Hloupější a méně pravdivý článek jsem už dlouho nečetl. Autor toho o problematice spalování odpadů moc neví a u lidí, kteří ho považují za profesionála by mohl vzbudit dojem, že má pravdu. Veškerý CO2, který se všude propírá, kolik jsme toho vypustili, je součet všech látek, které se vypustily. CO2, methan, rajský plyn, freony, atd. Ostatní plyny se přepočítávají podle GWP indexu. Co se týče vlastních spaloven, ty jsou vybaveny technologií pro likvidaci (čti snížení) emisí produkovaných spalováním odpadů. Rozhodně to není tak, že co se spálí jde do vzduchu. Je to stejné jako u uhelných elektráren.
Článek jsem nečetl, pač při tématu Ukrajina se mi otvírá nůž v kapse. Vůbec se nedivím, že spoustě z nich se zpátky nechce. Tady se mají lépe. To bylo jasné už v momentě, kdy se sem hrnuli. Pár procent z těch to sem přišli se třeba vrátí, většinou ty bez dětí nebo už moc staří, kteří mají rodinu, která neodešla. Ale lidi co přišli s dětmi, tak ty se určitě nevrátí. To samé mladí (muži), kteří se schovávají za to, že tam by museli bojovat, za vlastní zemi. Velká část samozřejmě není špatná, pracují atd., ale pořád jsou to nezvaní hosté, kteří nechtějí odejít. Ale s tím se musíme naučit žít.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Uvádím zde školství záměrně jako názorný příklad systému, kde jsou dlouhodobě vykazovány za mnoho peněz špatné výsledky. To, že maturanti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je zoufalé a absurdní. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku.😔
To, že lze spoustu věcí dohledat na internetu je pravda. Ale není tam vše a ne vše je jasně popsáno. Pokud někdo neumí pochopit ani základní text a smysl textu, tak pak se těžko může něco dozvědět. A třeba číst a psát se jen tak taky nenaučíte. To samé aplikovat základní matematické vzorce, jako je výpočet obsahu čtverce a podobných obrazců. I když to najdete na netu, tak pokud to vidíte poprvé a nikdy jste nic takového nepočítal, tak to těžko použijete. Takže nějaké základní vzdělání je člověku stejně musí vtlouci do hlavy.
Nerad bych se tady vyjadřoval k osobě Fica, ale osobně si myslím, že i náš politický systém je dosti zkostnatělý. Sice se spoustou věcí z USA nesouhlasím, ale beru, když nějaká strana vyhraje, tak má vládnou. Bez ohledu na to, kdo s kým si udělá koalici. Čemuž zvýšení počtu hlasů do sněmovny napomůže.
Cena nemovitosti není závislá jen na ceně za podobné nemovitosti v okolí, ale taky jak rychle potřebuje prodávající prodat. Pokud nespěchá, může nechat cenu nemovitosti klidně rok nebo dva. A slevovat max. po 100K. Skladování věcí pouze v případě rezervačního poplatku a podepsání kupní smlouvy. Měli jsme to podobně, začala zima, do baráku bylo potřeba koupit uhlí. Dohodli jsme se s prodávající, že po podpisu smlouvy nám dovolí uskladnit uhlí. Kdyby to neklaplo, uhlí by jí zůstalo.
Celkem chápu, že se o tom učí třeba v předmětu rodinná výchova, pokud takový předmět ještě existuje. Určitě by v rámci vzdělávání mělo zaznít co je to LGBT. Co se týče pohlaví, kdybych byl vyučujícím, by jsem dětem jasně sdělil, že ti rozumnější z nás rozlišují dvě pohlaví. Co se týče otázky sexuální orientace, tam ať si děti zvolí sami.
Myslím, že každého ekologického aktivistu by měli zavřít tak na dva roky. To by jim pomohlo vychladnout. Další věc jsou průtahy ve stavebním řízení. Každá stavba, která nedostane zelenou do roku z vážných důvodů by měl odnést úředník, tím že bude bez prémií. To by sice nezachránilo lidi od povodní, ale rozhodně by to usnadnilo život. A plno dalších věcí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Volit má právo pouze občan daného státu. Občanství může získat každý. Za určitých podmínek. Z toho vyplývá, že volební práva cizinců neomezujeme.
1 odpověď