A nejlepší hláška je: "Řidič nákladního auta zřejmě neodhadl výšku vozidla" 🤣
Teda, já jezdím jen ve vysoké dodávce s instalovanou klimou, ale přesnou celkovou výšku znám zpaměti.
A že ho tam prý zavedla navigace? Neznám žádnou, do které se dá zadat výška (nebo hmotnostní limit) vozidla a pak už by stačilo "jen jet". 🤦
Mám v mercedesu originál navigaci se systémem TomTom. Daji se tam zadat všechny parametry vozidla jako délka, šířka, výška, váha celková i na nápravu.
Taková navigace ale stojí X tisíc. Pamatuji že v dobách kdy jsem ji chtěl kupovat stala minimálně 5x více než normální.
Jenže taky vše závisí na mapových podkladech a ty jsou v Čechách často špatné. Hlavně váhová omezení.
Většina označení je na fotkách takže výsledek není zas až tak nečekaný. Upřímně řečeno Robura na našich silnicích jsem tedy opravdu léta neviděl i když není psáno, že současnost ale vzpomínka to byla milá a 111tka a malá Tatra už také hrají schovávanou a vyhrávají.
Zrovna Robur jsem potkal někdy pred týdnem. Byl upravený jako expediční vozidlo (obytné) a byl na německých spz.
SOS zálivy se bohužel běžně používají k plnění bezpečnostní přestávky
Na D1 jsou dva druhy zálivů. Jedny jsou určeny jako SOS a druhé jako "parkoviště".
Před osmi roky, ředitel ŘSD a ministr dopravy, slibovali výstavbu nových parkovišť má D1
Jediné co se postavilo, kromě jediného parkoviště na tuším 88km, jsou právě tyto zalivy.
to je neuvěřitelný co se tady v téhle zemi děje. Jak můžou uzavřít případ úmrtí tří lidí technickou závadou? Kdo zodpovídá za stav a provoz vozidla? Řidič a především provozovatel!!!!!!!!! Tak jaká tech. závada? Co řekli té mámě, co po nich zbyla? Že praskla guma? Chce se mi blejt!!!!
Kdyby se ten "umělec" z toho nákladáku věnoval řízení a měl obě ruce na volantu, tak se tohle nemůže stát, aby projel svodila do proti směru.
Měl jsem praskliny na obou předních kolech.
Pneu rok staré, najeto asi 120.000km.
Praskliny byly na vnitřní straně, takže bych musel si před jízdou najet na kanál nebo lehnout pod auto abych si toho všiml.
Dokonce auto bylo asi 2 týdny před tím na STK.
Ukázalo že že byla vadná celá série pneumatik, tuším že Continental. Žádná Čína nebo protektor, byly původní ještě od výrobce.
Naštěstí nebouchly, ale za jízdy jsem na asi 500m už jel po ráfku, jak rychle jedna ztratila tlak.
Běžná svodidla na dálnicích jsou stavěna, aby zadržely max 20 tun, takže rozjetych 40 tun nemají při nárazu pod větším úhlem než je jen sklouznutí ve směru jízdy šanci.
Měl bych návrh.
Emise se myslím počítají za celou flotilu (tj. všechna firmou vyrobená vozidla), takže navrhuji, aby ke každému autu vyrobili ještě tentýž zmenšený typ, ale šlapací nebo s nějakou mini baterkou na pojezd do krámu a zpět, které k těm spalovákům budou dávat zdarma. 😄
EU i aktivisti se nažerou, socialistické a zelené závazky splní, a my ostatní si oddychneme, že je to zas jak za těch starých prolhaných komančů (i když po pravdě, ti na ty naše lháře a destruktory nemají, alespoň z hlediska vlastního pudu sebezáchovy měli o dost racionálnější přístup k ekonomice, obraně i politice...
Něco jako kdysi měla škodovka akci "dva Favority za cenu jednoho"?
Jeden favorit bylo auto a druhý favorit kolo.
Bydlím ve FM přes 60 let a z rodiného domku kde bydlím jsem nikdy na Baziliku neviděl ale komín ano. A ten mi nic nezakrýval a ani mi nevadil. A jinak si dovolím říct, že i 90% obyvatelům Baziliku nezakrýval. Hledal jsem to místo kde by to mohlo zakrývat a nenašel. Tak asi to bude přibližně když vyjdete ze Sviadnova po ČSAD.
Aby byla zakrytá komínem musel by jste být na určitém místě, konkrétně na křižovatce ulic Příborská a Pod Štandlem.
ocel jako takovou si může koupit z celého světa, to by nemusel financovat zkrachovalou firmu...
Trubky z Ostravy nemají na trhu konkurenci v kvalitě. Je hodně výrobců kteří také dělají bezešvé trubky, ale je to prý bláto. Nejbližší výrobce podobné kvality je prý v Saúdské Arábii, ale cena a časy dodání jsou zase někde jinde.
Řízení na boso bylo hazard možná před x lety, kdy auta neměly tak účinné brzdy. Dneska při běžném brzdění nebo přibržďování mi dokonce stačí jen palec u nohy a při nouzovém brzdění jsem se nikdy nedostal do problémů. A že díky osobákům a cyklistům jich už bylo.
Naopak, když jsem musel jet autem od kolegy, který se nezouvá nedokázal jsem brzdit s citem.
Dokonce instruktoři "eko jízdy" radí jezdit na boso, protože člověk má větší cit.
Jezdím kamionem už 20 let a nikdy při žádné kontrole nebyl problém.
Dokonce jsem zažil i policajta, který se vyzul když mi kontroloval kabinu, aby mi tam nenamarasil.
Nedokážu si představit trávit 13 nebo 15h v botách a pak si jít lehnout do postele plné prachu a špíny, která se díky ventilaci dostane z podlahy všude v autě.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Za vše ale můžete Vy, jako řidič, který špatně upevnil náklad. Nesvádějte vinu na jiné.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Řidič má jet takovou rychlostí aby mohl bezpečné zastavit i před nečekanou překážkou na vozovce.
Toto bylo vyjádření policie při řešení události, která se stala kolegovi, kdy nestačil v noci zastavit před ležící pneumatikou na dálnici.