Článek poněkud pokulhává za realitou všedního dne. Baterie jsou i v dnešní době tak dokonalé, že na životnost EV je jich potřeba hned několik. I onen "prakticky bezuhlíkový provoz" se v případě skutečné jízdy spoléhá z téměř 40% (dle skladby výroby elektřiny v ČR) na elektřinu z uhelných elektráren kde jaksi ona TÉMĚŘ NULOVÁ uhlíková stopa se nám všem zhmotnila v tuny exhalovaných zplodin. No a takto se dá pokračovat dál.
Stejné je to jako u aut. Auto, které neprojde technickou kontrolou (a s tím i testem emisí) není způsobilé k provozu na pozemní komunikaci. Stane se tak bezcenné.
U staveb se díky podobné povinnosti (a ona se skutečně připravuje, jinak by ony energetické štítky neměli vůbec žádný smysl a účel). Stejně tak bude EU tlačit na to, aby i naše nemovitosti měli tu ECO "nálepku" a splnili vizi "mocipánů" o bezemisní pohádce. No čím se asi lidi donutí k tomu aby plnili vůli panstva? Poplatkem, daní, zákazem a nařízením. Jak jinak na lid prostý...
Věc ukazuje, jaká demagogie ve skutečnosti GREEN DEEL je a jak musí býti (ve jménu diktátu) podporován k tomu, aby dával alespoň trochu, části obyvatel, smysl. A tak raději EU zatíží běžné a zavedené technologie daní (emisní povolenkou) a to až do té míry aby bylo možno svou pokřivenou pravdu vydávat za statisticky podloženou. Chudáci naši potomci, budou nás proklínat až budou hradit emisní povolenky z bytí... Měli bychom se stydět.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No... Ale opět insolvence neřeší vůbec nic ze situace lidí, kteří mají příjem jen do té nezabavitelné částky, (tím tedy nemají ani jak hradit poplatek IS). Například invalidy, důchodce, svobodnou mámu (ale i otcové samoživitelé) na mateřské, apod. Opět se zákonodárci tváří, že to nejsou lidé a nemají na nic právo, dělají jako by vůbec neexistovali.