Pozor, Vy máte povinnost umožnit zařazení, kamion signalizoval a delší dobu, ale nikdo ho nechtěl pustit. To samozřejmě neomlouvá to najíždění, ale Vy ho prostě pustit musíte. On se prostě nemohl zařadit včas, protože ho ho*ada (jsou i mezi řidiči osobáků) nechtěla pustit.
Tak především má kamion povinnost při změně jízdního pruhu neohrozit a neomezit. Z tak krátkého záznamu se nedá posoudit celá situace, ale toto pravidlo prostě platí vždy a dalo se to vyřešit bezpečněji.
Proč neustále dokola omýláte, že chybí záznam ze zadní kamery a že nevidíme tak situaci za ním? Je naprosto nepodstatné, co se dělo za ním. Plynule zpomalit a pustit před sebe někoho, lze vždy. Ano, řidiči umí být bezohlední, ale k velké části nehod dochází až ve chvíli, kdy se potkají dva idioti.
Když někdo veze malé dítě, tak má jít ego stranou, to je celé...
Výborně, takže máme odsouzeno, tak to můžeme ukončit, ne? 🙂
Uberu plyn já uberou i ti za mnou jezdím cca 55 let a vždy se držím toho co jsem již popsal a proto možná ještě žiju .
Fantomová zácpa. Ten za mnou musí brzdit víc, než já (reakční doba) a to samé platí pro ty za ním. Už třetí v řadě z toho může mít krizové brzdění. Proč myslíte, že tam jsou auta tak často v sobě? Právě zezadu?
Souhlasím s Vámi, ale ještě doplním, že řidič je povinnen dbát bezpečnosti silničního provozu a neohrozit ostatní řidiče při újmě na zdraví a majetku, byť za cenu porušení pravidel silničního provozu.
Řidič osobního vozidla nevyhodnotil správně vzniklou situaci, neboť nepředvídal možnost kolize a sám svou jízdou bránil řidiči nákladního vozidla možné eliminaci rizika na výjezdu. Řidič kamionu má povinnost se včas správně zařadit, ale v tomto úseku je to značně komplikované, zejména při jeho délce. Toto musí brát v potaz každý řidič a upravit svoji jízdu situaci.
Já osobně zde dávám přednost vždy pro zařazení ostatních, nehodlám čerpat invalidní důchod.
Naprosto s Vámi souhlasím a rovnou se odvolám na Váš první odstavec. Zjevně to tam také znáte a víte, jak nalepené na sobě tam ty auta jezdí. Ze záznamu není patrné, zda si mohl dovolit dát nohu z plynu, zvlášť, když situace měla i tak bezpečnější řešení.
Ano řidič v pravém pruhu nemá povinnost ubrat plyn , ale přeci jenom vezou dítě z porodnice - tak že zdraví a bezpečnost rodiny
je více než dopravní předpisy , tak že někdy je lepší raději ubrat plyn .
Někdy ubrat plyn prostě není nejlepší nápad, když máte na zadku další auta a situace má daleko lepší řešení. Orgáni už to posoudí ;)
Ano, prave s miminem bych dal urcite nohu z plynu. Auta za mnou mohou taky pribrzdit.
Ano. Každý přibrzdí, akorát o trochu víc, než ten před ním. Třetí v řadě už z toho má krizové brzdění a šestý už dobrzdit nestihne. Takhle to funguje. Fantomová zácpa. A kamioňak si od toho v klidu odjede, za hodinu někde u Hradce uslyší v rádiu o dalším kolapsu na Kbelské a bude si říkat, jak tam ti volové neumí jezdit a kdo tam zas co udělal 😉
každý normální řidič a to jezdím jako profík dost let umožní pokud je to možné zařadit do pruhu ,tady bylo zřejmé že se mu moc nechtělo a pak si ještě stěžuje ,tady se tomu říká bezohlednost na druhou
Máme to podobně, pane Strnad. Jenže že záznamu není patrné, co jelo za ním. Ne vždy je noha z plynu automaticky nejlepší možné řešení. Já ho tím neobhajuji, chybí kontext, ale pravidla jsou jasná.
Prosazovani si sveho i kdyz opravneneho prava ne vzdy je ku prospechu silnicniho provozu.
Kamion bych pred sebe pustil, stejne tak i osobak, pokud by byl predkem kousek prede mnou.
Nic mi to neudela, naopak zbytecne se nestresuji.
Chce to vidět i situaci za sebou. Taky bych nedal nohu z plynu, kdybych měl na zadku další auta (běžná věc tam).
Milí zastánci řidiče osobního auta. Tento řidič najížděl od ulice Čakovická na pražský okruh. Na této komunikaci je příkazová značka"Dej přednost v jízdě". (Klidně si to ověřte na Google mapy). Takže jediný kdo porušil pravidla silničního provozu je řidič osobního vozidla, který nedal přednost nákladnímu vozidlu.
Už jsem na tenhle argument reagoval jinde, děkuji.
V levém pruhu je tam zákaz jízdy kamionů, jezdíme tam každý týden, takže v tomto případě bych ubrala plyn a pustila ho. S osobákem tam jezdíme rovnou v levém pruhu
Já tam jezdil každý den, ten levý je tam pár let kvůli stupni dopravy v pravém pruhu. Jistě víte, že tam je kvůli nedobrždění apod. každých pár dnů nehoda. Právě proto, že někdo dá nohu z plynu před někým, kdo si vynucuje přednost. Učí to i v autoškole: když se nedokážu zařadit, jedu dál a odbočím dále.
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Povinnost neohrozit a neomezit má i osobák.
A bezpečnější řešení by samozřejmě bylo, kdyby osobák dal nohu z plynu na jednu sekundu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud si to mohl dovolit, tak ano. Nebo mohl kamion odbočit z toho levého pruhu, to by bylo ještě bezpečnější;)