Ukazuje přesně to, co jsem od něj čekal. Vyhrával pouze když měl vůz nesrovnatelně rychlejší než konkurence. Vždy to byl průměrný jezdec a i s nadprůměrným autem nedosáhne žádných mimořádných výsledků. Tak to je a bude. Max, byť mu úplně nefandím, tak je objektivně úplně jiná liga. Red Bull je dnes patrně pomalejší auto než Ferrari a stejně je Max schopen pravidelně bojovat přinejmenším o pódium. I v rámci týmu když se podíváme, tak seriózně závodil proti Rosbergovi (má někdo pocit, že byl Rosberg nějaký výjimečný jezdec?) oproti Russelovi byl pravidelně pomalejší (a to byl stále ve své domovské stáji a měl maximální podporu) a teď je proti Leclercovi také pravidelně pomalejší. Na začátku roku, když pořád slintal nad Ferrari a jak má úžasný pocit z jeho řízení a jak jsou to nejlepší okamžiky v jeho životě, tak jsem se jenom smál a čekal co ukáže na trati. A ukázal jen skutečnost, že on prostě není žádný výjimečný jezdec. V minulosti měl prostě jen obrovské štěstí a byl ve správnou dobu na správném místě. Pokud nedostane výrazně rychlejší auto než všichni ostatní, už nikdy další titul nezíská. Jeho propagace záchrany planety různými způsoby, samozřejmě v kombinaci s létáním v soukromém tryskáči, poklekávání apod. ani nemá smysl komentovat.
Garáž už nemá ani smysl sledovat, je to vždy placená propaganda. Je jasné, že když budou psát pravdu, tak jim Volvo auto příště nepůjčí, ale stejně, k čemu to potom je. Tohle má do luxusu hodně daleko, když mluví o luxusním interiéru, tak opravdu myslí ty dva tablety? A jinak bída. Vzpomínáme na Volva s tím krásným matným dřevem apod. Dnes je to Čína, nic co by stálo za úvahu.
Ještě je zajímavé, že první co mě napadlo, tak byla analogie k Tesle či Apple. Lidi si to kupují, ale vlastně jen protože to je ta značka. Když jsem se několika lidí ptal, proč si koupili tento iPhone, tak odpověď byla prakticky vždy stejná, no přece protože to je nejnovější iPhone. Nemají k tomu konkrétní technický důvod, ale prostě vylezl nový iPhone a tak si ho koupili. Samozřejmě cena té technice vůbec neodpovídá. Podobný dotaz na majitele Tesly, jak si mohl koupit takový křáp a jestli mu nevadí, že zaplatil přes milion za auto ve kterém sedí na trestné lavici, drží plastový volant a nemá ani budíky, tak odpověď je, že chtěl prostě Teslu a nic jiného ani nezkoušel. HD je úplně to stejné, musíš chtít HD, jinak nemáš žádný důvod si ho koupit. Jenže narozdíl od dvou předchozích je motorka něco zbytného a zároveň drahého, takže už to musí být opravdu velký fanda, aby ignoroval, že si kupuje krám za spoustu peněz. A teď mě napadá, že asi nebude úplně náhoda, že jsou všechny 3 tyto značky z USA 🙂
Já myslím, ze HD nepotřebuje model za 200k, to by značku spíš poškodilo. Spíš by se měli zaměřit na techniku, jsou to zaostalé šroty, které těží jen z minulosti a prostě značky jako takové. Pro někoho kdo nekupuje HD jen pro tu značku, tak si kupuje naprosto nezajímavou motorku za hromadu peněz. Prostě si to koupí jen ten, kdo chce HD. Já na ně několikrát koukal, klidně bych si nějaký HD koupil, ale tím že na to koukám spíše technicky, tak je to prostě absolutně nezajímavé a nekoupitelné. Jak vymírá generace co milovala staré svobodomyslné americké filmy, kde borci na HD žili svůj sen a naopak přichází pragmatická generace, co se dívá co kupuje a zda to odpovídá ceně, tak tam HD v dnešním stavu nemá žádnou šanci. Stačí se podívat třeba na Triumph Rocket III. Motorka ve všem lepší než cokoliv od HD a za daleko lepší cenu. Prostě nelze zaplatit za šunt násobky reálné ceny jen proto, že je to tradiční značka s ikonickým názvem.
Bonda zahrál naprosto skvěle, o tom žádná. Na druhou stranu za jeho éry se z Bonda stal přece jen víc klasický akčňák a vyprchalo něco málo z té zvláštní galantnosti co měl Connery. Ale jinak to byla pecka, pro mě až na poslední díl, který považuji za tragický. Zejména konec byl spíš jak další díl Ramba. Jinak Na nože taky total pecka.
Může mi někdo vysvětlit co je důvodem aby kdokoliv volil SPD? Chápu, že jsou mnozí nespokojeni s dnešní vládou a také chápu, že je pro spoustu lidí nepřijatelné ANO, ale proč proboha SPD? Vždyť Okamura mlátí jen prázdnou slámu, nemá žádnou reálnou náplň svých slibů, jede jen marketing a dal nic není. To je snad patrné z čehokoliv co dělá. Pokud získá voliče tím, že bude hlásat protimigracni politiku, tak to bude hlásat, jestli cokoliv jiného, jdeme do toho. Nicméně nevolí se Okamura, ale strana, ví někdo jací lidé by tento marketing aspoň na oko naplňovali? Zná vůbec někdo někoho jiného než Okamuru, který sám nic neudělá?
Tak troubelín co tam sedí a komentuje, to je vážně zase kvalita. 210 mezi svodidly, hm, no tak to na silnici chodí. Tuto trať dobře znám a jel jsem tam ještě výrazně rychleji. A projet 2 zatáčky a chválit jak to brzdy perfektně zvládají, které brzdy nezvládnou 2x zabrzdit a ještě v jízdě do kopce? Navíc v rámci možností zimních gum a nízké teploty. Prostě mateřská školka. A nakonec když to říká Vašek, tak to musí být pravda... a nebo to dostal Vašek od Hyundaje zadarmo a ve smlouvě má, že to musí chválit?
Vinit Novu z toho, že někdo jde do jejího pořadu, dostane možnost zadarmo mít kouče, správné jídlo atd. a vůbec toho nevyužije, potají chodí do fastfoodu apod., je úplně mimo mísu. Ten borec je při své váze v maximálně ohrožené kategorii lidí a tělo muze kdykoliv zkolabovat. Musí mu být jasné, že dostal mimořádnou šanci něco změnit a doslova si zachranit zivot a on ji totálně nevyužil. Snaha autora článku mladíka omlouvat a snažit se z něj udelat oběť, která v 19ti letech neví vůbec nic o životě a je šikanována pořadem o hubnutí je zcela zcestné. Naopak autor článku, který jeho chování omlouvá a v podstatě se snaží říkat, jaký je chudák, jak za nic nemůže, tak ho podporuje v jeho nezdravém životním stylu a žene ho do záhuby. Možná by se měl spíš autor vážně zamyslet nad tím, co tím může způsobit. Jediné co je pravda, tak že pokud se kluk do takového pořadu přihlásí, zároveň ale nemá chuť dodržovat režim a nastavená pravidla a nakonec jeho účinkování skončí debaklem před celým národem, tak to zcela jistě nepodpoří jeho psychickou pohodu. Ovšem jestli je správnou cestou cenzura neúspěšných uchazečů a vysílání pouze těch pozitivních případů, to opravdu nevím. Pro spoustu dalších lidí může být velkým ponaučením právě tento případ, kdy mohou na vlastní oči vidět, že bez vůle a disciplíny to prostě nejde a možná tím Nova spoustě z nich otevře oči a zachrání život.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Že by přesně jak jsem už dávno říkal a místní Tesla fanatici nechtěli pochopit. Tesla hype je pryč a nyní už si tenhle kus šrotu nikdo nekoupí. Tesla se bude snažit prodat aspoň něco za každou cenu, takže se dají očekávat další slevy (vsichni tuší, že reálná hodnota auta s tabletem, bez budíků, plastovým volantem, koženkou na lavici a samozřejmě v jedné ze čtyř dostupných barev, bude opravdu nízká) a kousky v bazarech budou téměř neprodejné. Už se těším na zoufalce, co sice jezdili hnusným autem, ale aspoň tvrdili jak je to výhodné a teď si udělají finalni součet po prodeji (i když myslím, že většina z nich neumí moc počítat). Kdo to koupil třeba za 1,3 mio a bude prodávat za 300 tisíc, ten bude určitě nadšený🙂 A to se bavíme o horizontu roku, max dvou. Potom už bude suma 300 tisic za ojetou Teslu jen vlhký sen. Nová bude za 700, konkurenční Číňan (samozřejmě kvalitnější) bude za 500 a ojetina Tesly s jetou baterkou bude úplně neprodejný artikl. No on už je to nyní neprodejný artikl i v novém, tak možná to bude ještě dřív 🙂 Upřímně jsem rád, že svět prozřel a tuhle hrůzu už neuvidíme. Je to opravdu odporný zážitek potkat Teslu na silnici... a kdyby aspoň nebrzdila provoz.
4 odpovědi