Řidič z povolání:
Držitel řidičského oprávnění C1+E, C nebo řidičského oprávnění C+E který řídí nákladní automobil o největší povolené hmotnosti převyšující 7500 kg nebo speciální automobil o největší povolené hmotnosti převyšující 7500 kg nebo jízdní soupravu, která je složena z nákladního automobilu a přípojného vozidla nebo ze speciálního automobilu a přípojného vozidla a jejíž největší povolená hmotnost převyšuje 7500 kg.
Držitel řidičského oprávnění D1+E, D nebo D+E, pokud řídí motorové vozidlo zařazené do některé z těchto skupin vozidel.
Mně je to vlastně jedno, mám to všechno.
Za "pár měsíců" přijde doba kdy i na služební osobáky bude potřeba prokázat odbornou způsobilost (tedy profesák). Předtím se ale bude nuceně montovat tachograf i do dodávek ( v první fázi do těch co se kouknou za hranice a posléze do všech ostatních). A ony psychotesty budou povinné pro veškeré řidiče vč. jejich revize (pro ty slabší: po čase opakované).
Řidič z povolání:
Držitel řidičského oprávnění C1+E, C nebo řidičského oprávnění C+E který řídí nákladní automobil o největší povolené hmotnosti převyšující 7500 kg nebo speciální automobil o největší povolené hmotnosti převyšující 7500 kg nebo jízdní soupravu, která je složena z nákladního automobilu a přípojného vozidla nebo ze speciálního automobilu a přípojného vozidla a jejíž největší povolená hmotnost převyšuje 7500 kg.
Držitel řidičského oprávnění D1+E, D nebo D+E, pokud řídí motorové vozidlo zařazené do některé z těchto skupin vozidel.
Mně je to vlastně jedno, mám to všechno.
Ale právě tomu již tak není.
No..když se jim to kvůli těžkým Elektro autům hodí, tak to jde..tak se ptám? Proč byli tedy řidiči do teď omezováni limitem 3500 kg...proč to nemohlo být dřív? Proč to teď nebude třeba 6 tun?
Ukazuje se,že je to jen buzerace lidí,snaha je omezovat,řídit, když do teď používané 3500 kg..najednou nejsou třeba...jen se jim to teď hodí..kvůli EV!!
Tak proč ti vůbec nějaká omezení jsou?
Co se změnilo na bezpečnosti, nebo proč to omezení 3500 kg teď je..co se změnilo mimo to že se jim to hodí?
To je vcelku jednoduché. Za vším je podpora EV a neschopnost této technologie přivést na svět vozidlo, které by se alespoň dorovnalo spalovacímu autu. Takže EV s dojezdem okolo 900km (papírově) by se mělo vejít (dle chytrých hlav z EU), do 4,25t své hmotnosti. Nicméně je potřeba poukázat na holou skutečnost, že vozidla nad 3,5t je možné řídit jen s touto skupinou v ŘP za předpokladu, že je určeno k soukromému účelu. Bude-li psáno na s.r.o, živnost, či jinou organizaci, bude (dle znění zákona) potřeba dokonce i tachograf, profesní průkaz a psychotesty. No a také především a hlavně to nejdůležitější... krabička na mýtné, které se tímto krokem rázem rozšíří na veškerá vozidla ( i pod 3,5t) používající nejen dálnice a silnice I. třídy, ale, dle úvah našich zákonodárců, i na další komunikace. Za vším tedy stojí pouhá láska k penězům... nebo daním?
Věc ukazuje, jaká demagogie ve skutečnosti GREEN DEEL je a jak musí býti (ve jménu diktátu) podporován k tomu, aby dával alespoň trochu, části obyvatel, smysl. A tak raději EU zatíží běžné a zavedené technologie daní (emisní povolenkou) a to až do té míry aby bylo možno svou pokřivenou pravdu vydávat za statisticky podloženou. Chudáci naši potomci, budou nás proklínat až budou hradit emisní povolenky z bytí... Měli bychom se stydět.
Zákaz spalovacích motorů po roce 2035 se týká osobních aut. Součástí Green Dealu je i revizní proces, který má během roku 2026 zhodnotit dosažitelnost cílů vzhledem ke stavu technologií. Benzín a nafta tu s námi stále budou, ale v podstatně menším rozsahu. Důležité je, že od určité míry elektrifikace začne klesat spotřeba ropy. Čím dříve to bude, tím lépe, nejen kvůli klimatu, ale i kvůli bezpečnosti a pozici EU ve světě.
Žel "Bohu" i Vaše vysvětlení je jen polovičaté a necelé. Rok 2035 je ultimativní nejen v osobní dopravě. Ale v jednom máte naprostou pravdu. Jde především o "pozici EU ve světě" a ještě je tu jedna věc o kterou jde EU ještě mnohem více a to o peníze a moc, tedy (daně, pokuty, poplatky a emisní povolenky). O lidi, ekologii a realistickou cestu jak k ní dospět jde až v té poslední řadě.
Jednostranná demagogie. Realistický pohled by musel kalkulovat i s reálnými dopady a stavem, který dnes je. Od zoufalé nepřipravenosti infrastruktury po zapomenuté úvaze o energii, její výrobě a již dnešním nedostatku. Co potom až na elektřině bude závislá celá doprava a tím i kompletní výroba a dění vesměs. V nákladní dopravě je EV dokonalý nesmysl, technologie prostě není na takové úrovni aby bylo možno nákladní dopravu řešit pouze elektřinou. A to zdaleka není vše, psali bychom opravdu hodně dlouho. Dle mého, se člověk bez nafty a benzínu ještě pěknou řádku let neobejde.
A v Číně se teda zjevila EV z čistého nebe, žádné dotace, žádné emisní limity?
No z čistého nebe opravdu ne. Na rozdíl od nás nejdříve budovali sítě, nabíjecí body a elektrárny i podmínky pro to, aby v praxi nešlo o utopii ale funkční realitu použitelnou v uvažovaném měřítku.
Pokud by se naplnili sny o prodejích EV u nás a skutečně bychom nakoupili i těch 25% produkce, neměli bychom tyto "koně" kde a ani čím nakrmit. Kolik je napájecích míst na sídlištích, kolik u paneláků, kde je síť stavěna tak stěží na ty paneláky (kolikrát ještě v hliníku)...
A co potom až se zakážou tepelné elektrárny, ty atomové v polovině EU zastavíme....
Budeme svítit "svíčkou" a pak ty "EV koně" nebude čím krmit vůbec.
Ano přeháním ale uvažuji dál nežli ona bezhlavá nařízení. Dle mého se bez nafty EU neobejde ještě hodně dlouho a to ani v té osobní dopravě o té nákladní není ani o čem uvažovat.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nebo také poukazuje na nedostatečný svoz komunálu, tedy klasické selhání ve vedení společnosti.
1 odpověď