Copak? STAN se rozhodl využít povodní k závěru své neviditelné kampaně tím, že si na Super.cz zaplatil chválu na předsedu Rakušana a hanění opozice? Kdysi tohle udělala jihočeská ODS v časopise Naše rodina, kdy celé číslo věnovali nejdřív ex-hejtmanovi Zahradníkovi a další senátoru Jirsovi.
Kdy se tu objeví velechvála na Martina Půtu? 😄
Nejdřív vychvalujete senátorku Němcovou za výrok o Zemanovi, pak haníte Karla Havlíčka za guláš, teď tu rozhlašujete světu, jak skvělého ministra vnitra vlastně nemáme ...
Pokud je v něčem Rakušan skvělý, tak je to každopádně v mlžení, lhaní, překrucování pravdy a tomu podobných věcech. Manažersky je totální diletant. Lidsky navíc srab.
Já Láďu Špačka znám osobně. Občas k němu zajdu. Orvaný nátělník politý levnou desítkou, k tomu červené trenýrky, zepředu žluté, zezadu hnědé. A k tomu ponožky v sandálech. Všechno žere jen velkou lžící. Prostě guru etikety. 🙂
Tak strašný to není, ale osobně jsem se s panem Dr. Špačkem kdysi jednou setkal a tam jsem pochopil, jak to s tou jeho etiketou je. V podstatě je to etik od rozsvícení do zhasnutí jeviště. V soukromí je to obyčejný arogantní hulvát. Ctí mi s ním nebylo.
Takže třeba plavčík nemůže být v práci v šortkách? Tento omezenec si pod slovem práce představuje jen kancelář.
Dokonce ani kancelář ne. Ten si pod slovem práce představuje prezentaci svých nesmyslů za velmi tučné prachy, tzn. etik jsem v době té exhibice. Z mojí zkušenosti je to obyčejný hulvát, co si na toho etika jen hraje. Ctí mi s ním fakt nebylo.
Ve starsich filmech se damy bezne prevlekaly dennodenne k veceri 😉
Ano, dámy i pánové, ale musíte si uvědomit, že ty staré filmy byly většinou o těch lidech z lepší společenské vrstvy, např. továrníci, architekti, lékaři, atd., takže ti na to měli nejen čas, ale i peníze. Běžná "spodina" dělající na ty továrníky si sedla ke stolu v montérkách, do gala se nasekla jen v neděli na candrbál na Marjánce, případně do kostela, byli-li věřící, nebo na Vánoce a Velikonoce. Jinak na to neměli čas, neměli na to leckdy ani peníze. První republika ve filmu se fakt s realitou běžné doby První republiky nedá srovnávat. Je to pozlátko vymyšlené Lucernafilmem, klišé, nikoli pravda o té době. Doba "starých filmů" byla leckdy dost tvrdá a za Velké krize ve třicátých letech i dost krutá.
Etiketa v podání páně doktora Špačka, samozvaného to etika, estéta, Havlovy dvorní hlásné trouby, autora několika "bestsellerů" o oblékání (opsaný a dávno přežitý Guth-Jarkovský), původním vzděláním snad kantora s aprobací na český jazyk atd. bla bla bla, je věcí jen na ukázku a hlavně za tučné prachy. Špaček to hraje skvěle dokud nezhasnou světla a nespadne opona. Pak to celé končí. Ve skutečnosti je pan doktor jedním z nejarogantnějších a nejnafoukanějších lidí, se kterými jsem se měl možnost kdy setkat. Ctí mi fakt nebylo.
Norové mají nejdelší tunel v Evropě (24 kilometrů dlouhý). Už někoho napadlo, co se stane, až tam začne v tom tunelu jedno elektroauto hořet, nebo se nějaký v koloně díky nehodě vybije úplně do mrtva? Asi ne ... Přijedou elektrohasiči, elektrosanitka, elektroodtahovaka ... Asi OK, ale co když se taky vybijou? 😄 Možná pak připluje ta nová elektrická Hurtigruten ...
Norsko si může dovolit štědře dotovat elektromobilu, když mají ropu a plyn, kterou prostě nikomu neprodají ani za nic ... To se jim pak dělají vyhřívané chodníky v Trondheimu jedna radost ...
Takže nemáte v pořádku emisní systém, nic s tím neděláte a zbytečně vaše auto produkuje více nebezpečných látek. Přesně kvůli lidem jako jste vy je v pořádku, že PČR kontroluje emise v provozu.
Tak mě za to práskněte, abyste měl lepší den. 😄 Mně je to jedno, nechť si produkuje, co chce. Až půjde na technickou (2025), kaťák se vymění. Do tý doby mi to žíly netrhá.
Ty jo, to je slohovka, ze Vam to stoji za to. Pokrok nezastavite.
Vim, starsim lidem delaji nove technologie problem.
Starším ano, ale já zase tak starý nejsem. Pokud jste v některé části textu o psu a dětech nepochopil(a) ironii a nadsázku, tak sorry. 😄 Vypůjčil jsem si citát mého už zesnulého přítele Miroslava Horníčka.
Opravdu nemá cenu Vám vysvětlovat rozdíl mezi "můžu vypnout, když chci" a "nejde vypnout, ačkoli chci". 😉 A o to v této diskusi a článku celou dobu jde. Prostě nechceme být otrokem auta, auto má být otrokem naším. Já jsem jeho pán, já nad ním mám mít kontrolu, ne ono nade mnou. Nemá mi říkat, co mám dělat, když já to vím líp, než to auto. Cogito ergo sum. A to auto fakt nedovede. A rozhodně to není o pokroku. Je to o demenci, kterou předvádí EU, která tyhle kraviny do aut nařizuje povinně bez rozmyslu, jen proto, že EU "to chce"! To je velkobratrství, a to už jsme tu měli. George Orwell o tom napsal dokonce román. 1984 se jmenuje.
V autě jsou některé asistenty zbytečné, a kdo tvrdí, že "pokrok nezastavíš", tak asi neumí řídit. Já bez asistentů s Dodouškem naprosto v pohodě přejedu republiky, Alpy, dojedu k moři, dokonce i zpátky. A nic na mě nepípá a nenutí mě se s volantem přetahovat stylem "kdo je tady vlastně pánem", jestli pojedu v kolejích pro kamiony, protože to je pro ten asistent ten správný pruh, tak se tam drží jak ho*no košile. Jedu si s Dodoušem po svém, jsem tam jen já a auto. Oba jsme odkázaní na sebe. O tom je auto, o tom je řízení. V tom je ten smysl, ta radost z toho auta. A tohle současná produkce postrádá.
S novými auty jezdit umím, ale co víc, dokonce umím ta stará řídit, což je významné plus. Jezdit se naučí každej vůl, ale řídit je umění.
Na co si to hrajete? Dobrej pohadkar a ted tu o tom, jak jste zvykly jezdit novejsimi auty🤣
Chtěla (nebo chtěl - mně totiž připadá, že se bavím s chlapem s ženskou přezdívkou) jste vědět, jakým autem jezdím? Tak jsem Vás informoval. Nic víc ... 😄 Já si na nic hrát nemusím. Nemám potřebu. Osmnáct mi už dávno bylo, takže dětství mám už mnoho let za sebou, pes chcípnul a děti vypadly z domu taky. To, co Vy jste svým autem najela po předku, já s Dodouškem nacouval. A dokonce jsem to nacouval i s autobusem Škoda 706 (RO i RTO) s připojeným babosedem.
Opravdu nepotřebuju luxusní a moderní auto, stačí mi rodinný Ford Focus Turnier Titanium z roku 2020, případně můj SEAT Toledo z roku 2001, respektive Dodouš z roku 1967. Služebně si vozím zadek v nejmodernější Škodovce Enyaq, která pípá taky, takže fakt nejsem neumětel, co to neumí vypnout. Ale já prostě nechci, aby na mě auto řvalo, že jedu 51 místo 50. To je mi úplně k ničemu. A od roku 2024 to vypnout nejde, protože si to EU nepřeje. Takže až si koupíte úplně nové auto, tak to Vaše "co nechci, vypnu" Vám bude k prdu, protože "co nechcete, nevypnete, protože to nejde". A to je přesně to, co já jako řidič, který má papíry na všechno včetně tramvaje, trolejbusu a vůdce malého plavidla, snad krom tanku (nebyl jsem na vojně) a lokomotivy (nesplňuju dioptrie), nechci. Já si chci s autem jízdu užívat, chci s ním komunikovat, chci využít plně jeho jízdní vlastnosti a chci ho mít pod kontrolou. Nové auto se všemi asistenty ze mě dělá opici, co jen drží volant a šlape na pedály a kvedlá klackem, jinak nic. A to mě nebaví ... Auto má být o řízení, a to nová auta už fakt nejsou. A hlavně auto má pod kontrolou mě!
Nevim, co mate za auto, zrejme spatny vyber.
Co mi vadi to vypnu.
Uvedom te si, ze jezdit autem uz davno neni vysadou chlapu, takze ten radoby drsnacky ton byl zbytecny.
Hezky den
Soukromě mám vůz r. v. (rok výroby) 2001, kde výdobytkem techniky je ESP a parkovací senzory za příplatek. Pak jeden Ford z roku 2020, kde se asistenty vypnout dají a hlídání rychlosti ani nemá. Potom mám vůz z roku 1967, který nemá ani přední kotoučové brzdy (má i vpředu bubny), Dodouška (Dodělej Doma), ale to asi nevíte ani jak vypadá. Ten je nejlepší. Dodoušek neřve, jede, chlastá benzín a je to ekoterorista.
Na pět dní jsem měl půjčený Ford z roku 2024 a u něj už podle evropské legislativy hlídání rychlostních limitů vypnout nejde. U vozů do roku 2023 se vypnout dal složitě přes infotainment. A fakt nepřeju tohle někomu pokaždý jak blbeček hledat nebo to dělat za jízdy. Má to sice "LIM" na volantu, ale v 99 % se Vám to vypnout nepovede.
Nevím, co máte za auto Vy, ale pravděpodobně to bude nějaké levné SUV za miliardu, kde to vypnout jde jedním klikem. Já nejsem miliardář, jen obyčejný milionář, takže prostě na tohle auta nemám a ani ho mít nechci. Bál bych se ho zaparkovat před svým skromným milionářským příbytkem, nemám totiž garáž místo bývalé konírny u zámku jako mají miliardáři. A navíc nedám přece svůj milionový měsíční plat za luxusní bourák, co mě bude obtěžovat pípáním. To radši investuju do kaučuku nebo do Dolů krále Šalamouna a potom budu třeba ten miliardář. 😄
Tady komentuji jen ti, co zrejme na nove auto nemaji, jinak si to neumim vysvetlit. Tolik narku kvuli asistentum rizeni.
Valcha taky byla lepsi nez automaticka pracka
Mastňačka, nebo dáma bez papírů, kterou vozí manžílek Maybachem, že? Musíte si uvědomit, že třeba asistent rychlostních limitů je opravdu věc, která je k ničemu, navíc nikdo nedokáže s autem jet předpisových 50 km/h, jedeme většinou těch 53, takže v té zákonné toleranci +3 km/h. U některých aut je ovšem nastaven na 51 km/h, takže vlastně řve celou cestu a fakt se odbýt nedá. A poslouchat tohle celou dobu na trase Liberec - Vídeň, to Vám řeknu, že je to fakt radost. Asi by Vám taky z toho brzo prdlo v bedně.
Nejvíce mě dostává udávaná kombinovaná spotřeba pod jeden litr. Pak z celého článku i když dobře napsaného mám pocit nějaké manipulace. Možná bych celou tabulku buď vynechal nebo předělal jen na ty instalované asistenty.
Když mrknete do konfigurátoru Mercedesu, tak tam opravdu předpokládaná spotřeba u verze "e", tj. plug-in hybrid skutečně je. Ovšem, tady ergo kladívko, musíte auto dobíjet a jezdit podle toho, jak píská. Jinak třeba lítáte i za desítku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Baví mě když nula co nic nedosáhla komentuje lidi co jim nesahá ani po kotníky.
3 odpovědi
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
P. S. Příště zkuste interpunkci mezi větami. Vypadá to bez těch čárek tak nějak divně. 😄