Na STK jezdím celý zivot sám se dvěma auty a nikdy se mi nestalo, že bych měl zapsanou nějakou závadu. Jen mě štve, že kvůli podvodníkům a lidem, kteří se o auta nestaraji, jsou STK stále složitější a trvají delší dobu. A hlavně když pak na silnicích vidím totální vraky, tak musí být STK strašně uplatné.
Lesy ČR se na svých stránkách chvástají, že z klestí pod 7cm zpracují 50%. Prostě to navezou na hromadu a pak to na místě zpracují na štěpku. Jenže chování LČR je úplně nesmyslné. Někde vytěži i klesti, jinde porezaji stromy na 2-3m kusy a ty nechají v lese. Prostě neskutečný bordel! Prostě je to o tom lesy jen plundrovat, na vše harvestory. Po nich měsíční krajina! Hanba LČR i hanba české vládě! Lesy jsou statní, ale chovají se k nim jako barbaři!
Mám 1.6 diesel 4WD a je to přesně jak autor článku píše. Je to uskakana, hlučná koza, která má nepřesné řízení, moc netopi a špatně svítí. Vše je minimalistické, prostě jednoduseji už to udělat nešlo. Jak se ochladí, začne to všude vrzat a na nerovnostech drncet. Ten hluk byl v kabine tak strašný, že jsem musel auto vylepit tlumicim materiálem, aby se v něm dalo jezdit. On tam totiž žádný tlumici material nebyl. Jen v jednom podbehu byla hozená molitanová houba. Zatlumeni vylepsilo i teplotu v autě. Zatlumeni me vyšlo asi na 3000Kc a nechápu, že to nemohli dávat hned z výroby. Na druhou stranu je auto spolehlivé a bezporuchové. Ale osobně ho nikomu nedoporucuju. To si raději kupte Dustera.
Dnes jsem jel po D10 a auta tam jela 150 ale i 180km/h. Absolutně nikdo rychlost nekontroluje. Na omezených na 80km/h jeli tak 120km/h. Zvýšení rychlosti je jen snaha vlády legalizovat tyto porusovatele zákona. V době kdy betsina statu rychlost snižuje kvůli emisim z pneu a brzd, naši politici chtějí zrychlovat. To je Kocourkov!
Bohuzel schválení EURO 7 způsobí jediné. Silnice budou plne starych smradlavych vraků, ktere nesplnuji ani EURO 6 ale dokonce ani EURO 5 nebo 4. A když to politici uvidí, zdraží cenu fosilních paliv pomocí emisních povolenek. Díky tomu se zdraží úplně všechno a zhroutí se materialisticky systém oběhu zboží a vrátíme se o 150 let zpet. Vyhraje ten, kdobu mit vlastni velky pozemek a vlastni vodu. Největší chudáci budou ve městech.
Včera jsem se pohyboval kolem Malé Skály, po takových úzkých silnickach které mají stěží 4metry a vyhnout se je na zrcátka. Navíc je tam hodně zatáček do kterých není přes keře vidět. A za 6 hodin jsem potkal takových bezmozku, to bylo neuvěřitelný. Jeli absolutně nad svoje schopnosti. Nejen že měli velká auta se kterými se nevešly, ale ještě jeli rychle. Nakonec jeden sporták skončil mimo silnici. A byla to jak česká, tak polská, tak ukrajinská auta. Docela mě překvapilo, že jsem se dostal domů bez poškození auta.
Bohužel ani náhrada 1.6 větším 2.0 atmosférickým benzínem nepomohla, hlavně když se k tomu zvedla i cena. Prostě ty turbo motory jsou možná méně spolehlivé, ale za to táhnou odspodu. ASX, kdyby ho trochu vylepšili a předělali, tak by mohlo sloužit ještě dost dlouho. Sám ASX mám, ale v HDI dieselu a je opravdu trochu veterán. Dnešním autům nemůže konkurovat. Ani podvozkem, ani zatlumením. Možná ještě cenou, ale ta už taky vylezla nad zajímavou úroveň. Prostě konec další zajímavé značky.
Mám ASX 2016 4x4 s francouzským motorem 1.6HDI. Když jsem auto koupil (předtím jsem měl Sportage 2.0CRDI 4x4 z roku 2007), tak jsem byl z ASX šílený, moc nejelo, bylo neuvěřitelně hlučné, jízdní vlastnosti nic moc, auto plave, na nerovnostech zadek odskakuje. Časem jsem si ale zvyknul, motor jsem čipnul a tak se dá jezdit za 5 litrů, kam potřebuju dojede. Ale proti Sportage je to obrovský pokles dolů. Vzhledem k chybějící ochraně podvozku si lidi podvozek nechávají dělat nástřik podvozku. Vzhledem k hlučnosti si lidé vylepují do dveří, motoru a kufru tlumení. ASX má dost problémy s drnčením a vrzáním plastů. Ale pokud si člověk pustí rádio, tak to jde. Jízdní vlastnosti taky nic moc, člověk s tím musí počítat. Hlavně na nerovnostech strašně tancuje. 4x4 funguje dobře, ale je až moc citlivé, nedovolí víc rozjet. Moc nechápu hodnocení TUV, protože dle testů u prvních ASX odcházely tlumiče, čepy a silentbloky už po 20tis.km, u novějších po roce 2014 už vydrží 120tis.km. Vše je hodně fórové, odchází třeba otevírání oken. Prostě je to všechno volné. Plechy jsou hodně tenké, o auto se člověk nesmí opřít. Taky lak je tenký a mizerný. Dokonce i přední sklo je po 3 letech nepoužitelné, je plné malých bublinek a při jízdě proti slunci není nic vidět. Sedačky vrzaly tak, že jsem je musel rozebrat a vypodložit. Vrzající podvozek vyřešil silikonový spray. Je to takové DO-DO. Hodně svolávaček. Ale díky zajímavé cenové politice se ASX kolem roku 2018- 2019 prodalo velké množství. Auto se dalo sehnat za 330tis s benzínovým motorem 1.6. ASX je auto pro důchodce, těm splní, co potřebují.
Měl jsem Sportage 2.0CRDI 4x4 ž roku 2007. Super auto, které bylo výborně udělané a i když nebylo moc hezké, tak bylo promyšlené a dotažené. Za 8 let nebyla žádná závada. Věrné a spolehlivé auto s rozumnou spotřebou. Neuváženě jsem ji vyměnil za Mitsubishi ASX 1.6DI-D 4x4. Auto japonské, motor francouzský. Tak nedomyslené, nedotažené, ŠPATNĚ ZATLUMENÉ a problémové auto jsem ještě neměl. Rád bych ho vyměnil za jiné SUV, ale nic rozumného jsem v nabídce nenašel. Možná tak ještě Tiguan 2.0TDI. Stále vzpomínám na Sportage, jak byla dotažená a úžasná. Nová Sportage už je o ničem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevidím tam peníze, které se posílají na ukrajinu. Mě nevadí, že se posílají, ale vadí mi, že se neuvádí.
Celková finanční hodnota pomoci poskytnuté Českou republikou Ukrajině v roce 2024 tedy přesahuje 6,76 miliardy korun. Je však pravděpodobné, že skutečná částka je vyšší, protože některé formy pomoci nemusí být veřejně zdokumentovány nebo byly poskytnuty po uvedených datech.