Článek není nic jiného, než senzacechtivá slátanina.
Panickou ataku by spíše dostal, kdyby si představil, že z toho větroně má naopak vyskočit. Musí se provést několik úkonů v sedačce, kde není k hnutí. Když si začal povolovat bezpeč. pásy, které musel mít zapnuté, jinak by ani neodstartovali, tak by instruktor začal jednat, protože ho vidí před sebou. U sebe by třeba zablokoval možnost otevření kabiny.
Dále by žák musel znát postup, kde má kryt kabiny uvolnit, což při prvním letu by si asi těžko uvědomil a že by ho ještě k tomu i našel nebo si vzpomněl, kde ho má hledat, je téměř vyloučeno.
Jakou logiku má sdělení, že žák dostal ataku, vyskočil, a neotevřel se mu padák ? Je přece logické, že ho otevřít ani nechtěl, nebo další možnost je, že nevěděl, jak se to dělá. To není parašutistický výcvik, takže padák dostal na záda jen pro jistotu, kde mu zběžně ukázali, kde má za něj zatáhnout. Navíc automat. otevírání padáku není nikde v těchto sport. letadlech.
Další nepřesnost je, že byl větroň tažený - to by ale odpovídalo aerovleku, a ten si pilot větroně sám vypíná ve výšce 1000 m.
Pokud by se jednalo o vytažení navijákem, tak ten se vypíná sice ve 300 m, ale to by nebyl větroň tažený. Pojem "tažený" nevysvětluje zbůsob vzletu.
Pokud by ve 300 m začal řešit rozepínání pásu, odhození kabiny - a vysoukat se z ní taky trvá nějakou dobu - tak mezitím větroň doklouže do 200 m, takže nemohl vyskočit ve 300 m.
Pokud by vyskočil ve 300 m, tak by to znamenalo vytažení aerovlekem, a ataku by dostal logicky ve větší výšce už dávno od 1000 m, a ne až ve 300 m.
Je to celé divné.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč jsou ve vládě samí prospěcháři a lidé bez empatie? jak by se dobře žilo, kdyby tam byli slušní a rozumní lidé.