Spotřebitelé se chovají logicky. Dá-li se koupit stejný prací prášek v akci jednu dávku za 5 nebo za 12 Kč normálně, litr mléka v akci za 15, normálně za 24 Kč, tak jak se asi zachová 99 9% kupujících? Co je na tom pro výrobce a prodejce nepochopitelné??
No to je dobrý, protože se 80% mlékárenských produktů prodá v akcích, nebudou základní cena snižovat. Není to spíše naopak? Protože 80% produktů je možné koupit v akci těch 20% koupí ten kdo právě nemůže nákup odložit?
Pochopila jsem, že paní Burešová a paní Smetana jsou rivalky. Ale nechápu proč by paní Burešové mělo plesat srdéčko. Tím vyjádřením jí přisuzuje nepěknou vlastnost radostí z neúspěchu konkurentky (je-li to možné říci po prvním díle) a to není fér.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
AI nezná (nemá naprogramovány) city, svědomí, morálku, empatii. Proto odpovídá takto. Čeho se ještě dočkáme?