Pak je to jasné: Buď máte zaprasené nádobí nebo kupujete nějakou falešnou kávu typu instant nebo podobné nesmysly, které ale nejsou káva.
Mám mocca konvičku - káva jde ven pod tlakem a tam nemá co pěnit.
Mám french press - káva se louhuje do vody a nemá co pěnit.
Ale to je pouze tím, že kupuji zrnkovou kávu, kterou si namelu, a určitě nekupuji falešné rozpustné instantní "kávy", které se na kávu pouze hrají.
A to, co bylo ve videu, je klasický turek. Možná Vám do toho maminka patlala šlehačku nebo zmrzlinku, ale to není turek. To je sladkost pro děti.
Přeji hezký den a zkuste někdy i kávu - budete překvapený.
Když zalijete čerstvě namletou kávu horkou vodou, tak udělá "pěnu". Spařená káva je u hladiny a pak pomalu klesne ke dnu a je z ní "lógr". Hodně na to má vliv tvrdost vody. 😉
Nic proti, ale zrovna kávová kultura je v Austrálii na hodně vysoké úrovni a jsou na to právem hrdí. Tvrdí, že mají nejlepší kafe na světě a klidně to může být pravda. Dokonce ani Starbucks, který je jinak snad všude, tam neměl šanci a museli se pakovat...
A koho by bavilo několikrát denně poslouchat, že jejich (australanů) káva je nejlepší? Já bych to balil po měsící. 😄
Třeba ve Švédsku jsme si oblíbili řetězec Espresso house.
přesně tak, měl před sebou volno a měnit pruh v křižovatce, když ho můžu v pohodě změnit až za ní, bezpečně!, je blbost
Třeba potřeboval o kus dál odbočit vlevo, tak si přejel. Každopádně ten v Caddyně musí počítat se vším. I s tím, že pán jen mění pruh když je tam víceproudá silnice. Pokud jen zahlídl blinkr a nezkontroloval, že daný vozidlo opravdu zpomaluje kvůli odbočení tak prostě udělal chybu, která naštěstí neskončila karambolem.
Už mockrát jsem se takhle vyhnul nehodě, že jsem tak trochu předvídal co by se mohlo dít a raději ubral plyn.
Že zemře za pár let, tomu věřím, ostatně takové lidi jsem už x krát potkal. Jinak jsem se ptal AI, model Tesla.
OK. Já zatím nikoho. Že je daleko víc těch co jezdí v pohodě několik let a baterie je kolem 90% už jste se nikde nedočetl? Taky zkusím AI jaký budou čísla ve sportce. Třeba to konečně vyjde. 😃 Díky za tip.
Nemá cenu se s vámi hádat, protože nějak nepochopíte, že pro 70% našeho obyvatelstva tato auta nejsou cenově dostupná. Za 45.000,- Kč EV nekoupí. A když koupí, tak dojede maximálně z paneláku do OC, dál ne. Přeji hezký den.
Jste si asi spletl doménu. Tady je diskuze, tudíž se tu diskutuje a ne hádá. Jestli se chcete hádat tak si najděte sobě rovného. Za 45 tisíc koupíte starou vránu do který musíte minimálně dalších 40 tisíc nasypat, aby to vydrželo alespoň jednu kontrolu STK. Hezkej den přeju.😉
Našel jsem..takže případná nová baterka stojí, koukám, že stojí jako když jsem kupoval 2 roky ojetou škodu octavii 3 CNG. Neměl bych nabíjet rychlonabíječko a pak může být kapacita baterie za 5 let na cca 90%. Takže opravdu ekonomický nesmysl.
😄 O jakém voze se bavíte? Nebo mícháte hrušky s jablky? Ale fajn, že jste použil výraz "případná"., takže tomu, že baterka v EV umře během pár let moc nevěříte. 😉 A rychlonabíječky nejsou tak "smrtonosné" pro baterie jak někteří tvrdí. Samozřejmě záleží na typu. Ty novější určitě s tím nemají problém.
Vy mi přijdete, jak když bydlíte v jiném státě. Kolik kupců si nechá udělat diagnostiku? A za další, když bude kapacita akumulátorů 20% - 40%, tak je to auto neprodejné. Pro nizkopříjmové obyvatelstvo je nákup nových akumulátorů mimo možnosti. A ten, kdo si bude moci dovolit nákup nových akumulátorů, tak ten si koupí radši nové auto. Těch pár drobných navíc už někde vyskrábne. Nic složitého v tom není.
Asi jste dlouho žádný auto nekupoval. Není dneska nic jednoduššího než najít servis kde vám tu diagnostiku udělají. Určitě autorizák. A jen blázen u takovýho auta tohle nepodstoupí. Dneska je diagnostika jedna ze záklaních prověrek při koupi auta. Jakéhokoli. Zjistíte tak možná víc než přes certifikát od Dekry. 😉 S takhle nízkou kapacitou snad ani nikdo EV neprodává a jestli, tak určitě ví co nová baterka stojí a už do toho nechce vrážet, tak musí být i adekvátní cena vozu. Třeba 2/3 nebo 1/2 oproti vozu s 90% baterií. Záleží na tom kolik nová baterie stojí.
Když se podíváte na ten obrázek,nepřijde mi to tak hrozný, ať suť odvezou a postaví betonovou zeď vysokou třeba 3-4 m a silnou taktéž a bude to v poho
No když si myslíte, že to je tak jednoduchý, tak jim tam běžte radit. Že pod tou sutí jsou mnohatunový kusy skály a jakejkoliv zásah by vyvolal další sesuv kde pojedou další několikatunový bloky skály rychlostí rozjetýho vlaku vás nenapadlo? 😄
To sice ano, ale na cenu baterií to nemá. Za cenu baterek si koupím téměř nové spalovací auto.
A vždyť tu baterii ani kupovat nebudete muset. Proto ta diagnostika. A pokud v daném autě bude špatná tak ho buďto nekoupíte a nebo musí cena odpovídat tomu, že se musí koupit nová baterie. Co na tom hledáte za složitosti?
kolik stoji baterka, jak dlouho vydrzi, jak dlouho se da nabijet aspon na 90%?
Použijte google. Je o tom napsáno už velmi mnoho uživatelských recenzí. Není problém, že ta baterka přežije to auto. Jako u spalováku motor. Některej najezdí statisíce a jinej zakuká po první stotisícovce a i dříve. Vždy to je jiné. A hodně na to má vliv jak se k tomu majitel chová. To si prostě před takovou investicí musíte pohledat co vám víc vyhovuje. Jako u spalováku. Ne každému vyhovuje to samý. 😉
Já prášky neberu, není proč. A Vy si myslíte, že elektromobil do každé rodiny je zkousnutelný. Víte jak dobíjet ta auta např. na Jižním v Praze, Bohunkách v Brně , nebo Lochotíně v Plzni ? Ne , pak si vezměte prášek také.
Co vy víte co já vím nebo nevím? Jinak slušnej hysterák. 😄 P.S. Na začátku píšete, že prášky neberete a na konci abych si ho vzal taky.... ??? 😄 Nejhorší smrt je z vyděšení. Pěknej den přeju. A neprožívejte to tak. 😉
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Zajímavé, těch klasických kancelářských "turků" jsem už viděla za život hodně, ale s pěnou ani jednoho - že by to bylo jen tou tvrdostí vody ? A proč tedy nevznikla pěna, když pan kuchař Zdeněk ukazoval, jak toho turka připravuje ?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Joooo na to musí být fištròn.😉 Co si doma turka dělám, tak je zpěněnej vždy.