Je moc vtipné, jak se o tom píše, když jde o BMW. Ale že předtím stejně jelo x škodovek..o tom už ne, to už zřejmě není zajímavé.
Tak jel rychleji než nějaké hlava vymyslela.. a co? Pokud to bylo na přehledném místě, auto na to mělo a jeho řidič ho uměl ovládat tak co má být?
A jak se píše níže.. tady je to strašný problém a o pár km je to v pohodě.
Stačí se zamyslet.
Než začnou chytráci s Hnůjdejema a Dachnama na tohle reagovat, že tak a tam.. tak se tu mluví o dálnici.. tedy rychlostní silnici k tomu uzpůsobené.
Pořád je to jen nákupní taška s naprosto podprůměrnými parametry... Takovému Challengeru Hellcat widebody, který vlastním s motorem V8 6,2 supercharged a s kompresorem s výkonem 730 hp a krouťákem 900 Nm nesahá ani po kotníky... Tahle bezmála dvoutunová pekelná kočička zrychlí z 0 na 100 za pouhých 3,6 s, z 0 na 200 zrychlí na 350 metrech a top speed má 330 Km/hod. Tak na tyhle parametry se dostane jen pár sériově vyráběných aut. A tenhle Golfíček je leda tak pro nějaké juniory nebo ženské. Nestojí mi vůbec za zmínku. Není nad pravý americký káry co mají pořádné svaly, tady je ještě benzínový svět v pořádku
Normálně jen čtu a na nic neodpovídám, ale tohle nějak mi to nedá.. srovnávat tyhle dvě auta může jen naprostý d..ment. Jestli pak v tom p. Havrlíková vůbec jela, když to tak propaguje? Typické auto, co to umí jen rovně. V zatáčkách tomu ujede kde co.
Dvě naprosto odlišná auta.. bože..
Měl jsem kombi, naftu 140kw, dsg, 4X4 ve výbavě L&K. Tedy asi nejvíc, co v naftě šlo. Jako služební a po 1,5 roce jsem ho dobrovolně vrátil. Nevypadá to špatně, to ne.. ani to nejzdí nějak špatně, není to nějak hlučné, výbava L&K má vše co můž člověk potřebovat.. jen nechtějte bílou kůži. Stači si jednou sednout v modrých džínách a už to z toho nedostanete. Kufr dostatečný a místa na zadních sedadlech je skutečně víc než dost. Ale jak už tu několikrát zaznělo - neskutečně nutné auto. Auto co nemá absolutně žádné koule a nedává ani špetku emocí. Pro spoustu lidiček v čechách je to jistě splněný sen, ale z mého pohledu ani nádohou. Auto co vás doveze v A do B. Toť vše. Zábava, radost = nula. Ta čtyřkolka vůbec nejede. 110kw předkolka jede líp něž 140kw ve čtyřkolce. Něco tam žere výkon. Automat řadí jak se mu chce. Váhá, neví.. několikrát i nepochopitelně dal při (volné) akceleraci dvojku z trojky. 4kolka.. funguje, pomůže ale.. jezdil jsem pravidelně na chatu v horách, kde se až k chatě musí vyjet z zimě po zasněžené polní cestě do kopce. Měl jsem předtím starší A6 quattro a ta to vyjela bez zaváhání, bez proklouznutí. Superb to vyjel, ale hrabal a smýkal se ze strany na stranu jako had. Byl tam nastavitelný podvozek. Použitelný je ale pouze režim sport. Na vše ostatní je auto houpavé, naklání se a při rychlé jízdě na dálnici když přijde nerovnost, měl jsem pocit, že mne to vyhodí do pole. Ale jezdil jsem i v Octavii s nastav. podvozkem a tam to funguje lépe. Nevim.. měl jsem x škodovek, nikdy jsem na ně nedal dopustit, ale už to nechci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kovando, dojdi si k psychiatrovi.. mozna jeste neni pozde. Takovy nesmysl muze napsat jen dutohlav.. bez si prelestit svyho hnujdeje v garazi... boze..
1 odpověď