Problém je, že je cílem známkovat děti, nikoliv učitele. Učitel by měl být hoidnocen za to , že žaka něvo naučil v potřebné kvalitě. To vyžaduje posouzení studenta před výukopu , posouzení studento po výuce. Analýzu zlepšní studenta, tedy jestli rozuměl výkladu, pokud ne jestli výklad byl nesromuzmitelný pro větší skupinu, jeslti se snažil pochopit, jestli stíhal ! Největší problém při výuce matematiky je, že studen začne počítat, a vyučujícího ho obtěžuje dalším výkladem dříve než výpočet stačí dokončit. Kolektivní výuka matematiky je při různě nadaných studentech velké zlo.
Měli by tomu přestat říkat vysokorychlostní trať. To co chtěji projektovat je sice trochu rychlejší než pondolíno, ale zdaleka to neodpovídá aktuálním maximálním rychlostem v Japonsku. Spiše by jsem měli sondovat co ještě rychlejšího nyní Japonci projektují , a přidat se ( už ve fázi projektu ) . Az budou hotové ty nové koleje , zase se budem jen divat na rychlejší vlaky v cizině , ktré nebudou moc u nás jezdit :-(
ČR hlavně potřebuje investovat do skrytých, nejlépe podzemních továren na drony a munici. Všechny naše továrny jsou krásně vidět na google mapách, tedy byly by snadným cílem. A taky potřebujeme hangáry pro scovávání těch našich budoucích stihaček F35 při náletech nepřítele, tedy nejlépe spoutu klamných cílů ( falešných hangárů ) . Utácet peníte za rakety země vzduch s doletem více než 100km nemá smysl.
Až začnou Ruské rakety přelétávat Ukrainu a mířit na celou EU, bude ČR ráda za cokoli co dokáže vzlétnout za jakoukoliv cenu. Potřebujeme jak ty gripeny, až do konce jejich životnosti ,a zaroveň i F-35, už jen zpolehat se na dodavatele náhradních dílů z jednoho státu je hloupé. Když dokázaly Rusové zničit Vrbětice, lze očekávat, že továrna na Gripeny může padnout taky velmi snadno..
Je nutné poplatky za jistič zcela zrušit, jinak to destabilizuje sit. Když bude svítit a foukat, budou si lidi ukládat energii do baterii, a to vyžaduje "dražší" jistič" ale bez teto možnosti nabít rychle ( a i levně) baterku když je energie dost , a naopak odpojit se , když je draho, nelze pdo budoucna provozovat udržitelnou siť ( tedy platby za jistič ano , ale podle max wykonuurčitě ne, jinak si zadělají na velký problém)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když budou lidi jako ovce v Japonsku, MHD toho využije a taky s námi začne jednat jako se sardinkami. Je třeba dát jasně najevo, že žádného spolucestujícího blíže než metr od sebe nestrpíme, ať si pro lidi co se nevejdou dopravce zajistí další spoj! Když mužou vozidla jezdit v noci prázné ( bez nahrazení za menší) , muže dopravce ekonomicky zvládnout 3 autobusy mítsto jednoho ( ve stejném časovém intervalu )