Je to nefér systém, "bohužel", o tom rozhoduje vedení hokeje(V Praze a Praha nemá, "dlouhodobě" Vsetín v oblibě).
Je to tak. A ten jejich argument, že Vsetín nemůže hrát doma, protože nemá podmínky pro Extraligu... no a já bláhový myslel, že baráž je jiná soutěž - a že se v ní o tu Extraligu právě bojuje, takže v ní těžko ten tým může být... 🙂 Jednoduše, dělá se tady vše pro to, aby zůstaly věci neměnné.
Když si ti vsetínští vandráci nechají dávat góly od 52 letého dědka (Jardo sorry), tak co chtějí dělat v extralize?
Stejně budeme až do května poslouchat jejich nářky, jak to bylo celé nespravedlivé...
Tak nespravedlivé to je, o tom žádná. Zatímco Kladno měsíc nedělalo nic a do baráže může vletět plné sil, Vsetín má za sebou x zápasů. Což ale nemění nic na tom, že s tím, jak aktuálně vypadá hra, si postoupit nezaslouží ani za mák...
Danko zcela evidentně zastává zájmy někoho jiného, než je pouze Slovenská republika. Ty proudy jsou v politice našich sousedů zřejmé již dlouho, ruská propaganda začíná sklízet své ovoce. A pak se tito "politici" diví, když je někdo klepne přes prsty a odmítá se s nimi bavit...
Jinak argumenty, které jsou ve článku, jsou samozřejmě úplně mimo. Danko pak navíc předvede mistrovský whataboutismus u otázky na mezinárodní právo. Gratulace, paráda, tleskám. Jak hluboko se ještě tento pán dokáže zabořit je otázkou, ale již teď je pekelně nízko.
Já když tady čtu ty názory různých chciválků, pro které je mír sprosté slovo, tak si jen říkám "sakra, proč už tam dávno nejste, to by byla posila, to by byla armáda, to by Putin zdrhal", takových válečníků a generálů tady je. Tihle chciválkové u klávesnice se musí cítit strašně nevyužití.
„Kdo chce mír, chystá se na válku.“ - latinské přísloví
Význam: "Kdo chce mír, chystá se na válku" je obecná myšlenka na prevenci konfliktů. Zdůrazňuje nutnost být připraven k boji, aby se mír mohl udržet. Pro udržení míru je nezbytné mít silnou armádu, dobré diplomatické vztahy a silnou vnitřní politiku. Případně možné hrozby je tak možné rychle a rozhodně odvrátit.
Zdroj: Odkaz 1
Tak až budete chtít být zase chytřejší a nedělat ze sebe osla, dejte vědět, rád pomohu. Krásný den. :-)
Pane Lopaur, jak často se Vám rozbíjí plátno a dataprojektor? Taky jsme ho ve firmě o stovkách lidí používali. Firmě se třeba nevyplatilo držet vlastní uklízečky, vlastního "školníka",...Neberte mě za slovo, jen ukazuji, že firmě to nikdo nedal, musela si vydělat. Až se divím, že jsem vůbec před xceti lety mohl vyjít bez asistentů pedagoga, psychologa, a čeho dalšího. Byla jedna třídní učitelka na 32 dětí a basta. Na úroveň školství mám hooodně pesimistický názor, protože dle mě jsou výsledky tristní. Znám děti po 9letce, finančně negramotné, netknuté tím jak funguje trh. To je mají učit doma?? Jestli ano, pak se omlouvám.
Byl to příklad, který ale existuje (aktuálně máme plátno rozbité v jedné třídě, za prvé se používá řekl bych častěji než ve firmě, za druhé je ve třídě plné dětí). Nicméně mi jde o princip - ta budova je veliká, máme cca 450 žáčků. Věcí, které se poničí, rozbijí, potřebují spravit... těch je prostě nějaké množství. Ve firmě s věcmi pracují dospělí a bude jich méně, u nás je jich bude logicky více. 🙂 Apropos, školník třeba mj. zajišťuje také bufet, topení a řadu dalších záležitostí...
Je prostě důležitý stejně jako všichni ostatní při chodu školy.
V Prima News byla po poledni PRAVICOVÁ ekonomka Šichtářová. Byla jsem ,s nadsázkou, v šoku. Z 90% TO BYLO v kritice vlády STEJNÉ, JAKO BY TAM BYLA LEVICOVÁ ekonomka Švihlíková. Měla skvělý návrh řešení nápravy školství, včetně financí, zrušením inkluze. Ta znamená snížení úrovně výuky na ZŠ, za které platíme miliardy navíc a k tomu neúnosné navýšení asistentů pedagoga.
P.S. Redaktorka řekla, že by to byl krok zpět, načež dostala odpověď, že ano, ale byla by to náprava správným směrem.
1) Ekonomka Šichtářová už předpovídala asi deset krizí, trefila se možná jednou, a to proto, že i rozbité hodiny ukazují dvakrát denně správný čas.
2) Jakýkoliv moderní stát, chce-li být perspektivní, se snaží o rozvoj školství a infrastruktury.
Děkujeme krásně, že jste tady Vy a řada dalších, kteří by okázale rádi vychovali generaci hlupců tím, že chcete šetřit zrovna na našich dětech. Tady máte klíčenku. 🙂
Stale nemohu uverit tomu, ze cesky ucitel dnes neuci kvuli vytrene chodbe, skolnikovi a kucharkam. Vubec mu to neprijde divne, ze to neni jeho starost a jeho argumenty jsou tragicke. To je na tom nase skolstvi tak blbe??
Jinak personalu, ktery vari a uklizi preju slusnou vyplatu.
Když se mi rozbije plátno či dataprojektor, neb ho občas ke své práci potřebuji, budu lozit po židli a hledat šroubovák? Nebo se na to mám vykašlat, když to není v mé náplni, a hledat ve skladu meotary? 🙂 Všichni tito lidé, od uklízeček až po školníka, nám dělají důležitý "back-up", hlídají záda a vytváří kvalitní prostředí pro to, co se většina z nás snaží dělat dobře: učit. A já jim za to skládám velké díky, neb za peníze, které se jim (či aktuálně také asistentům pedagoga) dnes nabízí, pochybuji, že by většina z nás vstala z postele.
Tak, prosím, se za tyto lidi postavme. Jsou důležití pro děti současné, ale i pro ty další.
Moc si neumím představit termín protěžovaný. V nejlepší lize světa? To by muselo být asi hodně drahé, kdyby pravda.
Ono je to v zásadě jednoduché - Raya alespoň v obecné rovině splňuje ideál gólmana, kterého by chtěl manažer do hry. Zejména cílí na jeho hru nohama a dobrou rozehrávku, čímž může tým budovat akce "odzadu". Ramsdale je v tomto ohledu o krapet horší, ale za mne je v bráně jistější, a jelikož je i vyšší než jeho konkurent, přijde mi v bráně užitečnější.
Raya mne za prozatímní sezonu nepřesvědčil (včetně fanoušků Arsenalu, kteří už dlouho volají po návratu Aarona mezi tyče), ale naplňuje se scénář, který psali v Británii, a to, že když už si Arteta vyhlédl nového gólmana, bude ho stavět na úkor Ramsdalea. Což se děje. Já osobně doufal, že když budeme mít dva dobré brankáře, můžeme je točit a mít tak mezi tyčemi v PL gólmana, kterému se bude dařit víc. To zatím není, Raya vypadá nedotknutelně, ale lidi, kteří na Arsenal koukají, moc neví proč... 🙂 Tož tak.
U týmů jako Arsenal se dá předpokládat, že budou chtít mít posty zdvojené, tedy i brankářský. Pak chytá/hraje lepší. Co tatínek nechápe?
Jenže ono to tak není. Raya měl jeden jediný dobrý zápas a zatím jeho přednost, tj. hra nohama, není absolutně vidět. Naopak tvoří téměř utkání co utkání nevynucenou chybu, kdy namaže soupeři.
Tady ale, Davide, nejde o jednání pedagožky. Text je o nadání prostoru oběma stranám! Jak píšu, nikdo z nás neví vše, okolnosti, co bylo dopsáno dodatečně atd...Nebo víte něco, co není ve zdrojích pod článkem?
Jak říkám, člověk moc nepotřebuje znát kontext, když jsou čtyři chyby ze 17 dostatek k udělení pětky, tj. jedna chyba = mínus stupeň. Vypovídá to o paní učitelce hodně.
Apropos, škola sice uznala chybu, ale až na třetí upozornění. Do té doby se vše snažila zamést pod koberec, leč, bohužel pro ni, mediální prostor udělal své, takže si nakonec musela nasypat popel na hlavu.
Pokud se ve škole používá známkování 1 - 5, tak jej učitelka používat má. Pokud je žák na pětku, tak ji má dostat, protože pak by mohli čelit nedozírným psychických následkům i děti, které učivo ovládají a vidí, že jejich snaha je oceněna stejně jako "snaha" toho, který učivo neovládá.
Dítko mělo ze 17 jevů ve cvičení špatně určeny čtyři. Přijde Vám to, zvláště u sedmiletého človíčka, jako chybovost pro udělení pětky? Netuším, co se odehrávalo před tím (řeší se opisování, dodělávání, nespolupráce), ale známka má odrážet vědomosti dětí, ne kázeňské problémy. K tomu jsou výchovná opatření, jichž může paní učitelka využít.
Mimo to, ve druhé třídě (ale i jindy) lze udělit písmenko "N" jakožto výraz pro nesplnění podmínek - není to známka, nýbrž zpětná vazba, že dítko nedosáhlo požadované úrovně, ale má možnost nápravy. To, co chceme sdělit, řekneme, a navíc žákovi nekazíme chuť ke vzdělávání tím, že práskneme bez jakékoliv koncepce pětku. Tohle prostě ze strany paní učitelky bylo velké faux pas.
Mám. 🙂 A možná byste se divil, ale mým pedagogickým cílem není dávat pětky, nýbrž děti něco naučit. Úplně ideálně to, aby můj předmět měly rády a dovzdělávaly se po absolvování základní školy samy (klidně i třeba jen tím, že se budou dívat na youtube videa s historickou tematikou). To, že jim budu sypat pětky za pár chyb (a ještě ve druhé třídě, probůh!), tuto cestu rozhodně nenarýsuje. 😉
Tady ale nejde o "udělení jedné pětky a rozpoutání honu na čarodějnice". Tady jde o to, že nekompetentní jednání pedagožky, zvláště ve druhé třídě základní školy, může mít pro psychický rozvoj druháčka nedozírné následky. A pokud takto hodnotí i zbytek třídy, nechci si ani domýšlet, jaké školy stihla paní učitelka již napáchat.
Člověk, který má tendence dávat pětky ve druhé třídě, notabene za několik málo chyb, nemá učit. Pardon my french.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Počkat, počkat. To snad zní, jako by tato vláda dělala pravicovou politiku nebo co.