Je rozdíl podmínky pro wsbk a GP. A nehledě na to že už letos most prohlásil že bez podpory státu to nepůjde
To nezpochybňuji, že to rozdíl je, ale minimálně co se týče povrchu trati, tak Brno to po tom, co ukončili GP, vyčíslilo na 100m, v Mostě to udělali za asi 35m s tím, že Brno je delší a širší, takže třeba 60m... no a najedou je tam na 100m rozdíl 40m.
A jestli řeknou, že to bez státu nepůjde... Ono to třeba půjde, aco když se zapláče a zas nějaký trubka prostě ty peníze dá? Lepší brát z cizího než ze svého...
Tak dlouho se přelévali peníze, až žádné nezbyli. Kdyby se v průběhu let, co se závodilo, každý rok investovala trocha sem trocha tam, nikdy se to stát nemuselo. Nemusíme chodit tak daleko, v Mostě investovali několik desítek milionů korun, a ejhle, mají tam WSBK, stejně tak pan ředitel okruhu říkal, že ty brněnské propočty mu moc nesedí, že jak říkají 100-200 milionů mu přijde jako hodně přestřelené. Na jednu stranu bych byl hrozně rád, aby se to sem vrátilo, na druhou stranu, jestli investičně má pomáhat stát, nechci aby to bylo v rukách soukromých. Proč bych z daní měl někomu platit jeho živobytí. A jestli na okruhu tvrdili, že ta akce byla prodělečná, tak tomu hodně nevěřím. Tuším že to nebyla VC Brna ale HJC VC Brna, měli sponzory, měli tam 250 tisíc diváků. Jen na lístcích museli vydělat jak blázen. K tomu vysílací práva atd...
Na jednu stranu je to hrozná škoda, byla to prestiž, navíc kus naší historie ve které jsme byli opravdu světoví. Na druhou stranu, pakliže okruh je v soukromém vlastnictví (předpokládám že ho ale soukromník nepostavil), tak nevím proč přispívat soukromníkovi na jeho podnikání. Otočilo se tam čtvrt milionu lidí, lístek nešel tuším pod 1200 ale byly jistě dražší. K tomu sponzoři, televizní poplatky atd.. Jen z lístků se tam muselo otočit odhadem 350m+. To že stát pomůže s penězi co se týče poplatků pro Dornu, s tím bych v pohodě tak nějak byl, ale ne aby stát investoval do oprav okruhu. A tohle říkám jako člověk, co má přes 8 let závodní licenci.
Tak to ale máte trochu špatnou paměť.
Energie začaly růst na podzim 2021, když vládl Babiš (jak koukal na nárůst cen plynu a krach Bohemia energy si pamatuju naprosto přesně, asi se radil s kohoutem Silverem).
Honzo, vše nej k svátku, ale prosím, můžete mi z mého textu odcitovat, v jaké části mluvím o energiích?
Jsem hrozně rád, že moji drazí spoluobčané zvolili ksind větší než je sám babiš. Díky podobným vládám se před lety dostal babiš k moci a víte co se stane teď? on se tam díky tomu dostane znovu. fakt tleskám. Nebudou zvedat daně, nebudou zdražovat... reálně se vše zdražilo, reálně zvedli daně, reálně díky jejich pseudonávrhům zaměstnavatelé co rádi odměňovali nějakou formou zaměstnance, to mají o hodně horší. A když zástupci firem s vládou jednali, tak se vláda hrozně divila, že to ty firmy tak řeší (světe div se). A úplně nejlepší, když žena půjde na mateřkou s tím, že se bude chtít velimi rychle vracet na zkrácený úvazek, tak musí jít na jinou pozici, že to teď nejde tak snadno udělat. Ještě nám sahejte na smlouvy, které máme přes 10 let, vždyť je to v pořádku. Jen berte, vemte si přeci všechno. Já toho babiše v životě nevolil, ale nebudu se divit, že ho teď budou volit lidi 3x tolik.
Já s tím naprosto souhlasím: 1. Zaměstnanec také může kdykoliv dát výpověď bez důvodu. 2. Zbavit se nemakačenka a vyžírky je dnes prakticky nemožné. Ještě mu platit až roční odstupné (jak navrhoval někdo z odborů) je nehoráznost. 3. Pro zaměstnavatele nebude tak riskantní přijmout dalšího pracovníka, pokud bude moci dát výpověď. Současný stav je neudržitelný a s kapitalismem nemá nic společného, takovou "ochranu" neměli zaměstnanci zdaleka ani za socáče. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že může firmu dovést až ke krachu.
1. Zaměstnanec potřebuje aspoň něco navíc, když už všude dostává přes pusu. 2. zbavit se nemakačenka se dá zcela jednoduše, jen na to zaměstnavatelmusí mít kou*e a jde to hned. 3. Běžná praxe zaměstnan první rok na dobu určitou (včetně odborných nedostatových pozic)
Proti tomu A: zaměstnanec se nelíbí nadřízenému (jiný názor, dokáže odporovat, je chytřejší/přínosnější než nadřízený) B: lidi přes 50/55/60 nebudou mít jistotu práce a bude to pravděpodobně veliká vlna lidí před důchodem, co budou muset být na pracáku a potupně brát almužnu a celý život práce. C:je již teď dost nástrojů na to, jak se zaměstnance zbavit jednoduše, čistě atd... ale ten zaměstnanec musí být špatný.
Naprosto v pořádku. Pokud například zaměstnavatel uvidí, že zaměstnanec šaškuje na Václaváku s Rajchlem a ostatními deZolé, měl by okamžitě posílat obálku.
Tvl tak takový názor, to je už opravdu moc... A já myslel že je rok 2024 a ne 1968. ale chápu, co se v mládí naučíš... jen radši, už nic neříkejte.
Péťo, jdi příkladem - támhle jsou dveře. Když jsem viděl jak jste "vymysleli" benefity zaměstnancům (a že nás teď u huby berete řádně), přes to, že nebudete zvedat daně a stejně je zvedli (a to jste to měli v programu před volbami), nebo jak všechno bude digitální, popřípadě jak dobře se budeme mít.... tak se prosím už do větších akcí nepouštěj. Bohužel po tobě opět přijde Babiš, on to všechno opět po tobě překope, vždyť je to zbytečná práce.
Ne oni až zjistí že namaj co žrát protože stojíme v kolonách tak budou psát jinak a není to jenom o tom žrádle ale o všem co se tyce výroby a tak
Až nebudete mít co dát do kamionu, budete těm ostatním líbat "i tom kam slunce nesvítí". Zase jeden co si myslí, že "beze mě všichni chcípnou". Pevně doufám, že to jídlo aspoň vozíte. Nebo jak mi podobní lidé říkají: toaletní papír...
Vybrat si z článku jen toto, to chce opravdu silný záblesk inteligence. To je stejný jako počítat náklady podle nejdražší pumpy v republice. Já najedu s EV 45 tisíc km ročně, na rychlých nabíječkách nabíjím maximálně 5%. V reálu mě loni náklady na 1 km vyšly na 0,24 haléřů. Jenom na palivu úspora proti naftě nějakých 75 tisíc za rok, pokud bych jezdil celoročně za 5 litrů. K tomu příhodte u naftového vozu cca. 2 servisní kontroly, výměny oleje a podobně, a reálný rozdíl v servisních nákladech proti I40 byl poslední dva roky kolem 120 tisíc za rok ve prospěch EV.
Bylo by možné sem ještě napsat, jak dlouho jste pokaždé čekal, než se Vám auto nabije? Já že si svého volného času vážím poměrně dost, nájezd mám s benzinovým vozem dost podobný, výměna oleje atd mě osobně vychází na 2300Kč. (filtry, svíčky atd) s tím, že díky váze vozu mi brzdy vydrží dlouho a jejich výměna (kotouče, destičky, kapalina, čistění, mazání a vše se značkou co jsem chtěl) vyšlo na 13000 korun. K tomu povinné ručení včetně havarijka 11 tisíc... Takže když se pak sečte Váš čas strávený u stojanu (tady je to klíčové, protože hodina dobrého právníka stojí něco jiného než méně kvalifikované práce), pak vyšší pořizovací náklady, náklady na FVE (v bytě jí lidi prý úplně moc nemají, slyšel jsem, nevím, žiju v RD), pravděpodobně dražší povinné ručení, nepochybně dražší náhradní díly. Ať to tedy můžeme porovnat všechno.
Tys asi nepochopil,ze jsem to napsal stejnou logikou jako to napsala pani,aby si uvedomila,co napsala za blbost. Nemuzu vyhnat vsechny osobaky,stejne jako ne vsechny kamiony a nesmyslne omezovat rychlost. O cem to placas "profiku" ?
Nevím, že si tykáme, ale značí to o dost věcech. Nicméně... Já kamioňáky nevyháním, já bych jen přísnější. Ani nespočítám, kolikrát jsem viděl profíka, co si za volantem čte, kouká na ntb či tablet. A přesto má 40 tun za sebou a jednou nepozorností může zabít lidi tím, že je to lempl. Kdyby dělali to co mají, tedy dodržovali zákony, když je zima (v lednu fakt divný), tak přizpůsobit jízdu a styl vůči stavu vozovky, tak by se nemusela zavřít dálnice. Fajn teď neumírali lidi, ale zkuste si jednou vzít kalkulačku (takový zařízení co za vás bude počítat) a zkuste spočítat, kolik stálo penež v přepočtu, kolik lidí to zdrželo, spálilo se víc paliva během čekání a popojíždění.A to nezapočítáme to, že pak někdo jede kvůli něčemu důležitému (třeba zařizuje kšeft pro profíky řidiče za miliony) a pak je ve stresu a díky této nehodě a stresu je takový člověk mnohem nebezpečnější. Chápu že tyhle konsekvence bývají složité na to, aby si to "profík za kolečkem" uvědomil, ale ono to tak opravdu je.
Zase takova,co nepremysli nad realitou. Takova prislovi jako vsechno jde,kdyz se chce,si nechte od cesty. Kecate hlouposti a stado vam podobnych to lajkuje. Pritom nesmysl hadra. Mam pridat taky prislovi,ktery sedi na vas ? Treba po bitve je kazdy general ? Ne,neberte to prislovi vazne,nejsem ten typ,co tim ze sebe dela moudreho,spis me zajima realita.
Dalnice je delana na rychlejsi jizdu,kazde pomale auto je zlo. Kolik by podle vas ten kamion mel jet ? 70 nebo 60 ? A k tomu vsude zakaz predjizdeni. Co kdybyste s osobakama vypadli z dalnice a neprekazeli kamionum a jezdili hromadnou ? Ze to nejde ? Ale jo,podlevas prece vsechno jde,kdyz se chce a kdo nechce,hleda duvody. Tak si nechte ty reci.
Nemluve o tom,ze i v 60ti nebo 70ti se muze vybourat uplne stejne.
Zase ukřivděný "profík". Víte, když ty lidi z osobáků dáte pryč z dálnice, nebudou stíhat vyrábět, vymýšlet atd (přijdou do prýce pozdě)ty věci, co tihle "profíci" jen a opravdu jen převáží z A do B, tedy fakt přidaná hodnota. Zákaz předjíždění (někde) v ČR hrooozně vadí. Nevím já když jedu do Itálie, tak je úžasný jak až do Bologni nevidím kamion v levém. A kříčí tam nějaký profík? Ne, je to nastavený, a nějak to funguje. V německu taky problém s předjížděním není. Ale u nás, v maličké zemi, kde není ideální síť dálnic, je problém, že "profíci" nemůžou na vybraných úsecách (často v nějaký čas) předjíždět. Jo a nezapomeňtě mi říct, že až mi dojde toaleťák, nebo banány, nebo ať si to zkusím taky... tyhle řeči používají zoufalci, co nikdy nemuseli nic dělat... Já za volantem taky sedím, a mě za to neplatí, já pak dělám hodnoty a díky mě se pak dělají produkty aby je "profíci" mohli převážet.
Upřímně, to je zase blbost. HO je benefit, né povinný, ale je to sakra veliký benefit. Když jsme s ženou pracovali každý jinde a museli jsme jezdit každý svým autem do práce, tak jsme denně tímhle dohromady projezdili 140 km. Teď když jezdíme spolu je to denně "jen" 82km. Pří spotřebě cca 7litrů na 100km denně projedeme do práce 5,74l * 38kč za litr, tedy necelých 220 korun. Co se týče nákladů doma, během zimy když jsem doma, topím v krbu, takže náklady na teplo mi nakonec klesnou než kdybych byl v práci, a 2x zdroj od noťase (70 + 110W) a monitory tuším po 80W. Takže nepropálím ani 2KWh.Ale i kdyby, tak denně ušetřím třeba 180 korun jen na cestě (nepočítám to, že vstávám později a není riziko nehody na našich cestách). Takže kancelářská židle v hodnotě 4 tisíc je splacená za necelách 23 dní HO. A ještě mi za t budou platit? To mě akorát moje HO osekají. a že s jejich výpočtem by mi to měsíčně dělalo celých 360 korun.
Je hrozně hezké koukat, jak se to všechno pokřivuje, překrucuje atd... Když se stávkovalo proti Babišovi, média z toho dělala show, a stávkovali "inteligenti", protože ti Babiše nevolí. Pak se to obrátilo, a stávkovalo se proti současné vládě. To se trvdilo, že přišlo jen pár tisíc lidí (dle fotek podobný počet jako proti Babišovi a tam přišlo asi 50 tisíc lidí). Ale to demonstrovali jen ti "hloupí" lidi, protože to jsou Babišovi ovečky atd (všechny tyhle plky vypisovat nebudu). No ale teď budou stávkovat mimo jiné i lékaři. Jsem zvědavý, kdo o zrovna lékařích bude trvdit, jací to jsou nevzdělanci, a že tomu vůbec nerozumí. Pakliže přijde i podobná zpráva, že opět demonstrují ti "hloupější" tz. z mediálního pohledu "Babišovi voliči", tak to bude jasný důkaz toho, že se mediálně pokřivuje pohled na věc, a zcela záměrně se překrucují jasná fakta. Navíc je vtipné, že pan premiér tomu stále nerozumí. Už na základce, když někdo "pomalejší" něčemu nerozuměl, muselo se mu to vysvětlit znovu (stalo se), a když nechápe dál, musí přijít nějaké doučování. Tedy pane profesore - asi máte trhlinku ve "vzdělání"
Když se tu píše o požáru elektromobilu, tak je tu spousta lidí, kteří křičí, kolik běžných aut se spalováky způsobilo požád proti elektro vozům. Se stejnou logikou bych rád položil otázku pro lenochy s elektrokoloběžkou: kolik požáru zapříčinila běžná koloběžka proti elektrokoloběžkám? Lidská lenost, nic jiného to nezpůsobilo.
102
Sledujících
5
Sleduje
102
Sledujících
5
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Chcimír, flastenec, dezolát. Ve většině případů se jedná o lidi s nízkým IQ, kteří jsou zklamáni vlastním životem a za svoje problémy či neúspěchy obviňují všechny okolo. Mají pokřivený pohled na svět a jdou proti proudu většiny, což jim má dát jakýsi punc výjimečnosti. Myslí si, že všechno ví nejlépe a jen oni znají pravdu. Naopak co jim moc nejde, je si přijít na slušné peníze. Jejich vnímání pravdy (reality) je velmi omezené a nechají se snadno ovlivnit dezinformacemi a nesplnitelnými sliby. Imponují jim lidé se stejnými problémy jako jsou exekuce, insolvence, šíření dezinformací, podvody. Tady je poznáte lehce. Na diskuze se slétávají jak mouchy na (doplňte si sami) a povykují tam jak opice. Přitom soutěží, kdo vypotí větší ptákovinu.
Ani za Boha si nepřiznají, že přemýšlet není jejich silná stránka.
25 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No komentář jako je toto, mě vždy hrozně baví. Je to totiž komentář někoho, kdo je opravdu prostý, protože dost pravděpodobně jím volení něco říkají (hlavně pryč s babišem že..). Jenže pak slepe jde na nějakou rádoby ideologií. V žádném případě si nepřipustí, že jeho rozhodnutí nebylo dobré, co hůř, že bylo špatné. K tomu okamžitě začne paušalizovat na zakladě chybné teze. Kdo nesouhlasí s mým názorem je hloupý, špatný, neúspěsný, chudý, nevím co vše si tam dokážete dosadit. Myslím, že se všichni shodnou, že ozbrojený konflikt je špatný. Je špatné, když rusko napadne ukrajinu, ale já úplně stejně špatně vidím, když usa napadlo dálný východ. Bohužel v naší zemi je zakořeněná nenávist k rusku atd, protože je s tím spojená okupace atd. Je to taky z toho důvodu, že generace před tím, již více méně nežije. V té generaci předtím totiž žili lidi, co zažili druhou světovou válku. Válku Německa proti světu. Pak se o několik desítek let později podíváte a stát, který byl dost ošklivě zmrzačen národem, tomu národu leze do zadnice, že sotva koukají kotníky. Pak prostější lidi jako vy, považují za dogma a nedokážu byť jen vyslyšet rozdílný názor. Z vašeho pohledu my, co nekoukáme jestli ten zaůtočil na toho či onen na tamtoho, koukáme že vůbec někdo útočí, co tomu předcházelo a jaký je vývoj, pročen vývoj je atd. Navíc, vámi podaná definice pro vás dezolátů a podobných výrazů, s ohledem právě na inteligenci atd. Hezký, jak se mýlíte, protože na konfikt koukám na špatnou věc. Práci mám jako vývojový konstrukér, plat mám odhadem 2x větší než vy, a o IQ se asi ani bavit nebudeme. hezký den