Jinou strategii uz udelat nemohli. Vse vsadili na to ze bude cervena a budou moci zadarmo vymenit gumy. Pokzd by nebyla cervena tak nebude ani na bedne. Nebot na sjetych zelenych by kazdym kolem ztraceli nekolik sekund. Vse vsadili na 1 kartu a ta vysla.
Ano, ale kdyby nebyla možnost vyměnit pod cervenou gumy, tak by je vyměnili stejně jako Norris. Když věděli že pod cervenou gumy vymeni a že s ohledem na počasí je obrovská šance že červená bude, tak na tom postavili strategii. To je tak těžké pochopit?
Na odjetych gumach musel prezout tak jako tak a vratil by se na 5 kdyby udelal hned jak Lando a Noris a nebo zpatky na 15 kdyby nebyl zavod prerusen.
Tyhle kdyby jsou opravdu úžasné, kdyby to bylo jinak, tak by taky tým udělal jinak strategii... a stejně jako měl Max v závodě štěstí, tak měl v Q2 smůlu, jinak by velmi pravděpodobně vyhrál i kvalifikaci. A to fandím Landovi, ale je potřeba na to koukat objektivně. Lando není schopen zvládnout jediný start bez chyby, zatímco Max dokázal z konce pole jet prakticky celý závod bez chyby.
Nebýt červené vlajky,nevyhrál by,kdyby se v přerušeném závodu nemohly měnit gumy,musel by jet do boxu a kdo ví ,kde by skončil
Pravděpodobnost, že budou červené vlajky a on bude moci přezout byla s ohledem na podmínky velmi vysoká a tým na to vsadil. Kdyby se pod cervenou vlajkou nesmělo měnit gumy, pravděpodobně by podle toho udělali jinou strategii. Takže vaše "kdyby" nefunguje, protože kdyby to bylo jinak, tak by bylo jinak všechno.
Chápu, že štafety car vyráží do závodu kvůli bezpečnosti,ale když drete jako kůň,vypracujeme si náskok,pak přijde SC a o náskok přijdete,je to spravedlivé a je to vlastně ještě o závodění?
Ano, proč by to nebylo závodění, k tomu patří i někdy štěstí a jindy smůla. Ale to pravidlo je pořád stejné, takže prostě jednou tak a jindy jinak. Nehledě na to, že letos je to snad jen druhý závod kdy musel vyjet safety car, takže zase tak moc to neovlivňuje. A prostě se s tím musí počítat, proto většinou platí, že by si auto na první pozici nemělo najizdet zbytečně velký náskok, ale držet cca 5s. Platí to pro všechny stejně.
Hlavně mu k vítězství domomohlo ředitelství závodu,tím, že poslalo na trať naprosto nesmyslně safety car, když se víc rozpršelo. Až potom došlo k nehodě a červené vlajce. Je to absurdní zásah vedení závodu do jeho průběhu!!!
To že došlo k nehodě i pod safety carem jen ukazuje, jak dobré bylo rozhodnutí tam safety car poslat.
A jakou má logiku při přerušení závodu nechat pracovat na autě?
To je přeci úplný nesmysl.
Kdyby prezouval jako zbytek závodníků, tak by nikdy nevyhrál.
No nikdy nevyhrál je v jeho případě dost silné tvrzení, ale jinak souhlasím, že výměna pneu pod červenými vlajkami je hodně nepovedené pravidlo. Už to zničilo nejeden závod.
Ale no tak, a předtím, než přezul při červené, byl někde ve druhé desítce? Předvedl nádherné předjížděcí manévry, a i když byl uprostřed startovního pole a v dost nelehké situaci ohledně viditelnosti, tak zajížděl nejrychlější kola závodu, jedno za druhým.
Nevím, jeslti by bez toho přezutí vyhrál, ale možná i jo, vždyť měl na konci náskok 20 sekund. Bedna by z toho byla určitě.
Souhlasím, že jel fantasticky. V těchto podmínkách rychle a prakticky bez chyby, klobouk dolů. Ale to že měl na konci 20s náskok neznamená, že by byl I uprostřed o 20s rychlejší. V tomto počasí je ta výhoda prvního místa extrémní. Nakonec při tom předposledním restartu zůstal druhý a už po pár kolech ztrácel 5 sekund. Ale nic to nemění na skvělém výkonu a i když s trochou štěstí (smůlu mel zase v Q2), tak prostě skvělý výsledek.
Fandím Norrisovi, ale zejména proto, že bych si přál pořádný boj o titul. Nicméně je nutné objektivně říct, že jednou je to štěstí, podruhé smůla. Max měl mega smůlu v Q2 a zase mega štěstí v závodě. Ale zejména v závodě neudělal na rozdíl od Norrise prakticky žádnou chybu. Lando pokazil každý start, stejně jako to pokazil ve většině závodů předtím. Umí jet rychle, ale zkušenosti Maxe jsou úplně jinde a je to vidět.
Další závistivý Čecháček který na Teslu nemá ani nikdy mít nebude, se ozval.
No vidíte jak jste se hezky popsal 😄 Kde je závist v tom, že se mi Tesla nelíbí? 🙂 Ale já aspoň posuzuji auto, které znám, ale Vy posuzujete mě, aniž byste o mně cokoliv věděl. Mohl bych si jich koupit několik klidně hned zítra, ale prostě nechci 😄 Vidíte jakeho hlupáka jste ze sebe udělal? Příště zkuste zapojit tu zbytečnost na vašem krku, než napíšete další hloupost.
Nevím proč autor VW pořád srovnává jen s Teslou a Čínou. Aktuálně si nemyslím, že jsou v problémech primárně z těchto důvodů. Tesla je ohrožuje minimálně, reálně mají jednotky modelů, takže i když někdo píše o nejprodávanějším modelu EV, tak v globálu je to kapka v moři. Problém je elektromobilita jako celek, ke které se VW opravdu nesmyslně upnul, což je s ohledem na Německou emisní politiku poměrně logické, ale naprosto špatné. A druhý velký problém jsou jiné značky než Tesla, zejména tradiční a dříve podceňované jako je Kia, Hyundai, samozřejmě Toyota, Honda... podívejte se na jejich prodeje, to jsou ohromná čísla. A bohužel na rozdíl od Tesly, která má prodeje za dobrý marketing, tak auta co dnes produkují tyto automobilky, tak jsou povětšinou levnější a lepší než VW. A když se VW snaží udělat prémii, tak je BMW a podobné značky zamáčknou jako mravence. Teď jsem po mnoha letech jezdil v nové Octavii a musím říct, že jsem byl doslova v šoku, jak špatné je to auto. A nutno říct, že jsem kdysi Octavii vlastnil a v hlavě jsem ji vždycky měl za slušné auto. Proto mě šokoval ten pád na dno. Materiály mizerné, sedadla katastrofa, jízda tvrdá, hlučná, infotainment pomalý a katastrofální. A kde je dnes třeba legendární Golf... No děs, s tímto pravdu nelze dlouhodobě přežít.
Asseco znám, ale vůbec jsem netušil, že si stojí tak mizerně. Když mluvil o miliardě, tak jsem myslel zisku před zdaněním. Předtím dělali 250 mio obratu s 200 lidmi, tak to je přece úplná katastrofa. Skoro bych řekl, že to je prototyp neúspěšné firmy. Zajímavé, aspoň jsem se zase něco dozvěděl. Na druhou stranu bych od článku na Forbesu čekal něco trochu jiného.
Chápu, někomu stačí parapet, tablet a volant. Auto tvrdé jako žebřiňák a kvalita zpracování asi jako Dácie. Hlavně, že to je levný.
Technologie super, ale auto mizerný. Vy jste další slepá ovce Elona
Neurážejte Dacii, jel jsem jak v Dacii, tak v Tesle a sice bych si nekoupil ani jedno, ale Dacia je rozhodně daleko hodnotnější auto.
myslím že v česku je docela málo rodin, které mají na mnoho dětí a zároveň dost peněz na velkou Teslu 😄
Ale je fajn že ta možnost aspoň existuje ..
Y není velká Tesla, je to jen trochu zvedlá trojka. Třetí řada sedadel je zase jen klasický Tesla marketing, protože ten jediný této značce opravdu jde. Proč nikde není fotka kufru s tou třetí řadou? Kolik asi máte zavazadel, když cestuje 7 lidí? A když sedačky nepotřebujete, tak asi sofistikovaně nezajedou do podlahy, ale prostě je půjdete někam uklidit. Takže je reálně nikdy nevytáhnete. Prostě další nesmysl od Tesly. Ale si myslím, že rodin co mají více než 1,5 mio na velké rodinné auto jsou jistě hromady. Jen kolem sebe mám spoustu lidí co maji Mercedes V, Toyota Sienna... ale určitě nikdo z nich nesáhne po Tesle.
Nechat auto na adaptivní tempomat a nekoukat na silnici, se holt nevyplácí. Stejně by dopadnul i v jiném autě, ale Tesla holt zvedá sledovanost.
Jde o to, že Tesla sama hovoří o autonomním řízení, nikoliv o adaptivním tempomatu. Spousta řidičů si potom myslí, že to opravdu funguje... jenže ona je to pořád Tesla. Tu můžete doporučit jen nepříteli:-)
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Pocasi na cervenou nebylo, jezdilo se na zelenych (prechodne). Sazeli jen na nehodu.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ano, většina strategií počítá s tím co udělá soupeř, jak se bude měnit počasí, jestli je pravděpodobnost nehody apod. Je to úplně běžné a dělají to všechny týmy. To že bude v tomhle počasí nehoda mohli vyhodnotit klidně s pravděpodobností 80% a tak na tom postavili strategii a je to naprosto regulérní způsob. Vždycky je v tom určitá míra rizika, ale když chcete vyhrát za těchto podmínek ze 17té pozice, tak musíte hledat alternativní strategie, sázka na jistotu to nevyhraje. V tom je ta krása všech těch aspektů. Měli na to koule a vyšlo jim to, klobouk dolů.
1 odpověď