Na DPP se dávají úplatky veřejně přiznané, jen se to jmenuje trochu jinak... Koho překvapuje, že se točí úplatky i za oponou? 😄
Je to jedno z nejhorších pracovních prostředí pro veřejnou soutěž, protože ty společnosti které jsou na DPP navázané už tam jsou někdy i desítky let a tuhle strukturu nikdo nikdy nerozbije. Když se usekne hlava jedna, hydra bude mít vždycky dvě další a do tohodle "elitního klubu" se jen tak někdo bez pozvánky nedostane. Pokud ale už v klubu jste a děláte blbosti, stačí ukázat a NCOZ je za užitečné pitomce.
Tohle zbožňuju.... Máme tu nějaká pravidla co se musí dodržovat, ale rozumově? Kde je přesně ten kritický rozdíl mezi dálnici naší a dálnicí v DE? Pouze hraniční čára. Tam je vše v pořádku, kdežto na naší straně to je zabavení papírů. Obecně to je komedie a tohle pokutováni nemá žádný vliv na prevenci, dokud automobil nebude mít omezovač na příslušné komunikace automatizovaný, stejně budeme jezdit jak chceme. Rychlost je jen zástupný důvod, spousta řidičů relevantně neovládá své vozidlo, zmatkují a jsou nebezpeční z úplně jiných důvodů a nezáleží na tom zda jedou 50 nebo 190. Rychlost na dálnici se upravuje dynamicky dle situace s důrazem na bezpečný rozestup a plynulost provozu. Takže opravdu mne nikdo nedonutí abych nejezdil 180 když se chci dostat ze situace, kde na jedné straně je kamión a na druhé člověk co jede 105 a kymácí se jak profi důchodce.
Jízda na jakékoliv dopravní komunikaci je o zkušenostech a zdravém rozumu, pravidla jsou dobrá k doporučení, nikoliv stěna kterou nelze překročit.
Pokud člověk nemá potřebu prodat, může mít ceny nasazené do "standardu". Bohužel, ale spousta prodejců si neuvědomuje, že majorita Ruské klientely je fuč a Český kupec na to z principu nemá kapitál... A tudíž si musí vzít nevýhodnou hypotéku, takže se bude sakra mnohokrát rozmýšlet, zda zrovna tuhle danou nemovitost chce. Dřív či později se situace srovná... Buď ceny půjdou na rozumnou hranici, hypotéky padnou na únosnou míru a nebo začne nárůst kupní síly ze strany České klientely. Ve světě nemovitostí stav nikdy není setrvalý a již většina zahraničních kupců a majitelů nemovitostí pochopila, že držet zde u nás nemovitost ztratilo své výhody.
Když si za cenu běžného domku kus za Prahou mohu koupit doslova panské sídlo na Bali nebo v Karibiku, je to směšné 🙂
Cena je adekvátní cílové skupině, což je fleet. Koncern obecně je již brán především jako fleetový distributor a podle toho také vypadají ceny. Stačí, když člověk má dostatečný vozový park, poptá 6 a více vozů a ejhle, jsme na ceně, na jakou si běžný kupec ani nedohlédne. Nemluvě o faktu, že Škoda má dle většiny leasingových společností jeden z nejlepších ratingů zůstatkové hodnoty, protože spousta zdejších pisatelů kteří se nemohou přenést přes cenu nového auta, budou tyto auto kupovat jako druhý majitel a to je dlouhé roky prověřený fakt... Takže cena měsíční splátky operativního leasingu bude díky všem těmto faktorům směšně nízká. Poměrně hodně lidí se ohání tím, že za stejnou cenu pořídí již BMW nebo Audi... No, pokud si to auto koupíte tak bezpochyby, ale na operativní leasing budete na míle daleko k ceně, jakou dostane Kodiaq.
Je srandovní, že kombinace inflace, nenažranosti místních a obecného zvyšování cen dělá dovolenou v Evropě již mnohem dražší, než když vyrazíte více méně kamkoliv po světě. Až na výjimky samozřejmě... Ale i se započítáním letenek vás snadno vyjde celá dovolená v Karibiku a nebo Indonésii okolo 70-80 000 pro dva na 3 týdny. Skoro stejná suma jako vyjde levné Řecko 😄 😄
To je jedna z výhod, když člověk první pozná svět. Může si strategicky vytipovat destinace kam se v takovém případě odebrat 🙂
Finance mít rozděleny ve více bankách, ideálně se snadným přesunem do zahraničí, sednou do auta a hurá do Frankfurtu, cestou koupit první letenku na Bali a žít spokojený a bezstarostný život ve světě, kde neznají ani význam slova "krádež", natož aby někoho zajímala válka a nebo geopolitická dění.
První to pochopitelně člověka potáhne směrem, kde má známé nebo kamarády... Ale západ za oceánem už taky není úplně to pravé ořechové.
Jako druhá varianta se zdekovat z města a vyrazit na farmu, kde se to bude dát nějak rozumně přečkat. Což platí pro většinu naší populace, která žije na venkově a tudíž je celá taková šaráda ani nebude moc trápit.
To je úsměvné číst tenhle článek poté, co jsem za poslední 4 dny na Nusa Penidě a Bali krmil a hladil v bočních uličkách asi 80 psů, jedl pouliční jídlo snad z každého warungu co jsem potkal a to včetně samo domo grilů na kuřata 😂 Řídit se radama "odborníků", tak nejlépe cestovat ve skafandru a živit se pouze Manou. Opatrnosti není nikdy nazbyt, to je jasná věc... Hlavně v zemích, kde prostě do nemocnice chodit nechcete ani za zlaté prase, ale být uzavřený v hermetickém rezortu a jezdit si po výletech busem, to můžou ty cestovatelé rovnou zůstat doma a pustit si video na youtube 😂
Počkej, počkej... Když jsi mafián, někdo se tě pokusí zastřelit, tak to je občanská válka?
To není úplně dobrý přístup, než naskočil do branže tak se měl první poptat třeba kolegů v Itálii a Rusku, jak tenhle business chodí. Nechávat odpravit nepohodlné novináře je v pohodě, ale když si někdo podá jeho, je to stres?
Základem je, vyhodnotit riziko podnikání. Tenhle krok asi přeskočil.
Wow Kodiaq celých 150kW a Superb 195kW tak to je teda gól 😅
Ne jen, že se mezigeneračně výkon pohonných jednotek snížil aby to odpovídalo tabulkám, ale ještě na těžkou krávu, nedají ani pořádný motor. A RS bude zase nepohodlný nesmysl. Takže bohužel budu sahat po tom Superbu, protože tahat Kodiaq s touhle motorizací, to by bylo za trest.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A není jednodušší naučit se řídit a zvládnout zacouvat na první dobrou?
1 odpověď