1. Objednání na stejný čas neznamená „ať si pacienti vyřídí pořadí mezi sebou“.
Nejsme ve frontě na banány. Můžete nás prosím objednávat jako v 21. století? A pokud vám systém dělá problémy, zkuste se vzdělat… třeba online.
Antibiotika nejsou bonbóny.
Rád bych věděl, jestli je mám opravdu brát, nebo jestli vám jen došly jiné nápady. Jeden test nikoho nezabije. Na rozdíl od rezistentních bakterií.
17 let praxe není 17 let sledování novinek z medicíny.
Rok 2007 byl super, ale dnes už máme i jiné postupy než „tohle je z nervů“ nebo „zázračné antibiotikum všeho druhu“. Zkuste si někdy přečíst něco kromě titulků v čekárně.
„To nic není, přejde to samo“ není diagnóza.
Jestli moje návštěva skončí větou „Pijte čaj a lehněte si“, mohl jsem ušetřit váš čas a rovnou se poradit s babičkou.
Slušnost je zadarmo.
Když přijdu s bolestí, rád bych místo odseknutí „No, to máte z obezity!“ slyšel, co s tím budeme dělat. A diagnóza „Vy si to namlouváte“ nefunguje, ani když ji řeknete třikrát.
Máte ordinaci, ne vojenský dril.
„Sundat! Sednout! Dýchat! Zavřít!“ není metoda komunikace. Zkuste prosím „Dobrý den“, „Prosím“ a „Děkuji“.
Vyšetření není jen formalita.
Možná se vám nechce do podrobností, ale „rychlý pohled a recept“ není vyšetření. Aspoň poslechněte, co mi vlastně je, než mě pošlete domů.
Po takto dlouhé době musí být příčina už jasná. Pokud není zveřejněna, tak se nejspíš jedná o citlivé téma. Např. že za to může Ukrajina. Nechme se překvapit.
Ano, Brit říká, ať mu vrátí telefon. Ale zda mu Thajec telefon opravdu vzal, to nevíme. Když bude někdo v česku chtít někoho okrást na ulici za bílého dne, taky může říkat "vrať mi telefon" a ukrást mu tašku. Kolemjdoucí se pak zastanou zloděje. Jen úvaha. Z videa to prostě poznat nejde.
Článek je odpad. Nechci hájit Unilever, ale v článku vůbec nezaznělo, že výrobce problém přiznal a potvrdil, že se tu receptura bude měnit. Vyjádření druhé strany by mělo být součástí seriózního článku, což tu zcela chybí a jde jen o senzaci a kliky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
1. Objednání na stejný čas neznamená „ať si pacienti vyřídí pořadí mezi sebou“.
Nejsme ve frontě na banány. Můžete nás prosím objednávat jako v 21. století? A pokud vám systém dělá problémy, zkuste se vzdělat… třeba online.
Rád bych věděl, jestli je mám opravdu brát, nebo jestli vám jen došly jiné nápady. Jeden test nikoho nezabije. Na rozdíl od rezistentních bakterií.
Rok 2007 byl super, ale dnes už máme i jiné postupy než „tohle je z nervů“ nebo „zázračné antibiotikum všeho druhu“. Zkuste si někdy přečíst něco kromě titulků v čekárně.
Jestli moje návštěva skončí větou „Pijte čaj a lehněte si“, mohl jsem ušetřit váš čas a rovnou se poradit s babičkou.
Když přijdu s bolestí, rád bych místo odseknutí „No, to máte z obezity!“ slyšel, co s tím budeme dělat. A diagnóza „Vy si to namlouváte“ nefunguje, ani když ji řeknete třikrát.
„Sundat! Sednout! Dýchat! Zavřít!“ není metoda komunikace. Zkuste prosím „Dobrý den“, „Prosím“ a „Děkuji“.
Možná se vám nechce do podrobností, ale „rychlý pohled a recept“ není vyšetření. Aspoň poslechněte, co mi vlastně je, než mě pošlete domů.
6 odpovědí