 200 000 na auto a 30 000 na DC nabíječku To zaplatí ostatní drobné zpěvné ptactvo DPHačkem, které z toho nemá žádný užitek. Nabíječky o výkonu 150 kW na dálnici 100 000 Eaut x 150=15 GW
Kolik dává Temelín za den, lehce přes 2GW Tak jich potřebuješ 8 a ty nemáš Tak musíš udržet v chodu uhelky Na to si Tykač v Bruselu musí koupit povolenku cca 70 EUR za 1 t CO2. A uhelky nemůže vyřadit protože bychom nenabily Eauta tak je budeme dotovat z rozpočtu Pokud bude registrováno 100 000 Eaut pak už netankuji tedy neplatí spotřební daň z benzinu či nafty
V rozpočtu bude chybět cca 5 miliard Kc ročně Propuštěni zaměstnanci autoprůmyslu budou na pracáku tak se pohrnou koupit si eauto.
1) Uhelky vyrábí v ČR pouze kolem 40% celkové el. energie a každým rokem to bude klesat. Momentálně je většina EV je nabíjena z domácích FEV. Firemních FEV už taky přibývá. Prosím přepočítat.
2) U EV nejde primárně o CO2, ale právě o splodiny vylučované ve městech.
3) víte kolik na dotacích jde ročně např. na fotbal nebo hokej? Já ani nikdo v mojí rodině není aktivní fotbalista ani hokejista. Dotace prostě neřešte.
4) S tím Temelínem mi to nevychází, přepočítat
5) rozpočet je prosté přerozdělení peněz, co se vybere. pokud se nebude dostávat peněz, buď se něco omezí nebo se bude muset vybrat víc.
6) ohledně EV vládne silná negativita. Já osobně bych EV klidně bral, ale štve mě vysoká cena. Ale ona postupně padá dolu. I když vůbec nebudu řešit nějakou ekologii, tak bych ocenil ticho při jízdě, tah od nulových otáček, nechcípá to při rozjezdu, necuká to při řazení. A bral bych VL2 (zásuvka 230V ven)
Jasně statistika "požáry BATERIÍ elektrických aut" zahrnuje všechny požáry elektrických aut, stejně logikcy jako třeba statistika "nehody OSOBNÍCH motorových vozidel" podle tvé tupé vidlácké logiky bude obshaovat nehody všech motorových vozidel, protože ty ostatní jsou v zanedbatelných počtech. Je to tak viď ty votbáhlo?
.
Vyfabuluješ kupu hnoje a prohlásíš - a tak se mi to líbí, tak bych to tím uzavřel. Jsi tupej nevzdělanej prolhanej dement a tím bych to uzavřel zas já...
Apropo jsem vystudoval VŠ techniku v Liberci, čím se pochlubíš ty?
Jasně statistika "požáry BATERIÍ elektrických aut" zahrnuje všechny požáry elektrických aut, stejně logikcy jako třeba statistika "nehody OSOBNÍCH motorových vozidel" podle tvé tupé vidlácké logiky bude obshaovat nehody všech motorových vozidel, protože ty ostatní jsou v zanedbatelných počtech. Je to tak viď ty votbáhlo?
.
Vyfabuluješ kupu hnoje a prohlásíš - a tak se mi to líbí, tak bych to tím uzavřel. Jsi tupej nevzdělanej prolhanej dement a tím bych to uzavřel zas já...
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Nejsem právník, ale protiústavní zákon je každý, který byl zrušen aniž by měl
potřebný počet hlasů k jeho zrušení. Kromě zrušení zákonné valorizace je to
i přijetí korespondenční volby - toto mám od právníků, není to z mé hlavy.
V poslední době mám velké pochyby o právním řádu naší země. Podívejte
se na stíhání pana Skály za názor. Soud tam pracoval na principu inkvizičního
soudu- vyráběl důkazy, nenechal předložit důkazní materiály. Toto nebyly praktiky ani soudů v 50. letech a ani nacistických soudů. Jednoduše řečeno naše liberální
demokracie se fašizuje. Už aby tato vláda skončila.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle vaší logiky, že soudy rozhodují podle přání stávající vlády, přece soudy budou rozhodovat i podle přání budoucí vlády, to si nepomůžeme. Jestli to spíš nebude tak, že se vám prostě jen nelíbí, jak rozhodly. Soudci jsou volení na neurčito, vláda se může zvolit kdykoliv. Co by potom nutilo soudce podrobovat se jakékoliv vládě?