Jsem mileniál (ročník 91) a mám to úplně stejně. Telefon po práci, během volna, dovolené nebo o víkendu nezvedám. Jestli mi chce kdokoliv cokoliv ohledně práce, má smůlu a musí si počkat. Vůbec nechápu, že je o tom článek, on snad někdo zvedá a vyřizuje práci když není v práci? Pokud ano, je za to placený? A pokud ne, proč to proboha někdo dělá? Jen za zvednutí telefonu mimo pracovní dobu bych si účtoval řekněme pětistovku, za to bych byl ochotný ten telefon zvednout a to maximálně na pět minut.
Pokud jste na THP pozici, tak je to jenom na libovůli firmy, co vás zaměstnává. (A předpokládám, že nemáte příliš důležitou práci...)
Myslím že tohle není zrovna úplně vhodný příklad, argumentovat profesemi, kde celospolečenská pohotovost vyplývá z podstaty té profese. Málokdo z mladých ja takový idiot, aby to zrovna tady vyžadoval. Myslím že je zřejmé, že řeč v článku byla hlavně o korporátech, velkých firmách a dalších podobných podnicích, kde zaměstnavatel očekával absolutní nasazení, nikoli ale kvůli celospolečenské důležitosti, nýbrž kvůli škrcení nákladů a maximalizaci zisku.
Akorát podobný příklad byl i v článku.
Odmítám pracovat nad rámec, pokud sám vyloženě nechci, mám nadstandardní příjem, home office kdy chci, dovolenou kdy chci a pokud budu chtít na půl roku do zahraničí, tak mohu a mohu pracovat odsud 🙂 a nebojte až těch lidí z mladší generace bude na trhu práce více nebudou mít zaměstnavatele na výběr 😉
Aby ale těch "vhodných" míst nebylo míň než je žadatelů...
Nejvyšší čas vyházet pomatené zelené politiky v čele s Uršulou. Tohle je totální ekonomická zkáza Evropy. Celý svět na nějaké euro7 dlabe, jen my si tady hrajeme na spasitele. Navíc bez efektu v globálním měřítku. Celé je to zrůdnost a jen obrovský byznys pro zelenou lobby. Elektroauta v důsledku zanechají větší uhlíkovou stopu než klasické vozy, to je xkrát dokázané.
Jo, dlabe, protože rovnou jdou po elektroautech. Jenom my chceme bejt debilní skanzen zastaralejch křápů, kterej bude muset podlézat šejkům.
No, právě kdyby nevymýšleli a nezdražovali, mohlo mít hromada lidí kouřového smraďáka vyměněno, za novější ekoligcký spalovák. Tak naopak drží staré auta, otázkou je zda to ale není víc ekologické mít 20 let staré auto než mít co pár let nové.
No a pak Saudi dostanou zpátky ropu na 100USD za barel...
Slovy z jedné pohádky “ ještě že máme silnou a neohroženou evropskou komisi” …. ta ten autoprůmysl v EU co nevidět dorazí…. Evropa je na prahu jedné z největších ekonomických krizí, kterou si uměle vyvolala svými politickými kroky…. a evropský parlament tancuje spolu s novou komisí na EU hrobě… a s nikým to nehne, všichni se tváří jako by se nic nedělo
Takže chcete dobrovolně poklonovat až plazit se před šejky aby pustily trochu té ropy?
Měřící stanice v Karlovicích naměřila povodňový průtok 150m3, ale Krnovem šlo už >230m3 (s výpadkem měření uprostřed povodně a bez přínosu Opavice) a Opavou pak šlo často zmiňovaných 650m3. A ty údaje v obhajobě přehrady jsou kompletně irrelevantní vůči přehradě. (Citují průtok v Opavě, ale ten je úplně jiný než v NH a třetinový vůči současné povodni)
Suma sumárum, i když bude přehrada fungovat tak jak je plánováno (což asi možná bude), tak nic neovlivní (je v ofsajdu)... (část Krnova možná teoreticky zachránite, ale Opava další jsou furt v háji)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každý je zodpovědný sám za sebe. A vsadíme se, že většina těch údajných důvodů jsou čistě alibistické bláboly a výhovorky, aby se vyhnuly zodpovědnosti.