Tak si řekněme, že auto s tímto optickým paketem a výbavou bude stát kolem
1,7 mil. Kč a pak se teda porozhlédnu jinde.
Například Hyundai Santa Fe je levnější, je to hybrid a rozchod kol má 1656mm
Kodiaq má rozchod kol 1575mm.
Takže je Hyundai širší a stabilnější. Kodiak bude v zatáčkách vratký jak tříkolka.
A to u auta ta 1,7 mil. Kč tedy hodnotit již musíte.
Spíš tak 1,5m. Že by měl jízdní vlastnosti lepší santa fe než tenhle kodiaq to se asi děje jen ve vašich fantaziích..
Zkuste uvažovat jinak než ideologicky a zjistíte, že to má hlavu a patu.
Okej, takže nebudem závislí na cizí ropě, dáme vše na EV a postupně naše evropské automobilky krachnou, nebo spíš, je skoupí Čína jako Volvo. Protože automotive je tahounem Evropské ekonomiky přijde o práci tolik lidí, že ekonomika půjde strmě dolů a mě by zajímalo kde tu hodnotu zase vytvoříme. Určitě máte radu.
SUV za milion bude daleko prostornější a pohodlnější než krabička na sardinky od VW.
A jestli ta "krabice" má stejnou spotřebu, tak ta super efektivní kára pro golfisty bude mít asi někde problém, ne?
Taky nudnější, neohrabanější. Každej má priority jinde. Ale třeba moje babička by byla ráda kdybych měl SUV, dobře by se jí nasedalo a děti by se taky líp vyndavaly. Jenže já se občas rád prolitnu zatáčkama, to by byla s SUV nuda. Možná pro ženu, nebo ty babičce, kdyby ještě řídila.
Doporučuji: Odkaz 1
Pak si o těch úžasných ruských vozech uděláte dostatečný obrázek.
Tohle je skvělej dokument. Myslím že sem pochopil jak Ruská správa funguje.
Me je jasne ze jste nekoupil nove elektro vy jste totiz nekoupil nikdy nove auto
Jak může někdo koupit auto za 2m s interiérem kvality 10let starého hyiundaie?😄 a plechy už prej celkem začaly lícovat na poměry USA vyroby 👏👏👏 To je dobre. A taky sem viděl jak to auto ujelo skoro 600 na jedno nabití, akorát člověk nesměl za toho puldne, co to jel dupnout na plyn. Ale tak proč by to někdo dělal zejo, Tesla je i bez toho zrychlení zajímavým a zábavným autem.
Tak a je to tu! Poprvé píšu do komentářů na novinky! (Změní mě to?:DD) Ne kecám, jednou sem napsal něco k 1.9tdi, ale tak to byla moje náboženská povinnost.
Vysvětlí mi tu někdo, proč pořád chodí články typu: nová zkopírovaná popelnice z Číny rozdrtí evropskou automobilovou konkurenci? Já neříkám že by to bylo špatný auto (za těch 300k), ale stejně po evropské homologaci za 300nebude. A v článku je, že přichází na trh, ale nikde není ani zmínky! Takže jak je to? Autor dostává zaplaceno aby tlačil tyhle čínský auta? Nebo z toho má ho*no a peníze dostane někdo nad ním? Nebo nikdo kromě majitele a on to musí jen napsat? Sad. Když vám násypu dostatečnej balík, napíšete ať si lidi kupujou Mobily z wishe a aliku, protože jsou lepší a levnější? Vaše úroveň jako novinářů/recenzentů -nula, zero, nada.
Zase nějakej chytrej, že? A kdo bude investovat do nových vrtů a stanic na rozvod plynu, vy snad? To je jak v chocholouškově.
Do vrtů investují investoři jako třeba Shell atd. Taková věc se z daní neplatí😉 ono se jim to i tak dvakrát vrátí . Jinak ty zásoby tam jsou opravdu velký, shodou náhod v domečku a luhansku. Rus ví proč to tam chce zabrat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spalovací autoprůmysl je významný v Česku, na Slovensku a v Německu, ve zbytku EU to zas takový pilíř HDP fakt není.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Francie, Špaňelsko, Švédsko, Rumunsko, Slovensko... na co jsem ještě zapoměl?