Cituji: "Výhrady k rozpočtu má nadále i Pavel. Podepsal jej podle svých slov proto, že od premiéra Petra Fialy a ministra financí Zbyňka Stanjury (oba ODS) dostal osobní garanci, že vláda příští rok plánovaný schodek 241 miliard dodrží a nedojde k porušení zákona o rozpočtové odpovědnosti."
Ptám se: Už se to někdy stalo?
Odpovídám si: Ne, nestalo, a ani nestane! K porušení zákona zatím dochází rok co rok.
Neustále se tu bavíme o snižování schodku rozpočtu. Vláda PF tvrdila, že v roce 2024 bude schode -200 miliard a v roce 2025 -150 miliard, a JE to i v programovém prohlášení vlády. Na jedné straně vláda řekne toto, na druhé straně má schodek o -41 miliard vyšší, než chtěla. Ano, chápu, dost peněz šlo na škody po povodních, ale kde je pořád těch 30 miliard. Na druhé straně si vláda dá jako úspěch konsolidaci veřejných financí, kterou vlastně ani neudělala, následně v nedávné době odpustí jedné firmě MD pokutu několik miliard "jako dar" atd. Bohužel v té vládě nesedí jediný ekonom, a proto to taky takhle vypadá.
Jestliže chci zvýšit příjmy rozpočtu a nezvyšovat daně, logicky musím snížit - plošně osekat - výdaje eráru. A to se neděle. Snížení počtu erárních zaměstnanců se nestalo, naopak letos 1 500 lidí stát nabral. Ale vláda tvrdí, že snížila počty o 500 lidí. Ano, ale pořád jich třikrát víc nabrala. A dál to jsou ty konsolidační balíčky, reformy penzí a snižování valorizací penzí loni, jak kolem toho byl řev. Ale tím se neušetří! Neušetří se ani, pokud si politici zvednou platy o 7 %, jak letos udělali.
Problém je, že vláda šetřit nechce! Tečka!
Nejsem architekt, ale n otázku "proč dal architekt přednost před auty?" dovedu odpovědět taky. Protože to je prostě normální. Ono totiž není normální, že Kulaťák je za**daný auty nonstop, nedá se v jeho okolí pracovat, natož pak normálně bydlet. A proto jsou dnes upřednostňováni lidé a hromadná doprava. A je to tak z mého pohledu dobře.
Tak a teď mi za to urvěte hlavu. Nejsem ani fanatik, ani Zelený (mozek z HGŠ na Kulaťáku už vůbec), naopak jsem motorista a stará konzerva. Jen jsem toho názoru, že pro klidné žití kdekoli v centru města je zásadní, aby tam byli spokojení ti, co tam žijí, nikoli majitelé aut, co neumí pozvednout svoji velectěnou p***l a dojít pár metrů zu Fuß ...
😄 😄 😄 😄 😄 Dovolte, pane Majurníku, abych se Vám od srdce zasmál a rovnou i vysmál. Vyrovná se dojezdem dieselu? Se 750 km? Vážně? Ale no tak, pane redaktore ... Já se svým naftovou Toyotou 1.8 D leckdy ujel i dvojnásobek. Běžně točila tak 1 200 km na jednu nádrž, a Vy mi tu tvrdíte, že těch 750 km je vyrovnání se dieselu? A se starou Fordkou, co měla benzíňák 1.6, jsem běžně točil kolem 950 v klidu ... Ano, 750 km je opravdu na elektro hodně, to uznávám. Ale reálně s ním víc než 500 km nedáte. Stačí větší zima, víc lidí v autě, karavan, trošku větší teplíčko v létě a spotřeba letí nahoru. A tím samozřejmě ruku v ruce i ten dojezd.
Gruzínci asi neumí zeměpis, neboť jinak si nelze vysvětlit to, že chtějí do Evropské unie. My se už na základní škole učili, že Gruzie je kavkazská republika vzniklá rozpadem SSSR a náleží do Asie. Budeme přijímat i další země třeba z Kaspického regionu nebo Kazachstán (Borat by měl určitě radost), když chceme v EU Gruzii? Kdo v Gruzii byl, ví, že je to nádherná země krajinou, kulturou, i moře má krásné, ale mentalitou a hlavně kulturou je to země značně odlišná těm evropským. Jedinou výhodou by to mělo z hlediska konzumace alkoholu, protože by se "gruzíňák" nemusel už proclívat a byl by volně v krámě k prodej.
"V Paříži navíc nebylo avizováno žádné jednání státníků." Aha, takže pokud by tam bylo avizováno jednání státníku - respektive někoho, kým agent Pávek nikdy nebude, ale touží se jím stát - tak by tam náš Vrchní šašek v doprovodu První vyžírky vyrazil? 😄 Nebo neměla naše soudružka plukovnice (za svobodna) Zelená nic na sebe, protože jí zatrhli sto litrů na repre? Já doufám, že dalších pět let už na Hradě strašit nebudou.
Ježiš, já si vzpomínám na havrana u nás v městečku. Jednou ho zastavila VB, asi mladý ucha. Vysoukal se z tý dvanáctsettrojky ven, co vysoukal, vypadnul na asfalt, a že mu dají dejchnout. Balónek div neprasknul. "No, soudruhu, to takhle dál nemůžeš jet!" Havran na ně kouknul, domotal se dozadu, otevřel víko, pak rakev a povídá: "Babi, vstávejte, dál jdeme pěšky!" Zděšený příslušníci pohotově zareagoali: "Hele, soudruhu, radši jeď!".
Vědci došli k tomu, že první případ covidu byl 1. prosince 2019? OK, a jak mi teda vysvětlíte, že byli lidé, kteří přivezli "záhadnou nemoc" z Tuniska, lékaři nevěděli, co jim je, říkali jim, že asi umřou, ale nakonec se těm lidem povedlo nějak samotným vyléčit. A to byl prosím někde červen 2019.
A jak mi vysvětlíte ty závažné zápaly plic kolem Vánoc 2019, kdy lidi taky mysleli, že umřou, jak jim bylo zle? Aha, to nebyl covid, protože statistiky v ČR začínají až někdy v únoru 2020, že? Hlavně, že WHO byla poprvé vidět, mohla se hřát na slunci, aby lidi vůbec věděli, co to WHO je, že?
Nikdo mi nevyvrátí, že covid nebyl "vypuštěn" ven už jen proto, že vakcína měla vzniknout nejdřív! za dva roky s tím, že očkování do pěti let. Pak to bylo za půl roku a během několika málo týdnů se začínalo očkovat první dávkou. Nejdřív se tvrdilo, že bude stačit dávka jedna, pak dvě, tři, čtyři, nakonec se čekalo na pátou atd.
Nějak moc náhod najednou.
Zajímalo by mě, co na MŠMT hulej za matroš, protože tohle je fakt ultrakrávovina na kvadrát. Jo, nejdřív dělat testy, pak si vybírat školu. Už to vidím, jak všichni, co mají nula bodov se budou hlásit na gympl typu Keplerka, protože čím větší blbec, tím víc prestižní ústav by to chtělo absolvovat. 😄
Mgr. Jiří Nantl, LL.M. je absolventem politologie v Brně (diplomant prof. Petra Fialy) a práva na Nottingham Trent University (LL.M.) takže ano, školství dokonale rozumí do té míry, že nikdy nestál za katedrou a nikdy neučil. A protože sežral Šalamounovo h***o a je odborník na všehomír, tak otáčí už beztak skomírající české školství p****í napřed.
Pán Bůh nás ochraňuj takovýchto blbců!
"Podle navrhovatelů je odklon od známkování v nejnižších ročnících celosvětový trend."
Ano, celosvětový trend je argument pro zavedení v ČR jak stehno. Když to mají Rakušáci, Švédi i Frantíci, tak to honem zavede Praha, že jo ... Ne, já se ani nedivím soudruhu Hřibovi, že chce MŠMT zrušit, protože to, co z něj poslední dobou leze v podobě třeba přijímaček na střední školy v od Cermatu, je MŠMT opravdu instituce ke zrušení.
MŠMT řídí docent muzikologie jehož jedinou odbornou kvalifikací na MŠMT je osmileté vedení druhé největší univerzity v zemi, kterou převzal po panu dnešním premiérovi. Na MŠMT sedí především právní teoretici, kantorů je taky tam celá řada, nicméně ani jeden nebyl v minulosti kantor aktivní. Spíš jsou to vystudovaní "učitelé, co nikdy nechtěli jít prakticky učit". A tak hnijí na MŠMT a jezdí se inspirovat nesmysly na ten pomyslný Západ. A když ouřední šiml začne myslet, leckdy se dějou hodně zajímavé věci ...
Nevím, co je pro kantora lepší, nebo horší. Osobně si myslím, že napsat do PC čísla 1-5, případně známky Výborný - Nedostatečný, je snazší, než vypisovat román stylem: "Anička je na češtinu dobrá. Ale nejdou jí vyjmenovaná slova. Slyší s měkkým, vidí s tvrdým, místo Ú píše soustavně Ů, plete si S a Z tak, že píše ZáSka místo SáZka." Ale asi je to takhle dneska správně. Kantor má víc práce, prachy za to stejný, papír to snese. A to máme příklad jednoho dítěte. Teď to datlujte pro třicet harantů zvlášť, když každý je na tom jinak a má jiné problémy.
Pane Majurníku, kdo z toho MD Vám tenhle nesmysly nakecal? 😄 Prosím Vás, běžte raději otestovat nějaký super elektromobil z Číny, vychvalte ho jako Světové auto roku a nemotejte se to přestupků. Zákon 361/2000 Sb. na rozdíl od některých lidí znáte čistě teoreticky, že jste ho četl. Já ho znám prakticky jako bývalý nehodář a přestupkář. Podle Vašeho výkladu by řidič, který zapíná klimatizaci, stahuje okénko, dává znamení o změně směru jízdy, případně přeřazuje, také nevěnoval pozornost čistě řízení, protože "prostě nemá ruce na volantu". Já nevím, jestli byl minulý týden týdnem, kdy padali z nebe blázni, ale soudě podle Vašeho článku z pondělí 11. a výroků pana premiéra z neděle 17. nebudu asi daleko od pravdy.
Co je na tom ceníku složitého? Mně přijde naprosto přehledný. Základní cena 599 990,- Kč. Pokud si vezmu úvěr u HF - 50 000,- Kč s tím, že těch - 50 ze mě vytáhnou na RPSN a dalších nevýhodách s tím spojených. Pokud jsem podnikatel, pak platím -21 % DPH, tj. 441 315,- Kč s tím, že když si vezmu úvěr u HF, poníží mi ještě cenu o - 41 322,- Kč. U nejvyšší výbavy o - 41 323,- Kč. Co je na tom k nechápání, kde je nějaká složitost? Stejně z Vás Hyundai vytáhne za ten elektrosráč ve výsledku těch 600 000 tak jako tak. Ale to neekonom Majurník těžko pochopí, že? 😄
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Nedávno jsem četl jiný průzkum. Tam byla za nejbezpečnější barvu vyhodnocena oranžová metalíza, a naopak se nejhůře umístily barvy jako stříbrná, šedá, černá a bílá. Tak nevím, čemu věřit. Podle mého názoru je bezpečná ta barva, která je výrazná, takže opravdu oranžová, ostře zelená, ostře modrá, červená, žlutá. Naopak čím méně výrazná barva, tím horší viditelnost.
1 odpověď