Kdyby jen děti, pro mě jako pro rodiče je to velmi stresující. Do školy svého dítěte si promítám svá traumata že školy, takže otázka školy je u nás velmi žhavá, a vždy to zhorší psychicky stav celé rodiny a potom znova před pololetím a ke konci roku. Vůbec si nedovedu představit přijímačky na střední školu. To prostě psychicky nestojím. Mám strach, že se nemůže nikam dostat, protože ji na škole nepřipraví a dohánět tu dobu doma nám moc nejde. Je už že školy unavená a demotivovaná. Jak potom se máme s ní doma učit znova na přijímačky?
Ano pokládám, ale ne v té podobě, jako je to v běžných školách. Děti by měli mít možnost víc vybrat, aby je to bavilo, a ocenila bych, aby každý učitel byl aspoň z půlky fyzioterapeut a uměl v začátcích odhalit možné budoucí problémy a podle toho také volit náplň TV, Já jsem fyzioterapeut, to znamená, že vztah k pohybu mám, tančím, ale zároveň jsem člověk z ADHD, a typická TV ve škole pro mě byla utrpení! Štve mě, že dcera ji absolvuje stejnou, takovou která pro nás může být, klidně traumatizující.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak, že se nám bude chtít do nejistoty s prodlouženou zkušební dobou:-).