Další lidi přesednou z vlaků do aut, zase "proti srsti" v porovnání se záp. Evropou. Někdo namítne, že v Německu je rychlost neomezená, ale taky tam nemají dálnice s permanentně obsazeným pravým pruhem kamiony jako u nás. Zboží se tam přepravuje po kolejích a lidi tam jezdí rychlovlaky. Shrnuto, můžeme navrhnout na našich dálnicích i dvoustovku, ale kvůli jejich permanentní přecpanosti se nebude moci využít.
Co to je za hloupé nápady?Když už si někdo chce vzít s sebou čokla,ať ho strčí do bedny ke kufrům. Na palubu nepatří.Maximálně něco malého,co se vejde do kabelky.Někdo chce ušetřit, tak si pořídí papíry na hlavu,že bez psa nemůže být.A co když by to byl třeba hroch? Taky by ho tam pustili?
Musel byste tomu hrochovi přibalit i rybníček.
Za tohle varování patří meteorologům velký dík, jejich informace měly cenu zlata, co zlata, cenu zachráněných životů i majetku. Naprosto nesrovnatelné s neinformovaností při letošních povodních ve Španělsku, kde přišlo o život mnoho lidí, i když o tom tamní meteorologové taky věděli, jenže se to jaksi "zašmodrchalo" u politiků a nic se nehlásilo, což je odsouzeníhodné.
Každý den mrtví, zranění, jak za války, je tohle ještě normální?
Udělal jsem si takovou statistiku z ověřených zdrojů a vyšlo mi, že válka na Ukrajině zabíjí "jen" o pár desítek procent víc civilistů, než silniční provoz u nás za stejnou časovou jednotku. V Německu by to vyšlo 2 krát tolik, ve Skandinávii dokonce snad 3 až 4 méně, zato třeba v Rumunsku nastejno, možno i na té Ukrajině, vých. Evropa je autem mnohem nebezpečnější, jak západ, je tam víc smrtelných nehod. Válka nebo auta, rovno jest. Jinými slovy, pravděpodobnost, jestli v Rumunsku umřete v autě, nebo vás na Ukrajině zahubí ruská raketa, je prakticky stejná.
O jedno prosím, nechci v žádném případě bagatelizovat, nebo dokonce omlouvat rusáckou zločinnou zabijáckou a bezdůvodnou agresi vůči pokojnému státu Ukrajina. V mém příspěvku chci jen ukázat, že námi tolik oblíbený dopravní prostředek dokáže zabít či zmrzačit podobné množství lidí, jaké dokáže snad jen válka nebo nějaká epidemie, ale to si za rámeček automobilky taky nedají.
Třeba se také jednou podívám na ten Shithorn.
Vždyť to není cesta na Mars. Nebo dokonce ani na Havaj. Jízdenka vlakem z Innsbrucku do Prahy mě stála před pár lety 20 euro. Švýcarsko není o moc dál. Jen jeďte, vyjde vás to o trochu víc, než večeře někde v restaurantu, ale vzpomínky vám vydrží celej život. I o tom je investování, to není z mojí hlavy, to říkají ekonomové.
(Ale né ti v mé hlavě, skuteční ekonomové jsou mimozemšťani, já mluvím o zážitcích z cestování po světě, to vás bude hřát celý život, věřte mi)
Loni jsem šel pěšky ze Španělska do Prahy a tak má cesta vedla i přes Švýcarsko. Bylo to severním okrajem okolo dvou dlouhých jezer na sever od Ženevy a pak podál řeky Aare, takže mimo majestátní Alpy, ale i tak jsem viděl spoustu krásných míst. A taky i těch "obyčejných", lidé v poho, milí a povídali si i s tím zarostlým vagabundem, tedy se mnou.
Ten, kdo má doma víc než 10 gramů pitomé trávy a ještě k tomu proto, aby mu pomohla snadněji se vyrovnat s hroznou nemocí, je odsouzen do kriminálu. Tam bez své "drogy" musí evidentně trpět.
Tohle schvaluje náš prezident. Sorry jako, ale tento pán není pro mne prezidentem, ale člověk bez empatie a nebo člověk neznalý problematiky. Dobrý prezident má disponovat obojím.
A propo, rozpočet nechejme ekonomům a matematikům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I elektromobily jsou v porovnání s kolejovou dopravou ne až tak ekologické, valivý odpor pneumatiky po asfaltu nebo betonu je v porovnání s ocelovým kolem na železnici až obludně větší (uvádí se cca 30 krát). Silniční doprava by měla být spíš jen doplňková k páteřní kolejové. Dojet třeba od nádraží do své vesnice nebo si domu dovézt cement.
Jenže tady narazím. Nejsem sice psycholog, ale druhou základním potřebou nejednoho jedince je po ukojení hladu a vlastnictví střechy nad hlavou ukázat ostatním své ego a to lze v tramvaji těžko, zato volant je k tomu ideální.