Ono je to jinak, nabídkou té placené možnosti se legitimizuje poskytování obsahu zdarma, s patřičnou dávkou (cílené) reklamy. Že si to (skoro) nikdo nekoupí, to je druhá věc, ale možnost jsme dostali.
Co mi na současném postupu vadí, že dost často na mne vyskočí obrazovka, na níž musím klikat na tlačítko, že chci reklamu. Věřím, že existuje možnost, jak tuto mou volbu uložit (třeba do cookies, které mi vůbec nevadí), aby mne tato věc pořád dokola neotravovala. Jednou za měsíc nebo raději za tři tuto volbu rád provedu i opakovaně, ale dělat to obden či denně mne opravdu nebaví.
Pokud toho nenechají, nebudu mít problém se tohoto zdroje informací vzdát (jako jsem to už dříve udělal s jinými, které mne podobnými nesmysly obtěžovaly, případně neměly žádný jiný účel než potenciálně zajímavý obsah rozdělit do mnoha webových stránek zahlcených spoustami reklamy).
Raději budu navštěvovat weby či zpravodajské zdroje, které se chovají slušně.
Mimochodem, miluji službu PressReader.com a rád si zaplatím roční poplatek v mé oblíbené knihovně ... (viz návod na Odkaz ).
Jako důstojník již nepracuje. Viz Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mám na to vlastní výrazně odlišný názor. Nicméně chápu, že i nesmysly se zvyšuje návštěvnost webu...