Výběr je už solidní. Jen ten zájem nějak upadá. O nová auta všeobecně, ale o EV je to velmi markantní a obávám se, že ten trend svůj směr nezmění, dokud se budou ceny elektoaut pohybovat takhle vysoko. Časem jistě přijde den, kdy si koupíte vůz s reálným dojezdem 1000 km a dobou nabíjení 10 minut, ale jeho provoz bude 2x dražší, než klasický fosil.
Ale to přece ty v EU parlamentu vůbec nezajímá. Ty žijou v úplně jiným světě. 🙁
Tak i brzdové kapaliny bych očekával, že změří její kvalitu. U brzd destiček týpek žekl, že jsou nějakých 80%,nějaké prověření tloušťky mu nic neříká. Stěrače stírají, ostřikovače stříkají, ó jak překvapivé. Když si koupím diagnostiku tak to zvládnu taky. Aktzalizaci systému stejně nedělají a aktualizaci multimedii pokud si je neudělám sam udělají za příplatek. Celkově video oničem, to stejné si průměrně technický schopný člověk udělá sám i bez placení. Takže pan Staněk prodělal. Stačilo zaplatit jen za kontrolu trakční baterie.
U rok starýho auta s brzdama pomalu jako z výroby kontrolovat kvalitu brzdovky, když opticky je krásně čistá? 😄 Akorát ty všechny úkony předepisuje ona garanční prohlídka, kterou musíte absolvovat jinak "záruko pápá". Ten Ford servis musí být z něčeho živ.
Auto bylo na houby a je teď ještě více.
Ovšem, ničení majetku je hloupost a špatná věc. Na druhu stranu majitelé privelegovaných vysavačů si asi budou muset zvyknout na negativní emoce, které jejich stroje u spousty lidí díky "ekologické" politice vyvolávají.
U mne vyvolává negativní emoce jistá skupina lidí, tak je můžu střílet nebo alespoň mrzačit?
Tesla s sebou nevozí rezervu? Nebo měl pan majitel plné ruce práce se sójovým latté a proto potřeboval asistenčku? Ještě mě tedy napadá další varianta, a to je to, že ten krám je tak těžkej, že ani kamenem podloženej hever v lese není schopnej to zvednout a boří se...
Co blázníte. Zvýšená zátěž=menší dojezd. 😉
A to je nějaký technický úspěch, nahradit lehkou svižnou Octavii s obrovským kufrem nějakým otesánkem s váhou náklaďáku a následně do něj kvůli tomu nacpat techniku za miliony, aby se to rozjelo? Proč dělat věci jednoduše a levně, když to jde složitě a draze, že? Kolik lidí si však tu nestvůru může dovolit? Řádově asi tak několik jedinců. Takže vesele do toho, nikdo vám nebrání, ostatní si však vyberou podle svých preferencí.
A kde máte psáno že to je určeno právě pro čecháčky, kteří vyznávají kult "škoda octávia" a mají hluboko do kapsy? 😉 A s tím, ať si každej vybere podle sebe plně souhlasím. Pokud bude z čeho.
No když má omezeno na 250km/h, tak je asi výkon dostatečný nebo ne? Cena bude asi tak poloviční a servis bude jistě zajištěn oproti této číně.
Takže vaříte z vody, když ani nejste schopen tyhle základní údaje napsat a točíte se jen na omezovači rychlosti. 😄 P.S. Auto který má omezovač na 250km/h pod 1.5mega při současných cenách nebude. 😉
No zrychlení za 6s je podobné jako u 200 koňové Octavie. Takže není jasné k čemu těch 530 koní má, možná jen na papíře.
Výkon je aktivní bezpečnost. Sorry, ale srovnávat ovci s tímhle korábem minimálně a třídu výš je trochu mimo. Ale chápu, jsme v Čechách a tady je ovce svatý grál. Ovce RS 245koní,1,55 tuny, 6,5s 0-100. Tohle auto má přes 2,2 tuny, takže když do ovce naložíte 700kg tak se pěkně spotí a ani za 10s to nedá. Cenově začíná přes mega a spotřebu má jako tenhle číňan. A o lokálních emisích se asi nemá cenu vůbec bavit. Když už tak třeba SuperB 2.0 TSI/280HP kterej začíná na 1.3mega s trochu podobnou výbavou. Spotřeba obdobná (a to má o 600kg míň), pokud ten Plug-In nebudete dávat do zásuvky. 😉
P.S. koukám, že škodovka už ani plug-in nenabízí. Jen Mild-hybrid. Takže EL značky u škodovky už jen pro čistý elektro. A to je asi i správně jelikož stejně firemní plug-In skoro nikdo nenabíjí ze zásuvky.
Zase ceska media podavaji polovicate informace. Na tom nádraží prace stale probíhaly. Nikde zadne zabrany nebo leseni, ze tam pesaci nesmi. Delalo se na fasade pod i nad nadstresnici ale nikdo nekontroloval bezpecnost tohoto dilu. Existuje dokonce video z "nerekonstrukce" pristresku, jak se pise primo ve videu, z 28.5.24
A odkaz na to video.... Jinak to je "jedna paní povídala". 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Clo i na Teslu, kterou určitě podporuje čínská vláda. Dobrej fór. A Němcům se to nelíbí Druhej vtip. Takže smysl toho cla je jen o tom jak si EU potřebuje naplnit kasu pod záminkou jak chrání EU trh, kterej díky GD posílá ke dnu To nevymyslíš.😆