Pokud nekdo rika, ze je skolstvi zkostnatele, tak to neni pravda. Pokud nekdo rika, ze stari ucitele spatne uci, neni to pravda! Pokud nekdo rika, ze se ma ucit moderne, neni to pravda!
Porad nekdo rika, ze se ma ucit moderne, stale "nove a moderni" metody... Neni to pravda!
Zadna nova metoda a stara metoda neni vsespasna, kdyz se zaci odmitaji ucit a narocnost se neustale snizuje, jen aby nekdo nedostal spatnou znamku a nebyl stresovany!!!
Takze starsi ucitel, ktery naucil a privedl mnoho zaku na souteze, ted najednou uci spatne, protoze maji zsco spatne znamky?
Dokud zak si nesedne na zadak a nebude se ucit, nebude si domacimi ukoly procvicovat a fixovat ucivo, nemuze mit dobre znamky! Ale beu toho, aby se zaklady naucil nazpamet se proste neobejde! Bez zakladu nemuze ucivu porozumet, analyzovat a syntetizovat jej...
Dalsi katastrofa je snizovani obsahu uciva - delat nevzdelane jedince.
Každý má na to jiný názor. V Německu mají i rentu učitelé...
Nemám nic proti rentě, ale myslím si, źe by měla být maximálně 20-30 tis pro všechny.
Ten, kdy vetšinou nesouhlasí, tak je to jen závist. Stejně jako u učitelů je zavist 2 měsíce pràzdnin. Zkuste si to povolání (učitel, hasič, ...). V každém povolání jsou jisté výhody a nevýhody, což je v pořádku.
Nemá cenu řešit, kdo měl či neměl Ukrajinu, zda byla nebo nebyla v dané době. To bychom se mohli kouknout např. do druhohor, to nebylo ani Rusko...
Je třeba vycházet z toho, že jeden stát překročil s vojskem hranice a napadl druhý stát a anektoval jeho území. Toto jsou fakta!
Je úplně jedno, čim se ohaní magor Putin a jaké má pseudo argumenty! Začal válku a překročil hranice svrchovaného státu. To je ten problém. A normalní člověk nemůže ani souhlasit s překročením hranic, okupací jiného statu a zabíjením lidí!
Bože, naprosta kravina! To, že se někdo naučí naopak něco nazpaměť, je dobře! Není to naprosto na škodu. Procvičuje si pamět apod. Paměť je jako sval, který je potřeba procvičovat, aby nezakrněl. Aby mohl žák něco vyhledat, musí vědět co! Aby žák mohl něco pochopit, musí znát základní pojmosloví, mít nějaké základní dovednosti a znalosti.
Od znalosti přejde žák k pochopení, následně pak k aplikaci (použití), pak teprve může nějaký problém analyzovat (rozbor učiva na jeho základní částiy a odhalení základních vztahů mezi jeho částmi a pochopení způsobů, jak jsou tyto části uskopené). Od analýzy může přejít k syntéze, tj. skládat jednotivé části, aby vznikl nějaký celek atd.
Takže se nebudou učit dopravní značky, žák zastaví před značkou a bude so googlit, co to je za značku. A když nebude signál, bude v pr....! Bude tam stát a čekat na signál... Slovíčka v např. angličtině se nebude muset učit, protože se je vygooglí, to bude plynulý pokec...
Doktor, až mu přivedou pacienta, tak si bude googlit, co je jaký orgán, jak vypadá apod.
Vše toto je naprostá degradace školství, aby národ byl nepoužitelný, zmanipulovatelný a hloupý!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mě by zajímalo, kam ten pomatenec s pavoukem na mozku ty děti ze zrušených škol nacpe?! Když mnohé školy jsou narvané a nemají už místnosti. Další místa pro naše děti zabírají Úkáčka...!
Jedna škola přejde pod druhou? No a kdo bude velet té druhé škole (druhé budově)? Nějaký poloředitel/zástupce? Na jedné škole bude mít 3 dny ředitel úřední hodiny a na druhé 2 dny? Takže ten zoufalec ministr si myslí, že když se spojí školy pod 1 ředitele, že bude mít naopak méně administrace?!?!
1 odpověď