Tak toto by nevymysleli ani soudruzi v Sajuzu. Nebudeme nic pěstovat, nic vyrábět, nic a nikdo se nikam nebude vozit, ale přesto budeme žít v hojnosti a všeho bude dost. Budeme vyrábět elektřinu jen ze zelených zdrojů, i když sluníčko svítit nebude a bude bezvětří. No, to bude sakra silný matroš, co ten člověk užívá. 😄 Většina lidí, co jsou dlouhodobými pravidelnými konzumenty omamných a psychotropních látek, nepatří zrovna mezi velké myslitele. Ještě, že tam nedal bílé myšky a růžové slony. 🙂
Jsem rád, že za nějakou zjevnou blbost vždycky protestují lidé, kteří hodně přemýšlejí nad tím, co se snaží prosadit... Množství emisí produkovaných motorem závisí na jeho otáčkách, takže podle nich je víc eko, když pojedeme na nižší rychlostní stupeň ve vyšších otáčkách a protože pojedeme výrazně pomaleji, tak na daném úseku strávíme mnohem delší dobu. Zkrátka budeme vypouštět více škodlivin po delší delší dobu. Fakt super nápad. Dále v takové rychlosti se strašně špatně nepřekračují limity, stačí pošimrat plyn a už bych byl výrazně nad limit. Jedna věc, je to chvilku hlídat v obytné zóně, druhá na delším přesunu přeplněným městem. Podle statistik je jednou z nejčastějších příčin nehod nepozornost při řízení. Takže budeme hlídat, abychom rychlost nepřekročili, ale nebudeme se tolik věnovat sledování dopravní situace kolem, takže se zvýší počet dopravních nehod. Ne každý má tempomat a pokud vím, lze ho aktivovat až od nějaké rychlosti. Sníženou rychlostí se budou i veškerá pozemní vozidla MHD, což se projeví na delších časech při přesunech kamkoliv. Milí aktivisté, bylo skvělé, kdybyste místo znepříjemňování života milým lidem, začali víc používat to, co máte v hlavě. Planetu fakt nezachráníme tím, že budeme dělat kraviny, ani tím že si v Evropě zlikvidujeme tradiční automobilový průmysl.
Domnívám se, že autor je nějaký fanatik pro elektromobilitu. Cituji: "Příkladem může být i Česká republika, kde se vloni prodalo o polovinu více elektrických vozidel než v roce předcházejícím." Počet registrací je v souhrnu necelých 2 000 kusů elektromobilů na celou ČR. Nebo: "Stačí se podívat na statistiky prodejů nových vozidel v Nizozemsku, Norsku nebo i v Číně nebo Spojených státech amerických." A jaksi zapomněl uvést, že třeba v Norsku to je způsobené tím, že vozy se spalovacími motory jsou uměle zatěžovány daněmi a dalšími poplatky, aby byly enormně drahé, zatímco eletromobily jsou z těchto a dalších poplatků uměle dotovány. Mezi další zdroje příjmů lze zařadit třeba příjmy z těžby ropy 😄😄😄 a zemního plynu. Že by se jednalo o nějaký boom způsobený skvělými provozními vlastnostmi elektromobilů nebo jejich cenovou výhodností, o tom nemůže být řeč. Nemluvě o takových "drobnostech", jako je omezené množství vzácných surovin potřebných na výrobu baterií, nebo energetická krize v Evropě, i když elekromobilita je teprve v plenkách, nebo nepřipravenost a zranitelnost přenosové soustavy. Připomíná mi to pomýlenou mantru, kterou hlásá skupina technických, ekonomických i ekologických omezenců v čele doktorem přes literaturu eurokomisařem Franzem T.
Útok na kohokoliv zápalnými prostředky je svinstvo a nejhůř když trpí děti. Osobně s činem nesouhlasím. Ale v článků jsou nepřesnosti. Dům nepatřil romské rodině, ale vlastníkovi, který bydlel v zahraničí a o nemovitost neprojevoval zájem. Romská rodina ho tehdy obývala neoprávněně. Po tom útoku ho město nechalo srovnat se zemí. Ano, otec rodiny se dlouhodobě v době žhářského útoku vyhýbal nástupu k výkonu trestu ve vězení. Pokud si vzpomínám, tak to bylo za majetkovou trestnou činnost... Po tomto činu získal prezidentskou milost od prezidenta Klause. Také jsem z několika zdrojů slyšel, že obyvatelé domu se věnovali spíš zachraňování věcí, kterých nebylo málo a dítě tam nějakou dobu nechali. Jestli to je pravda, nemůžu posoudit.
Takovéto zálohy zákazníci Lamy skutečně dostávají. Ti, co přešli jinam, je mají i menší než poloviční. Je zajímavé, že firma, která má svůj energetický byznys např. i v Kanadě, nabízí takovéto ceny. Jako nejpravděpodobnější úvaha se nabízí, že tady chtějí tuto část položit a toto je legální způsob, jak se zbavit stávajících zákazníků, aby se s nimi nemuseli vyrovnávat. Pan majitel je velmi zajímavá osoba se skutečně kreativními způsoby, které využívá, když potřebuje prosadit svůj zájem... Vytváření nátlaku, zastrašování, vyhrožování žalobami, to ještě nedávno byly a asi i stále jsou jeho naprosto běžné metody. S jeho charakterem nemá nic společného Fiala, Putin, ani Ukrajinci, na nikoho z nich bych to tentokrát neházel... 😉 To je takové menší info pro lidi, kteří s ním nikdy nepřišli do styku, nebyli přítomni žádnému jednání, kde byl nebo nemají informace o jeho podnikatelských aktivitách.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ve World of Tanks se každý rok připomíná vítězství nad nacismem. Stejně tak, jako třeba vylodění v Normandii a řada dalších významných bitev ve druhé světové. Důležité je, že Wargaming po 24. únoru 2022 zavřel své vývojářské studio v Bělorusku, fakticky opustil ukrajinský a ruský trh a k válce zaujal jasný postoj. A také podporuje Ukrajinu, mj. finančně.
2 odpovědi