většina těchto světelných dvoumontáží je na našem území namontováno v rozporu s technickými předpisy stejně jako je to na obrázku ke článku.
rozměr takového světla musí být 300mm (větší než klasické , které má 210mm), což netuším z jakého důvodu nikdo, včetně schválení do provozu, nerozporuje. Jak pak chcete vymáhat pokutu opravdu netuším.
nevím zda jde opět o podvrhnutý článek nebo článek UI která guláš nejí, ale souhlasím se závěrem - nechoď tam a nehádej se.
Navíc pokud je pro někoho do guláše nutnou a nezbytnou přísadou čerstvá paprika pak asi musí jít na školení vaření a to nejlépe k Babicovi. Jako renomovaný kuchařský velmistr by mu vysvětlil, že pokud nemáš papriku tak tam hoď třeba housku.
Pro mě je v guláši důležitá cibule a maso. A z koření samozřejmě sůl poněvaďž je nad zlato.
V našem případě trvá ohlášení stavby v rozsahu výměny střešní krytiny (azbest) a zateplení stávajícího RD již dva roky a výsledek zatím v nedohlednu. První žádost byla dle úřadu ukončena po roce z důvodu nedodání požadovaných doplnění - úřad vlastně požadoval vše jako u nové stavby a má na to dle jejich výkladu ze zákona právo. Druhá je po doplnění stále v běhu. Lhůty dodržovat nemusí, ale vy ano ( na ohlášení mají 30 dni, výjimečně 60 - u nás první odpověď na podanou žádost 6 měsíců). Úředníci mají dle mého názoru jediný postup, zdržování neboť jsou přetížení a hledání důvodu proč žádost neschválit, přitom by postup měl být obrácený. Být nápomocný a vstřícný ovšem na školeních neprobírají.
Pokud bych měl vše podstoupit znovu je jednodušší vše provést bez ohlášení, ovšem za své prostředky a s rizikem pokuty nebo dodatečného schválení. My jsme si bohužel zvolili i vzhledem k přidělené dotaci ( která nám nejspíše propadne) správný postup a tak musíme pouze doufat.
no tedy to je výsledek pro pisálka a podobným,aniž tuší jak to ve skutečnosti s doplňkovým zeleným signálem (jak se to světlo jmenuje) je.
prvně zákonná formulace:Doplňková zelená šipka
Šipka svítící současně se signálem s červeným světlem „Stůj!“ nebo se žlutým světlem „Pozor!“ znamená pro řidiče možnost pokračovat v jízdě jen ve směru,kterým šipka nebo šipky ukazují; přitom řidič musí dát přednost v jízdě vozidlům a jezdcům na zvířatech jedoucím ve volném směru a útvarům chodců jdoucím ve volném směru;přitom nesmí ohrozit ani omezit přecházející chodce.
V podstatě se dá tento signál přirovnat k čistě plechové stálé tabulce umístěné vedle základního červeného signálu jak je to např.v Německu,neboť jste povinni dát přednost všem účastníkům provozu,které můžete ve směru,kterým šipka ukazuje dát přednost.V některých státech je pak pravidlo pro odbočení vpravo na semaforu umožněno i bez tohoto signálu,při zachování uvedených pravidel.
Vzhledem k podstatě tohoto signálu pak není zapotřebí jakákoliv signalizace před ani po signálu,neboť systém počítá s právě popsanými pravidly pro odbočení a tak žádné nebezpečí nehrozí (pouze od účastníků neznalých pravidel).jednoduše řečeno pokud i při svícení popsaného signálu dojde ke střetu Vašeho vozidla s jakýmkoliv jiným účastníkem provozu budete na vině z nedání přednosti v jízdě,nikoliv jízdě na červenou.
Doplňková tabulka se zelenou šipkou opravdu dovoluje odbočit vpravo,i když svítí na semaforu červená,ale nemůžete vjet do křižovatky,jako by vám to tam celé patřilo.Jednoduše řečeno,prostě se rozhlédnete,jestli je volno.pak můžete jet
už jen první odstavec dává o autorovi článku jasnou představu - slovní spojení , host má být v restauraci pánem, je již několik desítek let ohýbáno do nepředstavitelných představ a spojení, která nemají se slušným chováním hosta ani obsluhy nic společného. Vzájemný respekt je tak jen těžko dohledatelný. Má snad jít v prvé řadě o dohodu na obou stranách.
Dále pokud jídelní lístek, představující jakousi závaznou nabídku podniku, obsahuje dětské menu nebo jídla máte částečně vyhráno a tím i možnost si tato jídla objednat.
Pokud však taková jídla v lístku nejsou máte možnost se s obsluhou dohodnout na ústupku nebo si prostě objednat klasickou porci a tu buďto nedojíst nebo si jí rozdělit mezi ostatní.
My jsme prostě raději volili cestu nehádání se s tím, kdo Vám jídlo připravuje, neboť vy to pak musíte zkonzumovat. A nikdy nevíte.
nejde než jen souhlasit a když se podívám do diskuze je výjimečně s podivem kolik srdíček a souhlasných reakcí se zde sešlo. kde jsou ty doby Monty Python's Flying Circus nebo Benny Hill na stanici BBC i u nás včetně již zmíněné České Sody. zjevně není v současné době asi potřebná odvaha. nicméně si myslím, že by to velké množství lidí uvítalo. pěkný večer
Krásný večer a víkend,
jak to tady pročítám tak mi vychází, že všichni řidiči vozů BMW mají vrátit v lepším případě řidičské oprávnění nebo raději nevyjíždět.
V tomto kontextu mi přijde zábavné, že právě Policie České republiky má jako nové přírůstky do vozové flotily právě několik desítek vozidel této značky. Proč tak je a jak to působí na bezpečnost provozu nechám opět na zde diskutujících. Ostatní používané značky vozového parku asi nebudí patřičný dojem.
na první pohled mě zarazil Vámi popisovaný rozestup při 130 km/h na německé dálnici 36 metrů. Chápu, že je to asi překlep, ale je to vzdálenost co vozidlo ujede zmiňovanou rychlostí za jednu vteřinu. Při Vámi popisovaném a doporučovaném bezpečném rozestupu by to mělo být 72 metrů.
V Německu je nepsané pravidlo dvou plastových bílých sloupků ( jsou od sebe 50 metrů) nebo i ve Francii a Španělsku jsem vyděl přerušení vodící linie (bílé silné čáry vodorovného značení vpravo) a znovu pravidlo dvou přerušení pro bezpečný odstup.
opravil bych autora ohledně počtu koní nebo chcete-li výkonu motoru. Limitka GT má dle specifikace 634 koní. Skutečná produkční verze od roku 2021 měla 621 koní, a ano rozdíl je opravdu 13 koní.
Pro zájemce mám také špatnou zprávu Limitovaná verze je stejně jako běžná končící vyprodána a nezbývá tedy než hledat již vyrobené kusy po prodejcích v Evropě - převážně v Německu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tedy nezlobte se, ale opět další senzace z dílny PČR. Nic proti tomu, že se to nemá a spravedlivý trest. Takových situací zažívají řidiči desítky a možná stovky denně, ale jaká senzace. Místa všude kolem spousty a že nevyužil odbočovací pruh a jel v protisměru - asi se bál. Řidič z vedlejší musí stejně dát přednost všem vozidlům jedoucím na hlavní lhostejno v jakém směru jízdy. za mě tedy na pokutu, ale jinak běžná situace.