Danko zcela evidentně zastává zájmy někoho jiného, než je pouze Slovenská republika. Ty proudy jsou v politice našich sousedů zřejmé již dlouho, ruská propaganda začíná sklízet své ovoce. A pak se tito "politici" diví, když je někdo klepne přes prsty a odmítá se s nimi bavit...
Jinak argumenty, které jsou ve článku, jsou samozřejmě úplně mimo. Danko pak navíc předvede mistrovský whataboutismus u otázky na mezinárodní právo. Gratulace, paráda, tleskám. Jak hluboko se ještě tento pán dokáže zabořit je otázkou, ale již teď je pekelně nízko.
Tady ale nejde o "udělení jedné pětky a rozpoutání honu na čarodějnice". Tady jde o to, že nekompetentní jednání pedagožky, zvláště ve druhé třídě základní školy, může mít pro psychický rozvoj druháčka nedozírné následky. A pokud takto hodnotí i zbytek třídy, nechci si ani domýšlet, jaké školy stihla paní učitelka již napáchat.
Člověk, který má tendence dávat pětky ve druhé třídě, notabene za několik málo chyb, nemá učit. Pardon my french.
On lže i ve věcech, ve kterých lhát nemusí. Mohli by, prosím, redaktoři ihned opravovat toho ulhaného člověka? Není potřeba znát velký kontext k tomu, aby tvrzení, že "Maďarsko je nejvíc křesťanská země v Evropě se 70 % věřícími," bylo okamžitě vyvráceno jako naprostá stupidita.
Pokud ho nebudeme neustále opravovat po vylhaných tvrzeních, i těch malých, těžko potom změnit nějakou politickou kulturu, kterou tento tvor spoluvytváří.
Mi se líbí, jak je tady opět každý expert na věci, jimž nerozumí. Já se například nemíním vyjadřovat k vývoji výpočetní techniky nebo modernizaci strojů v ocelárně. Proč? Jednoduše - protože vím prd o vývoji výpočetní techniky nebo o modernizaci strojů v ocelárně, nicméně už jsem si zvykl, že co Čech, to odborník na vše. Vzdělávání nevyjímaje.
Kurikulum, bereme-li jej jako vzdělávací programy, je v současné době v docela dobré podobě, leč jej zatěžuje velký administrativní balast. A řada z učitelů příliš nerozumí tomu, k čemu vlastně slouží. Což je škoda! Protože pokud projekt přiblíží reálnou praxi kolegům a vyzdvihne výhody vlastního ŠVP, je to jedině dobře. Škola má totiž obrovskou možnost se sama profilovat, dávat na konkrétní položky důraz (a je jedno, jestli jde o tělocvik, matematiku, jazyky či historii) a pracovat s daným dokumentem dle potřeby. Klíčovým východiskem je jako učitelé se konečně oprostit od osnov (které již více než 15 let neexistují) a začít pracovat s tím, co je, tedy s kompetencemi, na něž máme cílit.
Za mě je tedy systém nastaven dobře, RVP/ŠVP mi pomáhá, pokud s ním umím pracovat. Ocenil bych ale mnohem menší administrativní zátěž, jak píše kolegyně níže. Jednoduše "méně přendávání z kolonky do kolonky", tak, aby vyznění a případné úpravy celkového dokumentu pochopil kdokoliv, i laik.
Já bych teda rád slyšel jejich plán, co bude posléze. Zatím je jejich jediná schopnost všechno neprodyšně zavřít a vyhrožovat statem quo, ale ještě jsem se nedověděl, jak to bude dál: po létě nás zachrání očkování, když téměř neočkujeme a nejsou vakcíny? Anebo rozvolníme a po létě opět všechno zavřeme a necháme se lidi propadnout do ještě většího marasmu?
Tady ty výkřiky do tmy jsou pouze krátkodobým řešením, které jim navíc vůbec nefunguje. Jaký je střednědobý či dlouhodobý plán? Jak tu krizi budeme chtít zvládnout? A jak bude vypadat život tak, abychom zabránili nárůstu nemocných, ale mohlo se začít fungovat? Je mi jasné, že do starých kolejí se to už nikdy nevrátí, ale je nutno najít nějaký kompromis. Půjdeme skrze osobní zodpovědnost? Necháme obchody otevřené a vymáhání dodržování hygienických opatřeních ponecháme na majitelích a zákaznících? Případně půjdeme cestou očkování a očkovacího pasu?
Zatím jsem neslyšel jedinou tezi co s tím a to jsem už rok zavřený doma. Možná to je ten zásadní problém s tím, že jim na to lidi kašlou: nevidí světlo na konci tunelu a tato banda neschopných diletantů jim vážně nepomáhá ho najít.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Počkat, počkat. To snad zní, jako by tato vláda dělala pravicovou politiku nebo co.