Další lidi přesednou z vlaků do aut, zase "proti srsti" v porovnání se záp. Evropou. Někdo namítne, že v Německu je rychlost neomezená, ale taky tam nemají dálnice s permanentně obsazeným pravým pruhem kamiony jako u nás. Zboží se tam přepravuje po kolejích a lidi tam jezdí rychlovlaky. Shrnuto, můžeme navrhnout na našich dálnicích i dvoustovku, ale kvůli jejich permanentní přecpanosti se nebude moci využít.
Za tohle varování patří meteorologům velký dík, jejich informace měly cenu zlata, co zlata, cenu zachráněných životů i majetku. Naprosto nesrovnatelné s neinformovaností při letošních povodních ve Španělsku, kde přišlo o život mnoho lidí, i když o tom tamní meteorologové taky věděli, jenže se to jaksi "zašmodrchalo" u politiků a nic se nehlásilo, což je odsouzeníhodné.
Každý den mrtví, zranění, jak za války, je tohle ještě normální?
Udělal jsem si takovou statistiku z ověřených zdrojů a vyšlo mi, že válka na Ukrajině zabíjí "jen" o pár desítek procent víc civilistů, než silniční provoz u nás za stejnou časovou jednotku. V Německu by to vyšlo 2 krát tolik, ve Skandinávii dokonce snad 3 až 4 méně, zato třeba v Rumunsku nastejno, možno i na té Ukrajině, vých. Evropa je autem mnohem nebezpečnější, jak západ, je tam víc smrtelných nehod. Válka nebo auta, rovno jest. Jinými slovy, pravděpodobnost, jestli v Rumunsku umřete v autě, nebo vás na Ukrajině zahubí ruská raketa, je prakticky stejná.
O jedno prosím, nechci v žádném případě bagatelizovat, nebo dokonce omlouvat rusáckou zločinnou zabijáckou a bezdůvodnou agresi vůči pokojnému státu Ukrajina. V mém příspěvku chci jen ukázat, že námi tolik oblíbený dopravní prostředek dokáže zabít či zmrzačit podobné množství lidí, jaké dokáže snad jen válka nebo nějaká epidemie, ale to si za rámeček automobilky taky nedají.
Loni jsem šel pěšky ze Španělska do Prahy a tak má cesta vedla i přes Švýcarsko. Bylo to severním okrajem okolo dvou dlouhých jezer na sever od Ženevy a pak podál řeky Aare, takže mimo majestátní Alpy, ale i tak jsem viděl spoustu krásných míst. A taky i těch "obyčejných", lidé v poho, milí a povídali si i s tím zarostlým vagabundem, tedy se mnou.
Ten, kdo má doma víc než 10 gramů pitomé trávy a ještě k tomu proto, aby mu pomohla snadněji se vyrovnat s hroznou nemocí, je odsouzen do kriminálu. Tam bez své "drogy" musí evidentně trpět.
Tohle schvaluje náš prezident. Sorry jako, ale tento pán není pro mne prezidentem, ale člověk bez empatie a nebo člověk neznalý problematiky. Dobrý prezident má disponovat obojím.
A propo, rozpočet nechejme ekonomům a matematikům.
Ty emise CO2 jsou i na sedačku v autě velmi srovnatelné, i když to určitě není vlak vs. auto/ letadlo stonásobek. 10krát, možná 15 krát, ale i to je obrovský rozdíl. Dále je mi záhadou, proč trvá necelých 900 km dlouhá cesta rychlovlakem 8 hodin, to by zvládly i ČD. I přes to všechno super počin, čím méně aut a více vlaků, jen houšť.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skibidi? Lépe se vyslovuje "nahov...".