Jedná se o účet pro propagační a marketingové aktivity. Dobrý den všem! Já tady pracuji www.press-brake-tools.com/cz
Naše společnost PRECITOOLS založila blog v angličtině (francouzská verze se připravuje) a vytváříme na něm opravdu dobré technické články na našem trhu. Pokud se zajímáte o výrobu plechů, možná to bude zajímavé i pro vás. V plánech je nejhodnotnější články zveřejňovat i na našem blogu na Seznamu.
Nechci platit za Twitter. Nezáleží na tom, kolik to stojí, i 50 centů. Je to otázka použití. Nejsem renomovaný novinář a pro mě není žádný rozdíl mít Twitter nebo ne. Děláme nějakou propagaci, ale nemáme dobrý a silný profil, abychom za to zaplatili.
Ale stejně - ne o mně. Nyní nastala doba, kdy na sociálních sítích nejsou nic pro ně uživatelé a lidé – mohou mazat vaše zprávy, zakazovat a blokovat vás. Nelíbí se mi to. Čas svobody skončil. Pravděpodobně některé sítě přijdou o mnoho uživatelů, kteří zcela ztratí své podnikání a bude to pro ně dobrá lekce.
Já plně podporuji nápad francouzského ministra a něco se musí udělat aby se omezily skleníkové plyny a aby letadla ve velkém nevypouštela contrails které má negativní vliv na životní prostředí. Je zajímavé, že v roce 2020 když začínal covid 19 tak se v Evropě citelně utlumila letecká doprava a ubylo na obloze i contrails tak se zlepšilo i počasí a bylo příjemné léto bez veder a sucha přesně takové jaké bývalo v 80.letech 20.století. Pak covid pominul a opět se zhoršilo počasí nad Evropou díky přibývajícími počtu letadel ala contrails a začalo pak být období s nedostatkem srážek. Podle mně by lidé při cestách po Evropě měli principiálně používat rychlovlaky např cesta z Paříže do Marseille nebo cesta z Barcelony do Madridu.
Pokud se chcete přesvědčit o klimatu, měli byste se podívat, co se děje s odpady v Asii a Jižní Americe. Svět nemá dvě různá podnebí - jedno pro Evropu a druhé pro všechny ostatní. Bez skutečných programů v celém světě jsou všechny diskuse a evropské klima léčit jen směšnou historkou.
Ano, nápad hledat železnici je docela dobrý. Chtělo by to poznamenat, že by se mohly modernizovat i evropské železnice. Kolik času potřebuji na cestu z Milána do Prahy? 24 hodin?
Nejprve je třeba říci, že Francie není rovna Evropské unii. Takže k tomu, aby se něco velkého stalo uvnitř celého společenství EU, hlas Francie (a ne osoby N1) nestačí. Zadruhé - NIKDY se nepočítalo takto - letadla mají 200 letadel, takže kompletní náklady jsou 10 EUR x 200 cestujících. Obvykle jsou velmi levné letenky na nevyužívaná místa a špatný čas, nebo neoblíbené destinace. Pokud se zamyslíme nad klimatem - jinak toto místo nebylo využito a bude během letu prázdné, žádný rozdíl.
Jedná se o účet pro propagační a marketingové aktivity. Dobrý den všem! Já tady pracuji www.press-brake-tools.com/cz
8
Sledujících
0
Sleduje
Jedná se o účet pro propagační a marketingové aktivity. Dobrý den všem! Já tady pracuji www.press-brake-tools.com/cz
8
Sledujících
0
Sleduje
Chci udělat malý komentář. Pokud vám falešná fotka a falešná nahota hodně vadí, máte z toho obavy a můžete se stát obětí vydírání za falešnou fotku - máte již psychické problémy nebo problémy se sebevědomím