To pochopitelně vůbec není pravda. Žádná konverze není k ničemu potřeba.
Někdy konverze potřeba je.. Přišlo mi do datovky něco ze stavebního úřadu.. Potřeboval jsem to dát na katastr.. A jediná možnost je: Konverze z datovky na papír na poště, pak zanést na katastr, a tam si to zase naskenují, aby to měli digitálně.. Je to šílené, ale jinak to nejde ;)
Vozidlo své udržuji i opravuji. VOLVO a FORD, po letech provozu vím co a jak opravovat. Jízdou se dá bezpečnost významě ovlivnit. Je to v rukách řidiče. Silnice u nás bezpečné a nebezpečné. Těm druhým se snažím vyhnout. U letadel to je jiné, tam cestující nic neovlivní, bez možnosti záchrany, třeba když pilotovi jebne a napálí to do ALP zavřený a sám v pilotni kabině, lidé měli 6 minut se rozloučit a naposled kochat krajinou "bezpečně". Přeji ti Danieli šťastné ú /lety/. ŘP mám od roku 1970 od roku 1980 všechny skupiny krom skupiny d, jezdím pořád bez nehod.
No, nechci se hádat, ale mám rád čísla: A pravděpodobnost, že řidič auta bude koukat do telefonu a napálí to čelně do Vás je asi milionkrát vyšší, než že poletíte se sebevražedným pilotem. Ale lidé se cítí lépe na zemi, a tak mají pocit, že létat je nebezpečné a autem jezdí každý den ;)
Problém konstrukce a výstupní kontroly. B 737 měl problémy se směrovkou /hydromotorem směrovky/ Vše testovali bez výsledku až po 6 ti letech jednoho technického osvícence napadlo vše vyzkoušet v provozních podmínkách. Teplota prostředí - 30 C a teplota hydraulického oleje 60-80 C. Závada byla nalezena. Hydromotor se v krajní poloze zasekl pak by letadlo se při určité rychlosti otočilo břichem vzhůru. a havarovalo. Doporučuji čtenáři shlédnout letecké katastrofy na You Tube. Příčiny havarijí. Clověk, technické závady, konstrukční nedostatky., údržba letadel. Proto také nelétám. Hezký den.
A jen pro zajímavost: Jezdíte autem? Doporučuji shlédnout videa nehod na YouTube. Příčiny havárií: Člověk, technické závady, konstrukční nedostatky, údržba.. Létání je bezpečnější ;)
Uvědomuje si ze jakých podmínek se ta zkouška dělá? Už vidím jak pod kamerou vytahujete nějakou elektroniku abyste si přečetl správné odpovědi.
„Na začátku letošního roku bylo prokázáno, že došlo k masivnímu nárůstu podvodů při písemných testech (např. formou jejich focení a natáčení),“ vysvětluje. Mimo jiné také informuje o pokusech o použití špionážní techniky (např. kamera v knoflíku), která se jako tzv. „studentský set“ prodává za zhruba 13 tisíc korun.
Tohle je skoro šíření poplašné zprávy, v článku píšete: "Prezident USA to navíc doplnil varováním svému protějšku Vladimiru Putinovi, že mu případné použití taktické jaderné zbraně bez onoho armagedonu neprojde." Pokud vím, tak prezident USA řekl, že po použití jaderné zbraně Ruskem přijde odveta v podobě zničení ruských jednotek na Ukrajině a na moři konvenčními zbraněmi.. O armagedonu nemluvil, tak nestrašte ;)
...vím, že psali jak modul bezpečně přistál. Přišlo mi ale, že to dosednutí bylo
hodně tvrdé. Pochybuji, že by takový náraz přečkala posádka bez úhony.
I ta sestupová rychlost...malé padáky?
Úplně stejně na stejných padácích kabina přistává i když k žádnému problému nedojde..
Takže myslím, že to přistání bylo stejné jako každé jiné, takhle přistávali už mockrát i s lidmi..
Škoda, že padáky jsou bezpečnější než přistání s motory, a proto ani Blue Origin ani SpaceX nemají zatím certifikaci pro přistání s motory ;(
Už aby létala Starship, ta bude přistávat bez padáků, na to se těším, to bude super ;)
Proč v článku není nic o SpaceX? Jejich Falcon 9 má vlastní, v americe vyvinuté a vyráběné motory, za posledních 5 let přes sto startů bez jediné nehody, jde o nejspolehlivější raketu.. A protože je 1. stupeň znovupoužitelný, jsou nejlevnější.. Spolupracují s NASA, mají certifikaci na lety s lidmi.. To je přece uplně zásadní informace, která úplně mění situaci. Ještě před pár lety byla amerika závislá v kosmonautice na rusku, ale už to tak několik let naštěstí není.. Víc info na super stránkách Odkaz
Bratr neumí používat konstantu, jinak by věděl, že inteligenci by měli všichni stejnou.
Nene, bratr umí.. Píše, že _množství_ inteligence je konstanta, že je konstantní v průběhu času (to plyne z "lidí přibývá"). Takže součet IQ všech lidí je podle něj v čase konstatní, každý přitom může mít klidně jinou..
Asi by bylo vhodné uvést, že tato ztráta stupně nemá s odkladem dalších misí moc společného.
Jinak hlavním důvodem ztráty bylo to, že na přistávací plošině byli 3 rackové a raketa se obětovala aby je neupekla. 😄 (Kecám, při vstupu do hustších vrstev atmosféry bylo patrné že jim něco dost silně hoří v prostoru motorů)
Hned druhý den měl být další start a odložili ho na neurčito - to asi nebude kvůli počasí - myslím, že to má právě s nepřistáním prvního stupně něco společného.. Ne že by neměli prvních stupňů dost, ale proto, aby vyšetřili, co se pokazilo, aby se to selhání neopakovalo..
Od Raiffeisenbank jsem s celou rodinou utekl k Equa bank kvůli neetickému jednání Raiffeisenbank, což si budu pamatovat ještě hodně dlouho... S Equa bank jsem maximálně spokojený, ale toto je pro mě jasný důvod k odchodu. Chápu, že 3 zrušené účty Raiffeisenbank trápit nebudou, ale velmi mě to mrzí...
Equa bank super, taky po sloučení odcházím ;((
No pokud je kvalita provedení stejná jako u automobilu TESLA tak toho šrotu bude padat dolů z oblohy celkem dost.
No, Falcon 9 má od poslední nehody za sebou přes 70 úspěšných startů, a nedávno získal od NASA jako první a jediná firma certifikaci pro lety s posádkou, takže to s tou kvalitou nebude zas tak špatný 😉 I když je pravda, že pro urychlení vývoje ze začátku riskují a postupně vše vychytávají, ale pak to stojí za to, auta i rakety 😉
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale houbeles, lze jim cokoli poslat přímo datovkou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale houbeles, nejde to! Fakt jsem to řešil hodně dlouho a byl jsem hodně naštvaný, protože mě ten převod zdržel. Na katastru mi nemkolikrát řekli, že jinak to nevezmou. Zkoušel jsem i ať si to vyžádají ze stavebního úřadu elektronicky, ani do nedokázali.
1 odpověď