Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jediná možnost je nemocnice zprivatizovat a udělat zdravotnictví plně komerční. Proč mají doktoři přesčasy? Protože jich je málo. Proč jich je málo? Protože ta práce je těžká a v českých nemocnicích není dostatečně ohodnocená. Proč není ohodnocená? Protože ceník výkonu lékaře stanovený státem a pojišťovnami je příliš nízký. Mnoho lidí v České republice má tady pocit že české zdravotníctví je velmi levné a zneužívají toho. Tak musí sloužit doktoři přesčasy.
Stačí aby se to narovnalo tak že se z toho udělá komerční služba.
Protože třetí díl byl jako film nejzajímavěji zpracován. Vlastně i zápletka s cestováním v čase, v něm byla podána o něco srozumitelněji než v knihách. V těch jsem se v té časové záplatce trochu ztrácel. Myslím že se na tom podepsal hodně režisér Alfonso Cuarón. No a mně se právě třetí film líbil z celé série díky tomu zpracování nejvíce.
Jako přibližně tuším o čem je článek, ale AI to shrnula velice dobře:
článek je metaforickým a zábavným popisem různých dynamik ve vztazích, především finančních a emocionálních, mezi partnery. Autor používá zvířecí přirovnání – kosa, žížalu, kočku a pumu – k ilustraci toho, jak muži a ženy mohou přistupovat k otázkám péče, podpory a vzájemného dávání v partnerských vztazích.
### Hlavní myšlenky článku:
### Shrnutí:
Článek pojednává o tom, jak mohou ženy testovat, jaký muž je, a zda se na něj mohou spolehnout. Autorka s humorem a nadsázkou naznačuje, že v partnerských vztazích hraje roli nejenom láska, ale také praktické záležitosti, jako je sdílení zdrojů a péče o budoucnost.
To nemá obdoby, v době kdy je inflace 2,2%....ekonom se diví a konstatuje, prosperita státu v tomto spolku SPOLU nikoho nezajímá jen hloubej a hlouběji zaseknout sekeru, nebo po nás potopa. Preference za každou cenu to je to co je zajímá, aby si udrželi ta svá koryta. To je marasmus takto vládnout.
Jenže státní zaměstnanci kromě doktorů, učitelů a policistů nedostali přidáno už tři roky za sebou a to byla souhrnná inflace 35%.
Na to aby se státní zaměstnanci propustili se musí nejprve zrušit agenda, kterou vykonávají. Bohužel s evropskou unií nám tady agenda jenom nám přibývá a přibývá.
Já sám pracuji v IT a přibylo gdpr a kybernetický zákon, nyní přibyde ještě směrnice NIS2 a to všechno potřebuje lidi kteří tu agendu budou řešit. Já vás ale chápu, jako občané socialistického zřízení se dostáváme do totální pasti.
Každá vláda slibuje zjednoduššit legislativu. Každá jí udělá složitější. A potřebuje nabrat lidí kteří tu agendu spojenou zastanou.
Problém je ovšem v nás v lidech kteří volí pořád to stejné.
Musíme konečně volit takovou politickou stranu která bude chtít ořezat stát maximálně.
Další věcí je právě to že se šetří i na místech kde nemá. Třeba IT může posunout automatizaci, ale IT nemá ve státním schopné lidi.
Moc tomu nerozumím. Ajťák ve státním sektoru má tabulkový plat okolo 45000Kč. V nemocnici jsme zkoušeli nějak s platy pohnout, ale z ministerstva přišlo, že to prostě nejde... Za ty peníze dostanete mladé kluky kteří se zaučují, ale odborníky ne. Jak je možné, že mají ajtaci na MPSV takové vysoké platy? Pak se to samozřejmě dělá, když tam člověk může dostat odborníky. Jenže jinde přes tabulkové platy nejede vlak. Je to tedy velmi nefér srovnání když ministerstvo všem ostatním dá almužnu, ale sobě si pořídí to nejlepší a udělí si výjimku.
Nevíte , jak fungují elektrická auta. Auto čeká na vás a mezitím se nabíjí. Pro drtivou většinu řidičů to stačí, ten kdo jezdí stovky km denně, tak při takovém nájezdu se mu už vyplatí třeba Tesla. Zatím nejsou dostupná elektrická auta pod 100 tisíc Kč, ale za pár let budou.nabijeci infrastruktura se také rozvijí, takže vše bude už jen lepší. Spalováky už brzo nebudou moc konkurovat, lidí budou rádi, když se jích za rozumnou cenu zbaví.
Možná jste nepochopil co píšu. Střední třída bydlí v paneláku kde rozhodně žádná nabíječka není takže na vás auto nečeká na nabíječce. V práci například v nemocnici, stát nemá na to aby vybudoval pro 6 000 zaměstnanců nemocnice nabíječku pro každého. A tohle se nezmění ani v budoucnosti. Pokud stojí jedna nabíječka okolo 100 000 Kč, tak to prostě matematicky nevychází. No a co Tesla? Střední třída kupuje ojetá auta v průměrné hodnotě 350 až 500tis Kč. Za tohle si zánovní Teslu nekoupíte.
Zelená auta tlačená ideologií. Já bych proti nim vlastně vůbec nic neměl. Byl jsem se projet A je to hezký, tichý a rychlý. Ale co na plat pro střední třídu žijící v paneláku, spěchající vyplazeným jazykem z práce do školky a pak na kroužky, je zaparkování u rychlonabíječky na 40 minut plýtvání časem.
Navíc to auto koupíte asi dvakrát dráž jak spalovák, aby mu cena klesala třikrát rychleji. Na tohle prostě střední třída peníze nemá.
Super čtení.
Zajímalo by mne, jestli vám znalosti typologie ulehčují orientovaní se ve světě vztahů. Představují si to jako řízení auta. Žijeme ve světě, kde jsou dopravní pravidla (nějaké životní principy), jenže na rozdíl od řízení auta nám tyto pravidla rodiče většinou nevysvětlili. No a ti lidé, kteří ta pravidla znají, tak jezdí po té dálnici vztahů s přehledem, kdežto lidé kteří ta pravidla neznají a ani neví, že nějaké takové jsou, věčně bourají svoji duši (auta) na křižovatkách života. A v dálniční síti vztahu se nevyznají a neustále selhávají.
Ono stačí nenakupovat v bitcoinmatu a nenechávat moc prostředků na burze.
Ale v Bitcoinmatu si klidně bitcoiny koupit můžete. To je stejné jako že si koupíte v automatu kafe nebo tatranku. Prostě vyměníte české koruny za jinou komoditu.
Problém je, když vyberete z banky všechny peníze, vyměníte je v Bitcoinmatu za bitcoiny, a ty bitcoiny pošlete na adresu zlodějům.
Nikdo vás ale nenutil bitcoiny poslat někomu jinému. Ano zloději využili strachu a nakukali paní, že když to neudělá tak přijde o účet.
V tomhle případě sehráli bitcoiny roli komodity vhodné pro transfer majetku. Zloději klidně mohli říct paní ať jde do vedlejšího zlatnictví koupí šperky, a pošle je poštou na jejich adresu.
To bychom mohli pak říct ať zavřou všichni zlatnictví protože se používají k okrádání lidí.
Problém ale je neznalost a možná také trochu hloupost lidí.
Rozporuji Váš názor na životnost baterie. Můj Nissan LEAF má víc než 11 let a baterie je původní. Nicméně s tou cenovkou máte pravdu: s 50kWh baterií by to už v současnosti mělo stát max. polovinu (za dalších 10 let max 1/4) ... ovšem ceny určuje konkurenční nabídka a poptávka, takže až bude konkurence, nebo klesne zájem tak i cena půjde dolů.
Dobrý den, já si také myslím že většina baterií se dožije delší doby než těch osm let. Problém je však v tom, že pokud by bylo problémových po tom osmiletém období byť i pouhých 5% baterií, tak to znamená pro lidi kteří elektromobily koupí, něco jako sázku do loterie, v které v 95% získáte baterii, která má po osmi letech většinou pouze 85% své kapacity, a v těch pěti procentech získáte baterii, která odejde, a vy tak prohrajete třeba 400000kč, které byste musel dát za novou baterii.
Tuto loterii dle mne lidé budou odmítat hrát. Případně si riziko započítají a ojetý elektromobil koupí pouze za velmi nízkou cenu.
jako chapu, ze se tohle zrejme moc neprodava, protoze na eBerlingo klony vyjizdi tesetovaci clanek kazdou chvili ... fakt by me zajimalo, jak jsou na tom prodeje,ale tahle informace proste neni nikde dohledatelna. Jinak pro zajemce, samozrejme, ze se se palovakem vyrabi dal, jen se neprodava na uzemi EU. No a kdo je z EU a chce tohle auto, resenim je Toyota Proace City Verso. Akorat se na ni ceka, protoze diky utnuti spalovaku u techto modulu ma Toyota pretlak objednavek.
Pěkně pojmenováno: outsider, který potenciální zákazníky děsí cenou a odrazuje krátkým dojezdem.
Sám mám předchůdce rifteru. Peugeot partner rv.:2007 byl to levný pracant. Bohužel i dieselové riftery byly cenově hodně drahé oproti tomu jak byly parťáky naceněné dříve. Ale e-rifter, e-berlingo no a vůbec všechny e-klony ze Stellantisu jsou teď cenově úplně mimo. Na to běžný Franta jako já nemá. A nebude mít ani na ojeté. Bude se bát to koupit, protože očekává že když koupí pětiletý vůz, tak že mu bude ještě minimálně deset let sloužit. Bohužel toto životnost baterie kompletně zabíjí.
jako chapu, ze se tohle zrejme moc neprodava, protoze na eBerlingo klony vyjizdi tesetovaci clanek kazdou chvili ... fakt by me zajimalo, jak jsou na tom prodeje,ale tahle informace proste neni nikde dohledatelna. Jinak pro zajemce, samozrejme, ze se se palovakem vyrabi dal, jen se neprodava na uzemi EU. No a kdo je z EU a chce tohle auto, resenim je Toyota Proace City Verso. Akorat se na ni ceka, protoze diky utnuti spalovaku u techto modulu ma Toyota pretlak objednavek.
Za první pololetí minulého roku prodej rifterů se spalovákem 730 ks. Letos za stejné období 10ks tedy to je:
Tak ze stránek Peugeotu: maximální rychlost je 135km/h. Dojezd: pokud bych bral těch virtuálních 280 km tak při jízdě po dálnici ve 130-ti je poloviční, tedy 140. Pokud ale v létě klimatizujete, či v zimě topíte, klesne dojezd ještě o dalších 35% no pak aby vám baterie vydržela co nejdéle tak musíte nabíjet zhruba jen mezi 20-80%. Což je dalších 40% kapacity baterie kterou nevyužijete pokud se bojíte že vám baterie odejde po záruce a díky ceně nové baterie se z auta stane šrot. Suma sumárum v případě, že jezdíte po dálnici nebo také v létě či zimě, tak to není dobrá volba. Navíc cena toto auto úplně deklasifikovala... No prodeje tomu odpovídají. Jsou zanedbatelné.
Ten článek není objektivní. Realita je, že průměrná spotřeba pokud se pojede pouze na benzín bude úplně někde jinde. Redaktor zapomněl započítat cenu elektřiny kterou měl v baterii. Ta u stojanu je dnes až za 14Kč/kWh. Doma je el levněji, ale musíte mít vlastní dům. Na sídlišti není šance. Navíc pokud si ceny za kilometr započítáte i cenu auta, tak to vychází nechutně draze. Další věci je, že k složitému spalovacímu motoru přidáte ještě elektro pohon, takže to auto je pak hodně složité a opravy nebudou vůbec levné. Ekologické už pak nebude vůbec, protože jednak bude mít výfuk v elektrárně a za dále výroba baterii v Číně ekologická vůbec není.
Ahoj, mám známého truhláře a nabízí velmi levně pěkné kvalitní dveře. Jenom tedy za průchod otevřenými dveřmi koruna, použití kliky / otevření nebo zavření dveří 5 Kč, uzamčení/odemčení dveří 10Kč a samozřejmě měsíční poplatek za to, že je vůbec máte 200Kč. Kdo by měl problém, tak u software je to běžné a taky si nestezujete
45
Sledujících
0
Sleduje
45
Sledujících
0
Sleduje
jste demagog....
zdravotnictví jde kupředu...postupy, léky...rapidně ubyla fyzická práce...
ale vám to nevysvětlím.. vy si myslíte že jste neomylný...
a tak vám přeji hodně zdravý...i vašim dětem, ženě, rodině...
porovnejte si úroveň zdravotnictví v Americe a u nás třeba jen při porodu dětí...to tak chcete...???
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je to jednoduché. Proč by měl doktor a personál nemocnice mít okleštěný tabulkový plat? Já když přijdu do sámošky a umírám hlady, a řeknu si o rohlík zdarma, tak mi řeknou nemáš peníze chcípni.
Když jedu s autem do opravy protože mi nefunguje a nemám peníze tak mi řeknou ať si naprdím. A všechny tyto firmy vydělávají a nikdo se neptá na nic o morálce. Tak proč byste měl vy dostat zdravotnictví levně na úkor přetíženého personálu, který za to dostane ořezaný tabulkový plat oproti soukromému sektoru. Proč byste měl dostat slevu na práci druhého, když vysám tuto slevu neposkytujete?
1 odpověď