Sebelepe utlumeny ctyrvalec je prorad z podstaty konstrukce "uhrkany" v porovnani s plynulym chodem radoveho sestivalce, ktery se obejde bez ruznych obezlicek jako jsou vyvazovaci hridele, zavazi na remenici/setrvacniku atd
Hruby chod naftoveho motoru tyto neblahe vlastnosti jeste umocnuje.
Nepletu-li se, jednim ze znaku "premiovky" je prave poradny, 6 a vice valcovy motor, jinak je to jen nalestena bida 😉
Aha. Takže nejezdíte. Tak třeba časem🤷
Radovy sestivalec je hlavne o plynulosti chodu (i v pripade nafty), to nemuzete s uhrkanym ctyrvalcem vybec srovnavat (natoz naftovym)
Jezdíte v těch autech vůbec?? Uhrkaný je čtyřválec ve špatně odhlučněné oktávce v manuálu. V dobře odhlučněné premiovce, v automatu o žádném uhrkání vůbec nemůže být řeč. Jen prostě nemá takový výkon.
To bysme nemohli s chlapy vůbec žít, ti mají všechno uvedené. Přitom některým dámám stačí roztáhnout č...í a páni si je hned nastěhují do domu a otevřou všanc své bankovnictví. :)
Tak život je z velké části jen obchod něco za něco. Ať se nám to líbí nebo ne....
A jelikož jste to přesně trefila, očividně chápete moc "čiči"😉 A to v žádném případě nemyslím jako urážku😉
Já bych si to dovolil přeformulovat - díky carvingovým lyžím udrží epesní oblouk ve vysoké rychlosti i lyžarský "neumětel", ovšem protože není lyžařsky nijak extra zdatný, tak když nasadí do oblouku, není schopen to v případě potřeby utrhnout. Takže jede jak po kolejích a skutečně není schopen změnit směr jízdy a bude bez problému několik vteřin koukat na to, jak se řítí do překážky a nedokáže s tím nic udělat...
.
Přesně proto nadávám svému otci, protože když vidím jak "lyžuje" tak mám strach že to nějak takhle dopadne.
S tím se úplně nestotožnuji. Na mírném svahu možná částečně. Naopak udržet čistý oblouk na byť jen průměrné červené je obtížné i pro velmi dobrého lyžaře. A zvlášť pokud nejezdíte přímo na slalomkach, jedete velkou rychlostí a potřebujete hodně prostoru....
Chybí vám tam ten hlavní důvod. Dřív lidi jezdili bez helmy a tak na sebe dávali pozor. Teď má kazdej pocit že s kokosem na hlavě je nesmrtelnej a tak může jet jako prase
To si nemyslim. Pocit nesmrtelnosti vám dá ochranný prvek na krátkou dobu od prvního nasazení. Helmy už jsou standardem delší dobu a většina lyžařů už ani jiné lyžování než s helmou nezná. Nemyslím si tedy, že by jim dodala pocit nesmrtelnosti. Ale je to jen můj názor.....
Může mi to někdo vysvetlit, vždyť dříve takové úrazy nebyly proč je to teď tak často?
1) bylo méně lidí
2) s nástupem carvingu se jezdí rychleji
3) u carvingoveho oblouku potřebujete trochu delší čas na vystoupení z oblouku a více místa na sjezdovce oproti klasice
4) u carvingu rychlost regulujete vyjetím oblouku téměř až do protisvahu. Čili když máte smůlu a jiný lyžař vyjíždí oblouk proti vám, opravdu se můžete čelně srazit
Dacia dokker … prvni vymena zimaku pri 140 tis km kleber … letni continental jeste 2 mm ke kontrolnimu bodu najeto 160 tis ,ale prevazne nemecke dalnice. Takze se da 😉
Dacia je velmi specifické vozidlo. Je mnohem lehčí než průměrný automobil, většinou mnohem méně výkonná než průměrný automobil. A z podstaty věci si ji často kupují velmi defenzivní řidiči. Rozhodně se tedy nejedná o průměrné hodnoty spalovacích aut ke srovnání. V autě trávím dost času, raději si připlatim a pohybuji se na opačné straně automobilového spektra. Ale rozumím že je za super peníz a její provoz je většinou také velmi ekonomický. Ať vám dobře slouží.
A tak pravda to je, nepsal jsem že je Q5 jediná co má šestiválec, jen že je toho v nabídce trhu velice málo... Ona ho má i klasická Q5, jen jsou aktuálně vyčerpané kvóty pro některé trhy, takže nelze v tuto chvíli zadat to výroby, ale to je asi detail. Šlo spíše o to, že není úplně objektivní kritizovat čtyřválec v této třídě a segmentu, volvo používá čtyřválec dokonce i ve třídě vyšší, a i když to pravda moc nejede, tak typickému zákazníkovi volva to moc nevadí.
Nechci řešit niance. Co jste napsal vyznělo jasně a to jsem vám vyvrátil. Přeberte si to jak uznáte za vhodné 😉 Hezký den.
Jen pro zajímavost, Volvo už nevyrábí žádné auto které by mělo víc než 4 válce. Pouze čtyřválce mají např Mercedesy C a to i ve verzi 63 AMG
A to je jeden z důvodů proč jsem Volvo z výběru nového auta vyřadil. Čtyřválec a to, že sice mají i třista koňové auta, ale zaříznou je na maximálce 180km/hod. Což je naprosto nesmyslná kombinace. S Mercedesy nemám zkušenost, čili nemohu hodnotit.
Pro férovost - v téhle třídě dneska nemá pořádně šestiválec ani premie, resp. něco se v nabídce najde (Q5), ale jde o ryzí okrajovost, naprosto drtivá většina střední třídy má dvolitrový čtyřválce, vzduch pak to samé - v podstatě jen Q5, jinak mě nenapadá nikdo.
To není úplně pravda. Šestiválec ve středně velkém SUV umí nejen Audi, ale také BMW, Jaguar a možná i další. Paradoxně vámi zmíněná Q5 už s šestiválcovým dieslem nakonfigurovat nelze. Musel jsem vzít skladový vůz. Šesriválcová nafta je už jen u SQ5.
Wow Kodiaq celých 150kW a Superb 195kW tak to je teda gól 😅
Ne jen, že se mezigeneračně výkon pohonných jednotek snížil aby to odpovídalo tabulkám, ale ještě na těžkou krávu, nedají ani pořádný motor. A RS bude zase nepohodlný nesmysl. Takže bohužel budu sahat po tom Superbu, protože tahat Kodiaq s touhle motorizací, to by bylo za trest.
Pořádný motor na takhle velké auto má 6 válců. A to Škoda v nabídce už nějaký ten pátek nemá. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale za milion a půl čtyřválcový diesel opravdu poslouchat nechci. To a vzduchový podvozek je důvod proč hodně lidí, včetně mne uteklo k premiovkám😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Očividně 😉