Každá studie je koncipována dle požadavků zadavatele. Toť vše. Kdo zná složení zemního plynu, ví že je studie přinejmenším zvláštní. Viz: Odkaz
Zavádějící článek. Na dvoutarifní sazbu lze přejít pouze za podmínky, že elektřinu používáte na topení, ohřev vody, nebo máte tepelné čerpadlo. Mimoto třeba ČEZ má již nějaký rok cenu za vysoký i nízký tarif STEJNOU.
To jste si asi spletl s cenou Silové elektřiny. Rozdíl je v distribučních sazbách i když mizivý.
Většina zde zarytých odpůrců jsouzřejmě vlastníci koncernových vozů. Myslím tím ten koncern, který právě odchází ze scény, neboť přes svou nadutost přestal vnímat přání zákazníků. Zákazníků, kteří chtějí normální auta s normálním motorem. A pokud někdo vytvoří nadsázku, nemusíte ho hned totálně poplivat. Stačí trochu nadhled.
Právě že o potřebách to není a přesně o tom tady píšu.
SUV u nás větším lidí, kteří si ho kupují, nepotřebuje.
A pak tu jezdí hromada aut, které zbytečně žerou, jsou nebezpečná pro celé okolí, akorát automobilkám vydělávají hromady peněz (víc, než klasické karoserie).
Takže Kéž by si lidé kupovali auta, která potřebují, o tom tu právě píšu.
Oni by je kupovali, ale ani pod pultem už nejsou a z motorama o více jak 3 válcích už vůbec ne.
Já nemám žádné a představte, že žiji ! To vy ale nepochopíte. Ale řidičák mám, čistý, neposkvrněný, kupon neproštípnut, taková Panna orleánská. Krásný růžový, dokonce policajti mě roztlačovali od pumpy (to byl ještě benzin za 5) a řvali, přidej plyn. Já to osolil a oni spadli na hubu. Tak jsem zamával a zařval, já nerad, ani za mnou nejeli...
Růžový vám už asi neplatí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nebo také může dojít na defenestraci v Bruselu a všichni se jim na ty jejich zelené kvóty víte co. ,....