"V souvislosti se zásahem....vedení pražské policie odměnilo...Petr Matějček...mezi obviněnými nebyl."
Myšleno odměněnými 🤭
Tuším, že ředitel sám sebe odměnit nemůže - ale moc bych se divil, když se na odměny uvolnilo 450.000,- Kč, kdyby P.M. a jeho NSKPV nedostali alespoň drobnou odměnu za jinak zdůvodněnou "dobrou práci".
PS: Spolupráce mezi mob. operátorem/operátory a PČR pro podobně případy stran usilovné lokalizace telefonu už dnes určitě běží jako na drátkách (i když by se laikovi mohlo zdát, že i "tenkrát" nebyl pro vágní lokalizaci žádný důvod), seznamzprávy ale poskytly potenciálním útočníkům skvělé doporučení, jak se lokalizaci vyhnout: tj. MT si vypnout. Diky.
Článek úplně o... ničem. Zhovadilé socialistické praktiky nejen v průběhu ZVS jsou absolventům dobře známy a my ostatní je minimálně slyšeli. I když jsem "náhradní " VS absolvoval až v r. 1994, udělal jsem si (a dost pravděpodobně i všichni moji spolubojovníci) dost jasnou představu o co v AČR jde a jací profesionálové by nám v případě vojenského konfliktu veleli. Zrušení ZVS bylo rozhodně na místě, aby se branci naučili rozeznávat vojenské hodnosti, absolvovali pořadová cvičení, zvládli rozborku a sborku Sa vz. 58 a vystřelili si z něj pět ran na střelnici, nemuseli být v kasárnách zavření ani měsíc v přijímači, natož dalších x měsíců. Profesionálové v AČR zůstali, o jejich kvalitách leccos napoví nemilosrdné testy, které absolvují již při nástupu, veškerá kasárna, která bylo lze najít téměř v každém našem městečku zmizela, ubytování a výcvik branců v případě jakékoli změny v organizaci armády tedy nehrozí. Nedovedu si představit jak by ombudsmanka byla zavalena podněty nespravedlivě týraných budoucích záložníků v případě, že by se stát rozhodl ZVS obnovit.
Jsem r.n. 1975, nevím jak jsou na tom mladší občané ČR, ale musel bych být hluchý a slepý už od dětství, abych si "pravdivě" nevšiml, že k nám v r. 1968 přijely spřátelené tanky, a že tu od té doby byli sovětští vojáci a spoustě dospělých to významně změnilo život. Nechápu některé diskutující, když tak nadšeně oslavují, že tato skutečnost byla ve Vlnách konečně a věrně zachycena. Stejně tak nechápu jak naivně se fiktivní rozhlasoví pracovníci chovali a jak byli pak zlými komunisty nepříjemně
překvapeni. Za mě je morálně cenných posledních 10 - 15 minut filmu, perspektiva dalších kdoví kolika let pod vládou politicky uvědomělých soudruhů musela být šílená. A volba emigrace bez možnosti návratu domů zrovna tak. Tím nechci snižovat skvělé masky, některé herecké výkony a podmanivý zvuk a obraz filmu. Do učebnic dějepisu bych ho ale jako názorný příklad hrdinství nezařazoval. Atentát z r. 1964 připadá stále mnohem názornejší😁.
Při některých manipulačních jízdách jde o vteřiny. Máte být s BUSem na druhém konci Prahy třeba za 15 minut.
Já jsem v 6:40 v Radotíně, do deseti minut v Břežanech, za dalších deset minut Krč a pak Jižní Město. A to na lince s lidma... 🤷♂️🐬
Pak můžu jen poradit (hloupě): pokud se to nedá (a to nejspíš nedá) stihnout za dodržení alespoň některých pravidel silničního provozu, radši to ani stihnout nezkoušejte. Hromadně a všichni. Takových protest bývá nejúčinnější. Ani jeden lidský život neopatrného chodce ba přechodu za plnění norem nestojí (o cestujících vlajících uvnitř vozidla na madlech při sportovní jízdě nemá cenu se zmiňovat)
Tak jsi to spočítej sám.
50metrů za 6 vteřin.
Že tys nedával ve škole pozor?
Ve škole ne. Ale při čtení článku ano:
..."Tančouz měl s kloubovým autobusem namířeno z centra města směrem na Košutku. Šlo o manipulační jízdu, takže nevezl žádné cestující. Pohyboval se rychlostí okolo 45 kilometrů za hodinu."
Pěkný den💋
Takže pěší se budou místo přecházení vznášet 🙂 Nebo se všude postaví podchody a nadchody. A spousta lidí už si pak ani nedojde pro chleba do krámu, kterej je na konci ulice, bude si tam holt muset dojet autem.
Takhle jsem to, jako militantními řidiči upřímně nenáviděný chodec, přesně a ironicky myslel👏😁
Člověk s IQ v plusových hodnotách se rozhlédne a před jedoucím autobusem na přechod nevleze. Podle vyhlášky má na přechodu chodec přednost před autem, ale musí navázat oční kontakt s řidičem a ujistit se, že o něm řidič ví. Tohle zcela evidentně nebyl ten případ. Dílčí vinu řidič asi má, ale kdyby měl chodec mozek, tak by žil.
Ačkoliv máme nějaké chování na silnicích před přechodem pro chodce z pohledu řidiče zafixované, pojďme si vše ještě ujasnit a raději zopakovat - mj.:
řidič nesmí ohrozit ani omezit chodce, který už přechází po přechodu pro chodce, nebo se zjevně chystá přecházet,
Pravidla si můžete nastudovat v Zákoně č. 361/2000 Sb. (Zákon o silničním provozu). Na vyhlášku zapomeňte, stejně jako na oční kontakt, ten se ostatně v době tónovaných skel a za snížené viditelnosti s řidičem navazuje jen velice obtížně)
No , takhle u přechodu vidím blížit se cokoli tak sleduju jestli na mě řidič reaguje .A asi takhle je mu 64 už měl být nejspíš v důchodu .. tak jsem zvědavá až budou v 67 sedět v MHD za volantem co se bude dít .Reakce jsou prostě v řiti .
Řidič má tu smůlu, že když do někoho busem vrazí, není to jako když do někoho drcnu ramenem.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dnešní maturita z češtiny a angličtiny je po 14 letech výuky jen absurdním výsměchem lidské invenci a rozumu. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku. Na našich školách žákům a studentům často chybí ohleduplnost, tolerance, vstřícnost a pokora ze strany mnoha učitelů. Naopak na školách je přítomna často povýšenost, přezíravost, odtažitost a odcizenost. Jako reakce na to pak přichází u žáků skepse, deziluze, frustrace a deprese. A to minimálně u třetiny z nich.
6 odpovědí
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Není to úplně k tématu, ale názor jistě zajímavý. K Vánocům si přeju pytel na učitele a starochy, konečně jim spolu zatneme drzej tipec 😃