No, trochu zavádějící titulek na to, že cílem šikany je údajně 13% dětí. Tím to nechci obhajovat, ale: 1) Děti jsou přecitlivělé a neodolné a reagují na jakoukoli narážku na ně jako na příkoří, dokonce i na vzdělávací požadavky. Např. "slovní hodnocení" místo známek, aby neměly trauma? 2) Určitý nátlak na ně by je měl motivovat k vyšším výkonům a trochu je připravovat na budoucí život, kdy se budou muset vyrovnávat s lecčíms. 3) Učitelé jsou pod tlakem rodičů, různých neziskovek a poraden, komisí a dalších zbytečných orgánů a úředníků, inkluzistů a jiných, aby si ani nedovolili zvýšit na někoho hlas nedejbože mu jednu střihnout, frustrace je u nich maximální. Dřív vzal učitel někoho do kabinetu, pár mu jich fiknul a dotyčný byl i doma jako pěna, aby mu táta nepřidal. Dneska dávají rodiče dokonce (nová móda) do kapes a podšívek tajné a maskované mikrofony nebo kamery, aby špízovali, zda se jejich robátku neubližuje. Pokud by dítěti při vyučování sebrali mobil, je to šikana. Dokud se nenastolí určitý řád, disciplína a pořádek, nemá to východisko. Ale to platí všude.
Teda prominte, ale tenhle nazor snad ani nemuzete myslet vazne? Jeste to bude trvat minimalne 20 let, nez se neco v tomhle pristupu k detem definitivne zmeni. Ja se toho bohuzel nedoziju, ale verim, ze za takovyhle nazor Vas za 20 let uz nekdo vazne posle do vezeni!😡 Dokud takovahle generace tady bude sirit tyhle metody, ktere z nas mely vychovat ty nejlepsi lidi na svete, tak se vazne nic nezmeni. Podotykam, ze je mi 53 let a vyrostla jsem v totalite, vystudovala a delam praci, ktera me bavi. Ale myslet si, ze tim, ze nekomu jednu strihnu a bude z nej lepsi clovek je opravdu za hranou!!!
Ta připitomělá liberálně levičácká ideologie z vašeho textu přímo kape.
A to přesto, že jsem zdůrazňoval racionalitu
Kdy už lidé jako vy pochopí, že společnost drží pohromadě a ženou její vývoj dopředu chytří lidé, a ne hlupáci? Až skončíme ve skanzenu a Číňané se na nás budou jezdit dívat jako na opice v ZOO?
Je obrovská škoda každého talentu, který škola nepodchytí a kterému se speciálně nevěnuje.
Nemám nic proti hloupým lidem, každý se nějak narodí a nemůže za to, ale protěžovat je ve škole, a ignorovat talenty, to může dělat jen inkluzivní idiot.
Pokud jde o tu vaši "jinakost", pokusy ji začlenit jsou zbytečné, protože hlupáci a invalidé jsou na okraji normální společnosti, protože normální nejsou, a není na tom nic divného. Prostě nejsou schopni se začlenit - hlupáci nestíhají myšlenky normálních lidí, invalidé jejich pohybové rozpětí, takže normální lidé nemají snahu s nimi kamarádit. Ale to jim většinou nevadí, protože chápou, proč tomu tak je, a mají svoji rodinu a kolektiv jim podobných.
Jen kverulanti je nenechávají na pokoji, obskakují je a snaží se z nich udělat normální osoby. Zbytečná snaha.
Moc ráda bych Vám lépe vysvětlila můj nazor. Jsem proti maření talentu, v tom se jednoznačně shodneme. Proto je potřeba nadané děti včas identifikovat a dát jim maximum pro rozvoj jejich potenciálu. Bohužel ve škole se to ne vždy daří, najít děti,které vypadají někdy jako "hloupé" a přitom mají většinou dvojí vyjímečnost. Málo kvalitních pedagogů a asistentů, přeplněné třídy a do toho hromada cizinců + děti s ADH, ADHD, výchovné obtíže apod. Ale přesto vzhledem k celé populaci a Gaussově křivce, je nadaných a nadprůměrných téměř stejně jako těch nenadaných a nevyjímečných. S nimi je potřeba pracovat, aby se byli schopni zařadit do běžného života. Za prvé nejsou dostatečně intelektově vybavené nebo mají špatné rodinné zázemí, nebo jsou celkově pod špatným vlivem, nejsou milovaný apod., nebo zkrátka kombinace všeho. Myslím, že právě ti nadaní a nadprůměrní by jim měli pomoci, ať už přístupem, tím, že je jednou budou respektovat a dají jim práci apod. Vím, že pokud je intelekt nižší, nebudou se s nima přátelit ani jezdit na společné dovolené, ale mohli by tito lidé mít alespoň bezpečné místo na této planetě, v naší zemi nebo jiné. Proto inkluze. Je to zkrátka běh na dlouhou trať. Nikdo nevíme, jak to dopadne. Ale třeba jednou budou znevýhodnění díky dobrému zacházení a poskytnutí těch nejlepších podmínek v dětství, ve škole...., mít šanci, mít skvělou práci a ti na druhé straně Gausovky s nimi budou díky své inteligenci správně komunikovat a tím je i respektovat. A hlavně ti chytří nikdy nevezmou do ruky lopaty a nebudou dělat tu těžkou práci, na tom se shodneme.
Podchycení nadaných dětí rozhoduje, zda stát je lůzr, anebo jde dopředu.
Jenže ideologičtí pomatenci v unii a na našem ministerstvu školství preferují ve třídě péči o hlupáky a invalidy, ne o nadané děti.
I mezi státy existuje něco jako přírodní výběr - pokud není stát řízen racionálně, ale ideologicky, vyklízí pole, zůstává pozadu, až se stane rozvojovým.
Brzo bude Česko a celá Evropa ceněná jen kvůli historickým památkám.
Separovat “chytre” od “ hloupych” je opravdu prezitek! Vypada to, ze byste udajne”hlupaky a invalidy” nechal schovane a ty “chytre” by dostavali nadbytecnou peci… Pak se nedivme, ze z “chytraku” se vychovaji sebestredni sobci, kteri se pysni jen svoji dokonalosti a “hlupaky a invalidy” prehlizi a delaji, ze neexistujou. A vyjmenovavat vsechny dlouhodobe dopady ani nema cenu. Ti “chytri” (nesnasim ten vyraz) se maji predevsim vychovavat k respektu k odlisnostem a jinakosti, coz se bohuzel dlouhodobe nedari. A je pravda, ze takovych lidi, jako jste vy, je stale plna cela nase republika😔.
Pri koupi nemovitosti ve Spanelsku se nezapomente zeptat, jak je to v
pripade dedictvi. Ve Spanelsku to maji extremne vysoke. V pripade smrti si dedicove museji zaplatit 30 %dan, aby nemovitost byla jejich. Tedy investice skvela, ale pouze pro prvniho ceskeho majitele a pak vcas prevest na sveho potomka, jinak neskutecne drahe….
Tak jednoduché to bohužel není........Byla jsem náruživý čtenář, zpočátku jsem četla vpodstatě všechno, co jsem doma v knihovně našla.........pak už jsem si samozřejmě našla svůj okruh zájmů.....A četla jsem samozřejmě denně i svým vnukům a zásobovala je knihami.......měli to moc rádi,ale zájem číst, to v nich nevzbudilo. Nejstarší vnuk asi před třemi lety přečetl několik dílů Hraničáře ,ti mladší ani to ne .Nakonec uznávám, že v posledních letech už ani já skoro nečtu knihy,pokud nenarazím na něco obzvlášť zajímavého. .....Prostě mám dojem , že doba papírových knih už je pryč. Většina titulů je dnes už v audio verzi, nebo ve čtečkách.kde si můžete pohodlně upravit velikost textu atd. A neznám dnes ani moc dospělých, co by běžně četli, třeba tak, jako já........
Treba tento clanek ctu taky na mobilu a to kazdej druhej si muze myslet, ze cumim do siti. Ja si v mobilu prectu vsechno co potrebuju a knih uz je opravdu mene, ktere vyhledam. Maximalne odborne. Je doba, kdy se cteni z mobilu bude muset zapocitavat do cetby a ne jen papirove knihy. Pojdme byt trochu moderni. Netýká se to samozrejme deti predskolniho a mladsiho skolniho veku, tam se to da jeste dost kvalitne korigovat pevnym rodicovskym pristupem. Cteni z knih musi byt zabavne a ne kazdy rodic to umi.
Sakra, to sjou slova! Co to znamená zvnitřnit si součet 2+2 ?
Ve 2. třídě jde spíše o dril, než o chápání... prostě 2+2 musí každý umět z hlavy a nic na tom nevykouká. Takže ranní pětiminutovka dělá své. Vnuk sčítal už před první třídou dvojice 2 ; 3 + 5 ; 1 apod. Ne proto, že bychomho to učili, ale protože denně hrál scopu a tam se prostě výsledky takto sčítají. Takže denním mnohonásobným opakováním to uměl, aniž bychom to od něj požadovali. A stejně to je v matematice ve 2. třídě. Jen to nejde dělat hrou, protože to musí počítat každý sám a nikoliv kolektivně.
A co deti, ktere nejsou tak bystre jako Vas syn? Ktere maji spatnou pracovni pamet spolecne se sluchovou? Ty to totiz nenacvici nikdy! A co s nimi? Nasazime jim petky a budou trenovat o to vic? To je trochu nesmysl, nemyslite? Kazda mince ma dve strany. Temhle detem zadny dril nepomuze, akorat je totalne demotivuje a zabrzdi. Pokud maji stesti na fajn rodice a ucitele muzou bejt stastny. Ale pokud by meli rodice Vas a drilovaci ucitelku, tak se muzou jit rovnou zabit🙈
Me zaujal jeden bod a to je to ze domov neni detasovane pracoviste skoly. Ze se doma nemaj ucit, protoze ne kazdej ma doma supr zazemi. Co je to za desivej blabol? Skola nikdy nedokaze vse. Zaci MUSI, makat doma. A ze je nekdo z rodiny, kde stojej rodice za starou backoru se ma resit jinak a ne tim, ze vsem zakum "zakazeme", resp nebudeme pozadovat domaci uceni. 🙁
Musi makat doma? Ach jo. Vyraz detasovane pracoviste skoly je naprosto skvela formulace. Jedinou povinnosti rodice je dite do skoly poslat. To, jestli dohledne na jeho pripravu je vec rodicu. A pokud nedohledne a dite se nepripravuje samo tak ho potrestame? Jakym pravem? Ono prece nemuze za sve rodice ani za sve zivotni podminky. Ve skole je vetsinu zamrzlych struktur, ktery delaji detem ze zivota peklo. A ty je potreba z tech budov vyhnat!
Uplne jste me svym prispevkem dojal… 😍v Mexiku jsem nikdy nebyla. Ale podobne sitauce zazivame pokazde, kdyz letime do Thajska. Pristi rok poletime po 5 dlouhych letech. Mame radi presne ta mista, kde se zastavil cas a dychne na me knizka Robinson Crusoe. Tak to mam ja. Mam neskutecny strach, ze ta mista uz tam zase nebudou a vsechno bude zavalene urvanymi Rusy nebo jinymi exoty, 🙈
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Divná doba, děti si mají spolu hrát a ne si vzájemně ubližovat.Vnučka si šla hrát na hřiště a 2 kluci ze třídy se ji posmívali, že špatně tancuje🙀pak do ní žduchali a trefovali se do ní míčem, málem jí nerozbili brýle. Když to uslyšel starší brácha, tak druhý den zašel do její třídy a kluky srovnal.Museli se omluvit. Řekl jim, že by se měli stydět , když napadají a posmívají se holce. A je klid.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A vite ktery deti se posmivaji a ublizuji? Presne ty, kterym rodice nebo prarodice jednu vrazi jen tak aby se srovnali a oni jen pokracuji v sireni dal….. bohuzel za to muzou jen a jen jejich rodice🙈😕 Ti agresori jsou uplne stejny obeti jako Vase vnucka bohuzel.