Chápu, že když jsou tihle dva v autě, tak je tam hrozné teplo... jinak je to naprosto směšné, sednou do Tesly, kde vůbec nic není, totální holobyt a snaží se to srovnat s autem, které má vybavený interiér. To je jako přijít do pokoje, kde je jen na zemi hozená matrace a rikat jak je to úžasná postel, ani se nehne, ani nevrzne, potom přijít do vybavené ložnice s nábytkem a hejtovat, že ta postel při poskakování vrže. Ano, kde nic není, tam nic nevrže. Na odporném gumovém kruhu, kterému Tesla říká volant, opravdu nic vrzat nemůže. Stejně tak "palubka" z jednoho prkna atd. Navíc zkoušet vrzání tím, že rýpu do palubky prstama je samozřejmě mimo reálné podmínky. Zato vrzající sedadlo v Tesle, což by mi jediné opravdu vadilo, tak to se jen tak přejde. Stejně tak velikost kufru, nebudu komentovat, že kabely Octavia vozit nemusí, ale kromě toho bylo evidentní jak někdo krabice do Tesly precizně skládal, aby se to tam vešlo a do Octavie prostě jak to bral. Schválně by to měl zase jen tak naházet zpět do Tesly. Ovšem jestli se tam vejde o krabici více nebo méně by mi bylo asi vcelku jedno, ale přístup do kufru v Octavii je nesrovnatelně pohodlnější, což je opět parametr, který se neřeší. A nejen pohodlnější, vezměte jednu větší krabici a schválně, kam se vejde? Plus v Octavii prostě nemusíte zatáhnout tu roletku. Tedy opět ve všem lepší Octavia. Dál jsem video bohudík neviděl, ale předpokládám, že tam ukazovali jak Tesla jede... já už jsem Tesel potkal na silnici mnoho a většinou se táhnou v pruhu mezi kamiony a Octavie letí v levém pruhu 🙂 A to Octavii fakt nemusím.
Fandím Norrisovi, ale zejména proto, že bych si přál pořádný boj o titul. Nicméně je nutné objektivně říct, že jednou je to štěstí, podruhé smůla. Max měl mega smůlu v Q2 a zase mega štěstí v závodě. Ale zejména v závodě neudělal na rozdíl od Norrise prakticky žádnou chybu. Lando pokazil každý start, stejně jako to pokazil ve většině závodů předtím. Umí jet rychle, ale zkušenosti Maxe jsou úplně jinde a je to vidět.
Nevím proč autor VW pořád srovnává jen s Teslou a Čínou. Aktuálně si nemyslím, že jsou v problémech primárně z těchto důvodů. Tesla je ohrožuje minimálně, reálně mají jednotky modelů, takže i když někdo píše o nejprodávanějším modelu EV, tak v globálu je to kapka v moři. Problém je elektromobilita jako celek, ke které se VW opravdu nesmyslně upnul, což je s ohledem na Německou emisní politiku poměrně logické, ale naprosto špatné. A druhý velký problém jsou jiné značky než Tesla, zejména tradiční a dříve podceňované jako je Kia, Hyundai, samozřejmě Toyota, Honda... podívejte se na jejich prodeje, to jsou ohromná čísla. A bohužel na rozdíl od Tesly, která má prodeje za dobrý marketing, tak auta co dnes produkují tyto automobilky, tak jsou povětšinou levnější a lepší než VW. A když se VW snaží udělat prémii, tak je BMW a podobné značky zamáčknou jako mravence. Teď jsem po mnoha letech jezdil v nové Octavii a musím říct, že jsem byl doslova v šoku, jak špatné je to auto. A nutno říct, že jsem kdysi Octavii vlastnil a v hlavě jsem ji vždycky měl za slušné auto. Proto mě šokoval ten pád na dno. Materiály mizerné, sedadla katastrofa, jízda tvrdá, hlučná, infotainment pomalý a katastrofální. A kde je dnes třeba legendární Golf... No děs, s tímto pravdu nelze dlouhodobě přežít.
Asseco znám, ale vůbec jsem netušil, že si stojí tak mizerně. Když mluvil o miliardě, tak jsem myslel zisku před zdaněním. Předtím dělali 250 mio obratu s 200 lidmi, tak to je přece úplná katastrofa. Skoro bych řekl, že to je prototyp neúspěšné firmy. Zajímavé, aspoň jsem se zase něco dozvěděl. Na druhou stranu bych od článku na Forbesu čekal něco trochu jiného.
Tohle se prostě může dít jen v politice. To že neplní strany své volební sliby je jedna věc, ale že Jurečka do své vlastní strany tvrdí, že bude kandidovat jedině za nějakých podmínek které on sám musí splnit a poté otevřeně řekne "nic z toho co jsem slíbil, tak jsem nesplnil a tedy není důvod abych splnil i cokoliv dalšího a tedy budu také znovu kandidovat". Je to vážně výsměch, jestli chtějí mít lidovci jakoukoliv šanci se v příštích volbách opět dostat do vlády, tak by ho měli vyhnat ze strany úplně. Neumím si představit, že tento naprosto nedůvěryhodný člověk přiláká nějakou větší skupinu voličů, ale zcela určitě jich obrovskou část odláká. Proč má strana takového politika?
Víceméně jsem se v tom článku našel 🙂 Na jedničku jsem se velmi těšil, ale byl jsem velmi zklamán. Za mě to byl totálně nudný film a opravdu jsem měl problém vidět ho až do konce. Když jsem slyšel o dvojce, tak už jsem měl dávno rozhodnuto, že tohle prostě vidět nechci a nebudu u toho ztrácet čas. Pokud tedy DC opravdu zamýšlelo zacílit na skupinu co jim jednička nesedla, tak jim to evidentně nevyšlo. Ale upřímně ty neskutečně kladné recenze jedničky, to pro mě byla záhada, protože v mém okolí nebyl jediný člověk, který by na ni měl kladné hodnocení (což samozřejmě v globálním měřítku nic neznamená 🙂)
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Sainz je za mě dnes lepší jezdec než Hamilton. Ale marketing, humbuk, sponzoři a tedy prachy zde hrají hlavní roli.