§ 10
Iniciativa
(1) V případě ohrožení nebo porušení vnitřního pořádku a bezpečnosti, jehož odstranění spadá do úkolů policie, je
policista ve službě nebo zaměstnanec policie v pracovní době POVINEN!!!!!!!!
provést úkon v rámci své pravomoci (dále jen „úkon“)
nebo přijmout jiné opatření, aby ohrožení nebo porušení odstranil.
Takto hovoří zákon o policii. Takže policista nez ohledu zda chce nebo nechce musí dodržovat zákon jeho porušování řešit zákonným postupem
Ano námitky, že za kontrolami či postihováními hříšníků, je buzerace nepřísluší vznášet je vůči policistům, ale vůči zákonodárcům, kteří takové zákony schválili a na jejichž dodržování musí policie ze zákona dohlížet a porušení řešit.
Co institut vyřešení přestupku domluvou???
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení si látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým důkazem je, že básně se učíme z knihy nikoli poslechem. Maturity jsou, kromě 15 až 20 procent přirozeně nadaných studentů na matematiku, se svou slabou češtinou a angličtinou jen jedno velké fiasko. Zbytek učiva z gymnázií se úporným drilem před maturitou většinou zapomene úplně. A to je všechno.
Stáváte se vítězem soutěže o nejdebilnější příspěvek...získáváte klíčenku..
27
Sledujících
1
Sleduje
27
Sledujících
1
Sleduje
Co je u nás v přírodě přemnožené mimo divočáků ?? Alespoň dva příklady, prosím.
56 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Veškerá spárkatá zvěř...stačí trochu googlit, jaké jsou stavy a jaké páchá škody...