Nevím proč autor VW pořád srovnává jen s Teslou a Čínou. Aktuálně si nemyslím, že jsou v problémech primárně z těchto důvodů. Tesla je ohrožuje minimálně, reálně mají jednotky modelů, takže i když někdo píše o nejprodávanějším modelu EV, tak v globálu je to kapka v moři. Problém je elektromobilita jako celek, ke které se VW opravdu nesmyslně upnul, což je s ohledem na Německou emisní politiku poměrně logické, ale naprosto špatné. A druhý velký problém jsou jiné značky než Tesla, zejména tradiční a dříve podceňované jako je Kia, Hyundai, samozřejmě Toyota, Honda... podívejte se na jejich prodeje, to jsou ohromná čísla. A bohužel na rozdíl od Tesly, která má prodeje za dobrý marketing, tak auta co dnes produkují tyto automobilky, tak jsou povětšinou levnější a lepší než VW. A když se VW snaží udělat prémii, tak je BMW a podobné značky zamáčknou jako mravence. Teď jsem po mnoha letech jezdil v nové Octavii a musím říct, že jsem byl doslova v šoku, jak špatné je to auto. A nutno říct, že jsem kdysi Octavii vlastnil a v hlavě jsem ji vždycky měl za slušné auto. Proto mě šokoval ten pád na dno. Materiály mizerné, sedadla katastrofa, jízda tvrdá, hlučná, infotainment pomalý a katastrofální. A kde je dnes třeba legendární Golf... No děs, s tímto pravdu nelze dlouhodobě přežít.
Asseco znám, ale vůbec jsem netušil, že si stojí tak mizerně. Když mluvil o miliardě, tak jsem myslel zisku před zdaněním. Předtím dělali 250 mio obratu s 200 lidmi, tak to je přece úplná katastrofa. Skoro bych řekl, že to je prototyp neúspěšné firmy. Zajímavé, aspoň jsem se zase něco dozvěděl. Na druhou stranu bych od článku na Forbesu čekal něco trochu jiného.
Tohle se prostě může dít jen v politice. To že neplní strany své volební sliby je jedna věc, ale že Jurečka do své vlastní strany tvrdí, že bude kandidovat jedině za nějakých podmínek které on sám musí splnit a poté otevřeně řekne "nic z toho co jsem slíbil, tak jsem nesplnil a tedy není důvod abych splnil i cokoliv dalšího a tedy budu také znovu kandidovat". Je to vážně výsměch, jestli chtějí mít lidovci jakoukoliv šanci se v příštích volbách opět dostat do vlády, tak by ho měli vyhnat ze strany úplně. Neumím si představit, že tento naprosto nedůvěryhodný člověk přiláká nějakou větší skupinu voličů, ale zcela určitě jich obrovskou část odláká. Proč má strana takového politika?
Víceméně jsem se v tom článku našel 🙂 Na jedničku jsem se velmi těšil, ale byl jsem velmi zklamán. Za mě to byl totálně nudný film a opravdu jsem měl problém vidět ho až do konce. Když jsem slyšel o dvojce, tak už jsem měl dávno rozhodnuto, že tohle prostě vidět nechci a nebudu u toho ztrácet čas. Pokud tedy DC opravdu zamýšlelo zacílit na skupinu co jim jednička nesedla, tak jim to evidentně nevyšlo. Ale upřímně ty neskutečně kladné recenze jedničky, to pro mě byla záhada, protože v mém okolí nebyl jediný člověk, který by na ni měl kladné hodnocení (což samozřejmě v globálním měřítku nic neznamená 🙂)
Jen další pitomá aktivita. Je vidět k čemu vedou tyhle EV snahy pořád někoho o něčem přesvědčovat. Nicméně u EV mám pocit, že tenhle závod jedou skoro všichni. Na jednu stranu směšné, na druhou stranu smutné, protože vidíte co to způsobuje na silnicích. Z pohledu plynulosti je to nejhorší skupina aut na silnici. Zejména potom na dálnici. Protože se jim nechce jet v pravém pruhu mezi kamiony, ale letěť jak šutr 130 v levém, to taky ne, to by sežralo baterku i s řidičem. Tak brzdí provoz v rychlosti 110-120. Za celý život mě předjelo EV 2x (nutno podotknout že na silnici s ostatními nezávodím, jedu své tempo a když je někdo rychlejší, rád ho pustím). V obou případech jsem je po nějaké době samozřejmě předjel zpět, protože na delší rychlou jízdu už by nevyšla baterie. Ale samozřejmě každý druhý elektrikář operuje s tím, jaký má EV výkon. U EV opravdu platí, že to jsou čísla na papíře. Vůbec neodsuzuji EV jako takové, ale to co dokáží někteří majitelé a zejména fanatici vyplodit, to je opravdu moc. Ať si to lidé kupuji, nakonec je to součást ekonomiky, ale ať pořád dokola nelžou jak je to dokonalé, prostě není. Většina to dělá jen proto, že sami uvnitř pochybují nad svou investicí a tak se to snaží obhájit na venek jako to nejlepší rozhodnutí, aby primárně přesvědčili sami sebe. Ale je to pořád dokola a docela otravné.
Já mám Jurečku rád, protože jsem nikdy nepochopil, proč vůbec existuje strana jako je KDU. Jejich program byl vždy jen jakousi kaší, aby vlastně nikomu moc nevadili a mohli být ve vládě. A taková strana prostě nemá vůbec existovat, je úplně zbytečná, přičemž Jurečka je rozhodně nejlepší lék na to, aby strana zanikla. Je to člověk, kterému nemůžete uvěřit opravdu vůbec nic. Což platí do nějaké míry u většiny politiků, ale u něj není ani snaha s tím něco dělat. Myslí si, že jsou lidi tak hloupí, že si může vymyslet a vylhat úplně cokoliv a stejně mu to projde. O střílení na fakultě jistě musel jako ministr vědět jako jeden z prvních, ale přece nebude kazit večírek. Který tedy mimochodem na ministerstvu ani nemá co dělat. Ale na co jsou pravidla a zákony...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Fandím Norrisovi, ale zejména proto, že bych si přál pořádný boj o titul. Nicméně je nutné objektivně říct, že jednou je to štěstí, podruhé smůla. Max měl mega smůlu v Q2 a zase mega štěstí v závodě. Ale zejména v závodě neudělal na rozdíl od Norrise prakticky žádnou chybu. Lando pokazil každý start, stejně jako to pokazil ve většině závodů předtím. Umí jet rychle, ale zkušenosti Maxe jsou úplně jinde a je to vidět.