Partnerka pracuje ve školství. Pokud si náměstek ministra školství myslí, že by se měl ředitel školy věnovat pouze distanční výuce, tak je na hodně velkém omylu. Ředitelům škol starosti neubyly, ba naopak přibývají. Dost se na tom podepisuje vláda, která dosud nemá plán rozvolňování. Dosud jen mluví, ale skutek utek.
Většina ředitelů a kantorů si přeje, aby děti chodily do škol, měly klasickou výuku. Když to funguje jinde ve světě, proč to nemůže fungovat u nás? ...protože není vůle těch, co si říkají,,vláda ".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každý máme telefon či jinou možnost, jak nás může někdo kontaktovat. To platí i o rodičích těchto dětí. A vím, že učitelé se ve velkém snaží rodiče dětí, které mají problémy ať už s docházkou, připojením, elektronikou či dalšími věcmi kontaktovat a pomoci jim najít řešení. Ale je spousta z nich, kterým zavoláte, vše vám odsouhlasí a potom skutek utek. Tohle se ale děje i v normální výuce, takže nedělejte z distančního vyučování katastrofické scénáře. Je to o rodině, výchově a stanovení si určitých mezí a denního režimu. Ty rodiče a děti, kteří mají zájem se učit, tak pro to dělají maximum. Těm rodičům, kterým to je jedno, tak jim to bude jedno i při běžné výuce stejně tak, jako dítěti samotnému. Tak to bylo, je a bude.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I ty děti jsou již z toho unavené, rády by do školy. Chybí jim kontakt se spolužáky, kamarády.
1 odpověď