Mladým se nedivím. V socialistickém skanzenu, kde 70 % voličů chce za prezidenta komunisty a přes 30 % za premiéra stbáka a stíhaného podvodníka, je dobrá budoucnost nečeká. Měli by se velmi dobře naučit alespoň angličtinu a tradá do západní civilizace.
Jo no třeba do Německa kde se každý rok uskuteční 15 tisíc útoku nožem. Nebo do Anglie kde se jméno Muhamad umístilo na prvním místě jako nejčastější jméno novorozenců.. Nebo možná do Francie kde se do určitých čtvrti neodváží ani policajti ...😀
„Já tvrdím, že vyspělost státu se projeví tím, že dokáže určitým skupinám v určité fázi ulevit. Nemluvě o tom, že tím motivuje některé lidi jezdit hromadnou dopravou,“ dodal Havlíček.
🤔
A já tvrdím, že populismus politické divize Agrofertu se projevuje tím, že systematicky z peněz daňových poplatníků uplácí seniory, což je jejich cílová skupina elektorátu. Nemluvě o tom, že tím motivuje část obyvatelstva domáhat se dalších a dalších úplatků na dluh dalších generací.
Já zas tvrdím že ve vyspělém státu lidé nepotřebují slevy na jízdném... Navíc když má důchodce víc peněz než je minimální mzda.
Tak když jsi najdu článek kolik CO2 vyprodukuje přepravní loď,tak 100% bude lepší to kuře vykrmit a zabít tady v ČR, už z hlediska toho, že se zaměstnají další lidé, kteří budou odvádět daně a ten kamion co to doveze do supermarketu, tak těch emisí moc nevyprodukuje i s drůbeží.
Přesněji - naftových Fordů Focus s motorem o výkonu 77 kW. Tato tabulka ukazuje, že jedna starší zaoceánská kontejnerová loď vyprodukuje 5,1 tun emisí síry. Jeden naftový Ford Focus 0,000087 kilogramů. Loď tedy vypustí stejně škodlivin jako 58 620 690 vozů.
To by mě zajímalo kdo by šel dělat chovatele drubeže za 11k...😂
V Indii žije cca 1,4 miliardy lidí. Velká nezaměstnanost, vysokoškoláci berou málo placená zaměstnání za cca 6 tis Kč. Auto za 220 000 je snem. Nemluvím o boháčích.
Nicméně je zajímavé, že za tuto cenu jde takovéto auto vyrobit a prodat.....
Když to montuji indove v závodě v indické Púně za v přepočtu 2000Kč/měsíc tak se na takovou cenu můžete dostat...Tady vám kodiaqa za 500 prodaji asi těžko kdyz škodováci berou 50000 Kč měsíčně..
Analýza je posazena na Prahu nebo velká města... možná. Vůbec nezohledňuje běžnou praxi. Problém je v několika úrovních. Za prvé: v regionech průřezem republikou s místní přiměřenou dopravní dostupností jsou platy srovnané a je velmi obtížné vyjednat vyšší mzdu nad imaginární průměr. Je to proto, aby si zaměstnavatelé vzájemně nepřetahovali zaměstnance, jelikož je stav momentálně vyrovnaný, tedy zaměstnanci v regionu významně nepřibývají a ubývají zatím jen přirozeně. Za druhé: cestovat za prací veřejnou dopravou mimo region je vzhledem ke službám prakticky nemožné a složité, především pro profese pracující na směny. Doprava vlastním vozem je s ohledem na ceny už méně výhodná. Vyšší mzda mnohdy nepokryje zvýšené náklady na dopravu a to i když pominu tzv. jalový čas trávený na cestě do a ze zaměstnání. Za třetí přestěhovat se za prací je rovněž problematické. Sleduji úměru výši mzdy vůči ceně za bydlení, takže taky se nedá mluvit o nějakém nárůstu pokud tedy nebydlím na periferii velkých města tam je zase omezená nabídka odborných pozic. Ne všichni mohou nebo chtějí pracovat v kancelářích a na manažerských postech. Pokud to tedy shrnu, tak příkladně na Vysočině budeme mluvit o 25-30 tisící měsíčně tak za stejnou práci ve středočeském kraji, případně části jižní Moravy mluvíme o 35-40 tisíc, exponované části severní Moravy 45-50 tisíc. Ovšem přestěhovat se z Vysočiny s nájmem 10.000,- do výše zmíněné lokality s nájmem 15.000,- až 17.000,- výhodu vyšší mzdy jaksi anuluje, nehledě na to, že bytů je velký nedostatek, především menších.
Přesně tak 👌
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Snad tu ruskou loutku nebere nikdo vážně.Spíš bych to viděl na instrukce z Ruska... Něco ve stylu chceš plyn tak neco za něco. Navíc se tenhle týden dozvěděl že jsou u rusu stale na Black listu tak musel vytáhnout kýbl vazelíny a něco vymyslet.