Mám 2 auta se značkami v depozitu, První je skutečně na renovaci, druhé je hromada náhrádních dílů na to první. 3. auto je sezoní u něj mám pojištění dle ujetých km.
Ano, líbí se mi varianta zrušení depozitu a nechat si spz celý rok, nicméně pak by bylo vhodné, aby pojištění platilo na řidiče ne na auto (tak jako to mají třeba v USA). pokud má jeden člověk 5 aut, těžko s nimi zpusobí 5x víc nehod než by způsobil jedním autem se kterým by najel stejnou porci kilometrů a není moc důvod proč by měl platit pojištění 5x.
Všude ve vyspělém světě je nájemní bydlení normální, není na tom nic špatného, pokud máte trochu normálního pronajímatele tak to může fungovat dobře. V nájmu bydlím 8 let, první nájem měl nějaké problémy, ve druhém jsem již 5 let více méně spokojen. Bohužel český právní a daňový řád dělá vše proto aby tu situace nebyla lepší. 1. z daňového hlediska je výhodnější koupit byt na hypotéku a pak pronajímat než si jej koupit na vlastní bydlení. 2. český právní řád neumožňuje efektivní vystěhování neplatičů, soudy často trvají roky a dluh na nájemném a poškození bytu narůstají do stovek tisíc které většinou nelze z nájemníka vymoci. Potom se není čemu divit, že pronajímatelé z opatrnosti nedávají smlouvy na dobu neurčitou.
Technický to možné je, s kompletní přestavbovou sadou ani nijak složité, ale dostat to legálně na české značky je téměř nemožné. Bylo by dobré kdyby redakce v takovém článku popsala i jak je možné to provozovat v Česku, jestli to registrovat v jiné zemi kde jsou predpisy rozumnější nebo jsou i jiné cesty
Lidi je to ve vašich rukách. Chcete aby podnikatelé nešidili daně? Tak nechoďte do restaurací kde neberou karty. Nebo pokud je to vaše oblíbená restaurace, řekněte vedoucímu at si pořídí platební terminál nebo začněte chodit jinam. Stejně když se vás řemeslník zeptá "s fakturou nebo bez" tak si nechte vystavit doklad a nepodporuje šedou ekonomiku když vám to vadí. Ne že by to bylo 100procentni, ale většina podnikatelů se na krácení daní vykašle když po nich zákazníci budou chtít platby kartou.
Návrat k pevným palivům může udělat jen člověk co si to nikdy nevyzkoušel a neumí počítat. Ono je s tím levným dřevem tolik práce, že s ohledem na čas je daleko výhodnější namísto sekání dřeva zůstat občas v práci přesčas nebo si najít nějakou brigádu na pár víkendů a topit dál plynem či elektřinou. Leda pokud má někdo vlastní les a čas a přípravu dřeva bere tak, že kromě topení i ušetří za návštěvy posilovny.
Jak jsem z vlastní zkušenosti zjistil, že stačí přestat tupit hss vrtáky na ocel vrtáním do zdi, koupit si k tomu určené vidiové vrtáky, a vrtáky do ocele pak vydrží ostré mnohem déle. Ale taky mi to trvalo plno let a minimálně 20 vyhozených tupých vrtáků než jsem si koupil první sadu vrtáků do zdiva.
Většina zdejších diskutujících očividně nemá rozhled dál než mimo řeské luhy a háje. Např. v USA jsou podobné přestavby vcelku běžné. vezme se většinou veterán s nefunkčním motorem který je problém opravit a předělá se na elektro pohon. Nevím jak si zdejší diskutující představují provoz veteránu, ale myslím že většině majitelů veteránů by stačil dojezd 100-150km na jedno nabití, takže ani použití starších akumulátorů bych neviděl jako problém.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Víte co mě na fotkách z těchto kontrol příjde vtipné a smutné zároveň? že pokaždé když měří tak tam mají nastartovanou benzínovou elektro centrálu která určitě katalizátor nemá. Sice to zas takový emisní průser není, ale bylo by tak nějak přijatelnější kdyby kontroloři jezdili elektrickou nebo alespoň hybridní dodávkou a měřící přístroje napájeli přes měnič z baterie.
1 odpověď