Z Phaetona měli majitele 2x velkou radost.
Když ho koupili a hlavně, když se ho zbavili.
...jak dlouho jste mel Phaetona a s čím jezdíte teď?
Já už ho pár let mám a mám pouze tu první radost a tu druhou, doufám, nikdy mít nebudu. I po těch letech se mi auto líbí a pokaždé, když s ním jedu, mně to baví...
Co se nákladů týče....jako u každého vozu vyšší třídy...když chceš opici, musíš mít i na banány...
Značkový servis, přál bych vám vidět moje auto po "odborné" opravě ve značkovém servisu. Vzhledem k faktu, že mám VW Phaeton, což bývala vlajková loď VW, tak bych očekával za ty prachy top..top...top přístup, ale takhle zbastlenou opravu boku po havárii, to jsem nežral, lak je ...OK, pomeranč a jiný odstím...budiž, ale že mám kolo o skoro 2cm jinde, než by mělo být ....a to vše za pouhých cca 400tis.Kč.
Bohužel jsem vůz kupoval od známého a byl již po opravě a i záruce opravy, nicméně vážně palec "nahoru" všem ortodoxním vyznavačům originálních servisů.
Zdravím, pár aut už jsem také měl (nikdy jsem nekupoval nové), nicméně nejvíc dojmů ve mne zanechali :
Mitsubishi Lancer (r.v.1989) kupováno v bazaru, pár šrámů a much tam bylo, byl jsem dokonce zaměstnancem bazaru zrazován...smůla, já se zamiloval 🙂. Můj první vůz "nesocialistického" původu, sloužil mi cca 10 let bez větších problémů.
VW Passat VR6 (r.v.1996) první "šestivál" ...ten zvuk, to pohodlí ...ten průs..švih, když se potkal motor (nesmrtelný řetěz nebyl zase tak nesmrtelný 🙂) nicméně jsme opravil a provozoval dál. Prodával jsem ho z důvodu rozsáhlého napadení plechotočem ... nicméně od té doby říkám že 6 a více válců = kultura cestování.
Subaru Forester 2.0X (r.v.2005) jedno z nejskvělejších aut, zvuk a vyvážený chod boxera ... to se musí zažít, kupováno ve 305tis km, prodáno ve 378tis.km motor stále tichý a sametový chod, stálá 4x4 s redukcí - chatařův sen...
JEEP Grand Cherockee 4.7V8 (r.v.1999) ...splněný sen, bohužel jen na chvilku, manželce se v něm dělalo zle - moc houpavý, jinak vřele nedoporučuji sledovat spotřebu 🙂
VW Phaeton V6TDI(r.v.2009) - můj první ropák, nicméně jízda v 1st.class ...vzduchový podvozek ..a vůbec všechno... nenápadný design, čisté linie...až praskne žárovka, budu asi muset prodávat ledvinu, ale stojí to za to 🙂...jen nevím, co by mělo přijít po Phaetonu.. mimo to jsem majitelem VAZ2101 Žiguli (1972) ve skvělém stavu, dokonce na SPZ, které původní majitel dostal, když vůz v roce 1972 kupoval nový...řídit tento vůz z dob mého dětství, to je zážitek, jediným asistentem je vám vaše pozornost a pekelné soustředění ...hezký den 🙂
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Někdo rád na sebe upozorňuje stále, někdo jen občas a někdo jen když potřebuje náskok až třeba v poslední míli.
A Phaeton dokáže hodně překvapit. Stejně tak kdo posuzuje jeho majitele si musí klást obdobnou otázku.
Pokud budu se chtít seznámit na odborné konferenci s někým, kdo je zajímavý solitér a/nebo vydyndat neotřelé řešení či pohled na něco, určitě mě upoutá spíše majitel/uživatel Phaetona, nežli mdlé prémiovky, vnucené mu korporátem či tupou statusovou představou nadřízeného.
I proto Číňan fandil Phaetonu, zatímco Evropan se raději jen opičil a opisoval.
V každé půjčovně bych 1.000x raději sáhl po Phaetonu, nežli po prémiovce. Šediváků bez invence je všude na přehazování lopatou!
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
....souhlas, dobře nejsem , jako majitel, úplně neobjektivní, ale v době kouě jsem se rozhodoval mezi A8 a Phaetonem ve stejné motorizaci....a dobře jsem udělal A8 byla asi o tři roky starší, ale ve skvělém stavu....Phaeton se mi líbil a líbí víc...není to taková "masovka" a dost lidí si to plete se starým "nafouklým" Passatem....asi americká verze :-)