Akorat, ze nemate pravdu ani v emisivnosti,, ani ve ztrate hodnoty. Podivejte se, co obnasi vyroba hadic, oleje, jejich vymeny, brzdove oblozeni, dalsi jedovate kapaliny, obsah katalyzatoru, karcinogenni emise...
Servis? Byl jsem za 5 let jen na vymene pylovych fitru a naplne klima 🙂
A dojezd, jako majitel ev nepláču, ze mam realny dojezd 450km, u nas potrebujete vic?
Cim vice km najedu, tim vyhodnejsi tj, nehlede na luxus a radost, kterou mezi temi spalovacimi pohrobky zazivam..
Že by v elektromobilu nebyl olej a brzdové obložení? A taky je tam tepelné cerpadlo s jedovatou náplní a opotřebovávaji se pneumatiky. Ale nejhorší je výroba a taky likvidace baterií. Takže elektromobily taky nejsou moc ekologické a bezemisni.
Ale vůbec nejhorší je ta mediální ekomasaz a snaha o komplikované života třeba pomocí emisních povolenek. Přitom moderní motory jsou mnohem ekologičtější a přesto se potiraji nové motory a staré se nechají jezdit. Přitom by stačilo se zbavit starých aut, třeba starších 20ti let.
Nevidím tam peníze, které se posílají na ukrajinu. Mě nevadí, že se posílají, ale vadí mi, že se neuvádí.
Celková finanční hodnota pomoci poskytnuté Českou republikou Ukrajině v roce 2024 tedy přesahuje 6,76 miliardy korun. Je však pravděpodobné, že skutečná částka je vyšší, protože některé formy pomoci nemusí být veřejně zdokumentovány nebo byly poskytnuty po uvedených datech.
Na STK jezdím celý zivot sám se dvěma auty a nikdy se mi nestalo, že bych měl zapsanou nějakou závadu. Jen mě štve, že kvůli podvodníkům a lidem, kteří se o auta nestaraji, jsou STK stále složitější a trvají delší dobu. A hlavně když pak na silnicích vidím totální vraky, tak musí být STK strašně uplatné.
Zvýšení maxima neznamená, že tak bude jezdit každý. Navíc to u nás ani nejde. Treba D5 a D0. Kdykoli a jakýmkoli směrem. Ale zdražení známky musí nějak obhájit. Ve skutečnosti ale musí šofér dohánět ztatu z dálnice bezohlednou jízdou obcí...
Jak jsem psal, pokud rychlost nikdo neměří a nepokutuje, tak už dnes jezdí některá auta 180km/h. Zvýšení na 160km/h odporuje všem požadavkům dnešní doby. Třeba i v USA, kde jsou hodně zaměření na auta je maximálka 70mil/h. A často jen 55mil/h. Němci i rakušáci taky snižují maximálku. V rakousku teď frčí IG-L s omezením na 80km/h na dálnici. Další problém je rozdíl rychlosti pravého a levého pruhu. Těch 130km/h je plně dostačující. A hovada stejně jezdí víc, tak zvýšení není třeba.
Lesy ČR se na svých stránkách chvástají, že z klestí pod 7cm zpracují 50%. Prostě to navezou na hromadu a pak to na místě zpracují na štěpku. Jenže chování LČR je úplně nesmyslné. Někde vytěži i klesti, jinde porezaji stromy na 2-3m kusy a ty nechají v lese. Prostě neskutečný bordel! Prostě je to o tom lesy jen plundrovat, na vše harvestory. Po nich měsíční krajina! Hanba LČR i hanba české vládě! Lesy jsou statní, ale chovají se k nim jako barbaři!
Mám 1.6 diesel 4WD a je to přesně jak autor článku píše. Je to uskakana, hlučná koza, která má nepřesné řízení, moc netopi a špatně svítí. Vše je minimalistické, prostě jednoduseji už to udělat nešlo. Jak se ochladí, začne to všude vrzat a na nerovnostech drncet. Ten hluk byl v kabine tak strašný, že jsem musel auto vylepit tlumicim materiálem, aby se v něm dalo jezdit. On tam totiž žádný tlumici material nebyl. Jen v jednom podbehu byla hozená molitanová houba. Zatlumeni vylepsilo i teplotu v autě. Zatlumeni me vyšlo asi na 3000Kc a nechápu, že to nemohli dávat hned z výroby. Na druhou stranu je auto spolehlivé a bezporuchové. Ale osobně ho nikomu nedoporucuju. To si raději kupte Dustera.
Dnes jsem jel po D10 a auta tam jela 150 ale i 180km/h. Absolutně nikdo rychlost nekontroluje. Na omezených na 80km/h jeli tak 120km/h. Zvýšení rychlosti je jen snaha vlády legalizovat tyto porusovatele zákona. V době kdy betsina statu rychlost snižuje kvůli emisim z pneu a brzd, naši politici chtějí zrychlovat. To je Kocourkov!
Byli vyhnání, jak psi. Všichni bez ohledu jestli byl nebo nebyl fanatik Hitlera. Jsme stejní, jak Němci za války, my to dělali po válce
Vy jste to asi nezažil, moji příbuzní ano. V roce 1938-39 bylo do pohraničí umělé navezeno mnoho Němců z Německa a ty tam dělali strašný věci na bývalém, často i německém obyvatelstvu. Někteří starousedlici se přidali k této naplave. Jak se mělo po válce rozlišit koho vrátit do Německa a koho nechat? Kdyby zůstali všichni, třeba by si Němci naše území pak nárokovali. Tohle už nikdo nezjistí.
A přesně to je skutečný důvod těchto článků, vzdbudit v lidech dojem, že hory jsou přetížené a musíme regulovat turisty nejlépe zavedením vstupného.
Pokud by šlo totiž o ochranu přírody, uzavře se provoz lanovek a restaurací a přestanou se na horách realizovat opičí dráhy pro turisty...
Ty jo, zajeďte se podívat do hor. Výstavba apartmánů jak šílená, výstavba i uprostřed sjezdovek. Parkoviště plná aut a nejen parkoviště. Stojí na soukromých pozemcích i pěší zóně. Lidi se motaji všude a nejsou to jen turisti. Jsou to paraziti hrnouci se všude bez jakéhokoliv vztahu k horám. O víkendu vlezli k sousedovi na pozemek, v ruce flašky alkoholu. Že prý se jim chaloupka líbila a tak si ji chtěli prohlédnout zblízka. Je to svoloc, která zaplavuje hory . Neuznávaji soukromý majetek.
Němečtí chytráci by si měli spočítat, že při tlení dřeva se uvolňuje ten samý oxid uhlíku, který ten strom za svého života spolykal..Ledaže by postavili obří továrny, které budou dřevo zpracovávat na výrobu hůlek a ty vyvážet do Číny.😂
Tohle je problém hlavně v případě lobby zachování dřevní hmoty v lese, což teď ve velkém prosazují LČR. A do ciny se vyvazi cele stromy, proste vyvazime drevni hmotu bez pridane hodnoty v podobe zpracovani.
Opravdu ten kdo dokáže napsat že jedna tuna dřeva vygeneruje 1,77 tuny CO² je totální cvok a za poplašné zprávy, bych to viděl na deset let na uzavřeném oddělení.
V jednom m3 dreva je asi 230kg uhliku, coz odpovida 250kg CO2. K tomu uhliku se totiz navaze kyslik a ten taky neco vazi. Ale ty hodnoty se lisi podle typu dreva.
Jestli si někdo myslí, že na STK a emisích je všechno pečlivě kontrolováno a neexistují "boční kanály", tak je naiva. Tohle dokáží zajistit i některé servisy. Co si budeme povídat. Dokud nebudou pořádné pokuty i pro ně, tak to bude pořád stejné. Pak se dovezou z Německa vraky na odpis a za týden je z nich parádní kočár včetně osvědčení...
Tohle jsem videl na vlastni oci. Golf otoceny kolem sloupu, ze predek a zadek byly snad metr od sebe. A za mesic tam stal krasny Golf a uz mel kupce. Bohuzel evidence oprav nefunguje a tak se tahaji vraky. Me nabourali Mondeo koupene nove v ČR a byla to financni totalka. Pridal jsem ho za 50tis a za mesic se mi ozval clovek, ze koupil Mondeo za 140tis. a ze jede nejak divne. A ze me nasel v TP jako predchoziho majitele. Tak jsem mu poslal fotku jak auto vypadalo. Rikal mi, ze mu prodavajici rekl, ze auto nebylo nikdy bourane. Proste takova je doba.
První Octavie jsou z roku 1996, tedy EURO 1. U nafty v rámci EURO 1 není limit pevných částic stanoven Odkaz 1 (ten je teprve u EURO 2 a to 0,08 g/km, což je dost hustá mlha). Octavia s dieselem z roku 1996 může hulit jak tovární komín a emisní kontrolou projde. Zpřísnění norem pro stará auta je v podstatě zákaz jejich provozování, tedy něco jako trest za chudobu, a to by pravděpodobně vyvolalo mnoho žalob - to si žádný politik netroufne. Jak už tady někdo napsal, kdyby místo dotování hraček pro bohaté (elektromobily) přispěli chudým na výměnu 20 let starého auta za 5 let staré, prospěli by tím ekologii více. Takto boháč dá sešrotovat (což je podmínka pro získání dotace) BMW plnící EURO 4, aby si místo něj koupil dotovaný elektromobil, ale chudý bude dál jezdit ve 20 let starém dieselu.
Taky si myslim, ze zprisneni norem ny vyvolalo žaloby. Ale v podstate je to stejné, jako zakaz starych kotlů. Takže z tohoto pohledu by asi zakázat stará auta šlo.
Další věc je vliv emisnich povolenek na cenu fosilnich paliv, coz ale bohuzel postihne i majitele aut s EURO 5 a 6. Za me je tedy lepsi zprisnit emisni normy.
A pokud jde o prispevek na nove auto, to uz tu bylo a nejak moc se to neosvedcilo. Na druhou stranu, dnes neni problem sehnat slusnou ojetinu za rozumne penize. Problem nekterych lidí je v tom, ze auto vymenit nechteji.
Jsem zastancem elektromobilu ve mestech, u firem, ktere se pohybuji jen ve mestech.
Ale mimo mesta maji smysl auta s EURO 6 nebo PHEV hybridy.
Jenže ta kouřící a smrdící auta kontrolou projdou bez problémů, neb se na ně vztahují limity poplatné době výroby. Takový trabant projde emisní kontrolou vždy bez problémů. Kontrolami v terénu v naprosté většině neprochází auta plnící EURO 5 a 6. Odkaz protože musí plnit nereálné limity. Kontroly vedou k tomu, že auto s EURO 6 nesmí jet a majitel pak vyrazí do práce v trabantu.
Ja teda vetsinou vidim stare Oktavky, casto cipnute, ktery hulej jak tovarni komin. A nebo benziny, ktere jezdi na buh vi co. Jina otazka je metodiky mereni kourivosti, kdy v podstate dojde k pretoceni motoru bez zatizeni, coz vubec nedava smysl. Mnohem lepsi je mereni emisi za jizdy. A co jsem četl, tak se pripravuje nová norma, kdy se emise zprisni i pro stara auta a hlavne pokud auto neprojde pres STK, tak hned dojde k jeho vyrazeni a odejmuti RZ.
A pokud jde o DPF, sam mam 1.6HDI a na STK uplne super. Kamarad ma 2.0HDI a ve 200tis.km kdy opakovane nevypalil DPF ho musel nechat za cca 10tis.kc vycistit. Proste lidi neumi s DPF jezdit.
Bohuzel schválení EURO 7 způsobí jediné. Silnice budou plne starych smradlavych vraků, ktere nesplnuji ani EURO 6 ale dokonce ani EURO 5 nebo 4. A když to politici uvidí, zdraží cenu fosilních paliv pomocí emisních povolenek. Díky tomu se zdraží úplně všechno a zhroutí se materialisticky systém oběhu zboží a vrátíme se o 150 let zpet. Vyhraje ten, kdobu mit vlastni velky pozemek a vlastni vodu. Největší chudáci budou ve městech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Možná je nejlepší proto, že to není Mitsubishi, ale Renault. 😁