Mně se hrozně (ne)líbí častá praxe napřed pokřivíme realitu, a pak si stěžujeme. Airbus nesměl přistát, protože překročil čas o více jak půl hodiny, ne o 10 sec.
Je to podobné, jako nebohý řidič překročil rychlost v obci o 1 km/hod, jen se tak nějak zapomene (v lepším případě jen odsune do pozadí), že ten jeden je po započtení kdejakých tolerancí, tedy na tachometru měl 55+ km/hod 😄
Odchylka tachometru, při předepsaných pneu je 3km, takže vám tich 55+ nesedí. Odečítá se odchylka radaru 3 km tedy celkem 54. Měli povolení na přílet s povolením 30 minut. Takže byli do nastaveného času spozdeni o 10s. Jak se dočítáme. Tedy kdyby dostali dalších +5 tak se hrabe vejdou. Místo toho se propálila palivo, způsobil hluk provedením, nezdařeného přiblizeni, když už byli v ose dráhy. A ztratil čas. Nepochopitelné. A pak mě bude EU smiřovat jestli mám spotřebu 6 nebo 7 litrů paliva. A jaké mám emise. Když celkem často nedovolí někomu přistát a stroj musí hledat náhradní letiště.
No možná, že mohl, ale nejhůř na tom jsou řidiči PPL, DPD a ostatní co rozváží po CZ. Nejhorší řidiči jsou ale ti úplně mladí a ti úplně staří. A to vím o čem hovořím - mám najeto víc jak milion km a provozuji i mezinárodní dopravu. Taková nařízení by ale měla platit, když už, s každým novým vozem - nikoliv zpězně!!!
Nedá se paušalizovat, že nejhorší řidiči jsou mladí a staří. Všichni mají své a je to kus od kusu. Co se týče zaměstnání, tak dopravci maj jen takový řidiče, kolik jim za práci zaplatí. Chci-li kvalitu musím dát odpovídající mzdu. Ale to většina dopravců neumí a proto tam jezdí co jezdí. A zpětně je to naopak v pořádku, protože vyčůraní dopravci by si drželi starý verky, alby mohli obcházet pravidla. Vypíchla jste PPL, DPD. Práce na nic za ty peníze, ale mají volné víkendy. A co třeba takový pekař, který jezdí 30, 31 v měsíci x kol aby si vydělal usmolených 31.000,- a jiní. Naštěstí jsem z toho venku. A jdu si zařídit něco většího než osobák 5x - 8x za rok jen pro zábavu, protože 500,- za jízdu nejsou dnes peníze.
Je to zase šikana v zájmu lobbistů, kteří vyrábějí, montují a sledují! Stejně jako je to pitomé vracení petlahví! A jsem už skoro přesvědčená, že tento postup nemá konec. Co vymyslí příště? Kontrolu prdů ve vozidle protože tím ničíte životní prostředí? Jsem postarší dáma, ale tohle prostě muselo ven!
Nemáte pravdu, jde o bezpečnost a to pořádně. Nebo vám přijde normální že některé firmy, třeba nutí řidiče každý den točit CZ-I-CZ, za almužnu. Kdy vám přijede řidič s dodávkou na bránu a padá mu hlava únavou. Tací řidici, jsou životu nebezpečný. A mohl bych uvést x dalších případů.
A ZPRÁVNĚ ? To tě toho v té Pomocné škole moc nenaučili, když to má být SPRÁVNĚ, politický chytrolíne !
No do pomocné školy, jsem na rozdíl od Vás nechodil. A na rozdíl od Vás, nefandím rudým a jejich lžím.
Navíc nepíšeme test z gramatiky a chybovat je lidské. V této diskuzi se řeší lidský odpad, který lže dětem při vyučování. A překrucuje pravdu, že jediný agresor na UA, jsou vrazi a teroristi, jsou z RF v čele s Putinem.
Pane Stastný ,podle vás je polovina Čechů líná a nic neumí.Nevím co jste v životě dokázal vy,ale podle vyjadřování toho moc nebude a tak především neurážejte většinu národa.
Tak ono polovina národa, nekolaboruje s RF. To urážíte vy. Kolaboruji komunisti, členové SPD, a část Ano to není polovina národa.
Nevím co bylo tresné, že se nezeptala udavače jak má učit?
To nebylo udavačství, ale oznámení protiprávního jednání, kterého se dopustila vůči dětem, svými lživými výroky. Čímž mohla poškodit samotné děti. Je to proruská propagandistka, ta nemá ve školství co dělat. A pokud chce lhát a poškozovat národ, který se brání vrahům a teroristům z RF tak by měla sedět nebo být do tý užasný země odstěhována.
Dobrý den. Sám jste si odpověděl. To není otázka trestního činu, to měl být soud pracovně právní o "Neplatném rozvázání pracovního poměru". Pak by bylo vše v pořádku. Jenomže tohle je politická odpovědnost Fialovo Leča a soudní selhání. Z druhé strany musím připustit, že tato kauza proti kauzám jako je Dozimetr, Kampelička nebo dnes Bitcomgate, je tento proces neškodná lapálie.
Soud v pracovně právní rovině byl a prohrála. Její činnost by shledána PČR a státním zástupcem za trestné za což byla odsouzena. O politický proces se nejedná. Ty dělali komunisti a své oponenty rovnou vraždily.
Dobrý den. Přesně tento typ odpovědi jsem očekával. Než se příště k tomuto tématu budete vyjadřovat, tak si prostudujte základy filozofie příčiny a účinku. V praktické souvislosti je potřeba si vyslechnout i jiný názor, než ten oficiální, který nám doslova deformuje mozek. V jiné souvislosti tedy míním pana profesora ekonomické vědy Jefryho Sachse. Jen pro připomínku uvádím, to je ten ekonom podle jehož not Ing. Václav Klaus provedl přechod od plánované ekonomiky na kapitalistické principy. Bohužel se to nějak zvrtlo a došlo k likvidaci Československého státu a bazarovému výprodeji československého průmyslu za účetní hodnotu. V momentě, kdy vlastnili tento průmysl, tak obratem ruky jej zhodnotili na tržní hodnotu a získali, tak výrobní statek téměř zadarmo. To jenom na vysvětlenou. Na Ukrajině je válka, která je velmi zlá. Umírají muži, ženy. a co nejhorší jsou děti. Likviduje se pod bombami obrovský majetek. To je velmi špatně. Jsem přesvědčen, že základním činitelem ultrapravice jsou nerostná bohatství Ruské federace. Proto se vyznačuje neustálým rozšiřováním vojenských základen na východ. Došli jsme do bodu, kdy musíme přehodnotit svůj, jak osobní, tak politický vztah k "Míru". Také musíme si položit otázky na předmět "Míru". Dnes je příliš mnoho těch, kteří považují mír na Ukrajině za něco nemožného. S tím kategoricky nesouhlasím i když s tím nemohu vůbec nic udělat. V co věřím je lidské myšlení. Lidský rozum a lidský duch už často dokázaly vyřešit to, co se zdálo neřešitelné. Pokud se panu řediteli nelíbil způsob její výuky, měl s touto ženou ukončit pracovní poměr
Škola ji vyhodila. A soudně se bránila a prohrála. Dopustila se trestné činnosti tak ji stihl trest. Jen komunisti a SPD hýká jaká to je nespravedlnost.
Nehmatný puls je důvod prohlášení za mrtvého? Ehm? Mrtvý člověk se pozná naprosto nezaměnitelně, ale musí ho lékař prohlídnout.
Asi jste špatně četla můj komentář, nebo nechápete psaný projev. Napsal jsem nehmatný puls, což je první známka smrti. Protože se předpokládá zastává srdce. Ale dál jsem napsal ,,přičemž se projevily i další známky úmrtí." Co na tom nechápete. A vím jak se hodnotí úmrtí, jakožto člen výjezdu RZP/RLP/RV
Není to první případ, jak známo ze světa, kde dokonce se na to přijde při pohřbu, po tom co tělo bylo už i v lednici. Koronerka mohla chybovat nedbalostí, nebo se prostě životní funkce snížili na tolik, že je přístroje nezachytily a nebyl hmatný puls, přičemž se projevovali i další známky úmrtí. Je to nepříjemné, ale stane se. Hlavně ať je pani v pořádku. Bohužel u těchto případů to nebývá, dlouhodobý.
Nikdy jsem kamion neřídil krom hry, ale vysvětlení policie mi přijde též kostrbaté. Protože dle mého neodborného pohledu muselo dojít buďto k mechanickému poškození zajištění na točně, nebo byl spojovací čep hodně opotřebován a selhal. Protože si nedovedu představit, že by se jinak byl schopen se soupravou rozjet a jet s ní několik kilometru, aniž by došlo k okamžitému rozpojení při rozjezdu nejpozději po pár metrech. Zažil jsem poruchu spojovacího zařízení u osobáku jsem s půjčeným přívěsem ujel 200m a došlo k rozpojení, jelikož selhal zajišťovací mechanismus. Proto nevěřím, že by kamion ujel x kilometrů.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Docela by bylo zajímavé, čistě teoreticky, jak by se následně řešila eventuální letecká nehoda, katastrofa, při manévru spojeném s přerušením přistávání a dalšího hledání náhradního letiště. A zcela vyloučit takovou možnost v letecké dopravě rozhodně nejde.
1 odpověď
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Naprosto s Vámi, souhlasím. Můj názor je takový, že pokud by žádali dám příklad dalších 30 min. Tak bych ještě pochopil zamítnutí, ale za předpokladu, že jim scházelo tak málo na dosednutí a již byli, v ose dráhy a měli potvrzený vizuální kontakt. Tak je to měli nechat dokončit. Protože předpokládám, že kdyby bylo vyhlášeno Emergency, tak by je sednout nechali. Tedy to byla čistá byrokracie.