Články pana Žáka a ojetiny Renault. To už je pomalu evergreen. 😅
Mám brát jako relevantního motoristického žurnalistu někoho, kdo auto hodnotí podle toho, jestli vypadá a ovládá se jako koncern?
Pane Žák mám pro Vás novinku - to, že nějaké auto v rámci třídy vypadá jinak, má jiné ovládací prvky a výbavu, kterou vy pokládáte za nepotřebnou - z toho vozu nedělá špatné auto.
To je pouze Váš názor. Nic víc.
(Dodnes vzpomínám na Váš test Espace V, který o samotném autě neříkal vlastně vůbec nic - jen ukazoval Vaše jeho totální nepochopení...)
Vedle takového pana Vaculíka, který je pro mě opravdový PAN novinář, působíte jako předpojatý diletant.
Vaše články nečtu protože mě zajímají, ale proto abych si ověřil co za blbost jste zase vyplodil.
S pozdravem letitý a spokojený uživatel mnoha obyčejných i neobyčejných Ranaultů 😉
Jako velký fanoušek všeho motorsportu už od dětství jsem celý článek přehltal s obrovským nadšením. Sebastien Loeb je opravdu legenda, naprosto mimořídný pilot... To, že si "jen tak vyhraje" rally Monte Carlo pár dní potom, co jsem mu držel palce na Dakaru, v tomhle věku. Tleskám...
Trochu mi to připomíná ne úplně dobrovolný odchod Michaela Schumachera na vrcholu scých schopností v roce 2006. Pak se příležitostně objevoval v kokpitu Ferrari na testech v letech 2007 a 2008. Vždy přišel, zajel nejrychlejší čas a znovu zmizel. Tehdy mi taky ze všeho nejvíc připomínal mimozemšťana.
Nemůžu se zbavit zvědavosti, jak by to asi vypadalo, kdyby Sebastian absolvoval za volantem Pumy celý šampionát a zabojoval o jubilejní 10. titul - schopnosti a energii na to zatím pořád má.
Mimořádný článek o mimořádném člověku - děkuji
Velké překvapení... Už zase?😡
Začínám na to být pomalu alergický. V žebříčku pojišťoven Warrantly Direct je Renault ve spolehlivosti motorů na čele nepřetržitě od roku 2016 nebo 2017. A každý rok vychází stejně titulky o velkém překvapení.😁😁
Velké překvapení je to možná pro lidi co sami nezkusí a kupují auta podle: "kluci v hospodě říkali. Renault přece nikdy" No a potom jsou ti co kupují auta třeba podle zkušenosti mechaniků. A ti vám rádi potvrdí, že motory Renaultu fungují v poslední dekádě opravdu příkladně...😉
Jenže to se nesmíte ptát mechaniků, co dělají jen koncern. To má asi takovou hodnotu, jako byste se zeptali v té hospodě.😂
Ostatně cestou do Chorvatska ve své 25let staré laguně 2,2dt r.v. 1996 jsem potkával se zvedlou kapotou u krajnice nejčastěji auta koncernových značek.🤔
Tohle auto mě přesně zapadá mezi Citroen C6 a Renault VelSatis. Trochu škoda, že to autor nezmínil...🙁 Daly by se zmínit i další vozy, ale ty už dle mého v této třídě tak odvážné nebyly. 🤔
Všechna to jsou auta, která se na to rozhodla jít úplně jinak. Přišla na svoji dobu s velice odvážným designem, pokrokovou výbavou a pořádnou dávkou luxusu.
Jenže tato sázka nevyšla. Spousta lidí radši sáhne po tuctovosti a nových řešení se bojí. Věřím, že spousta lidí chtělo, ale neměli odvahu si to koupit a sáhli radši po mnohem tuctovější, chladnější a obycejnejší A6. Byla to jistota.
A úplně stejně to platí dnes při koupi ojetin. Tyhle vozy jsou pro fandy nebo pro blázny.😁
Vím dobře o čem mluvím. Sám vlastním přes rok VelSatis z posledního roku výroby a téměř rok jsem ho sháněl po FR serverech. Tady vůbec nejsou. A když už se něco na prodej objeví, tak člověk co o těchto autech něco ví, tak je mu jasné, že je to spíš dárce dílů, než auto na denní provoz. Pro pěkný kousek se musí většinou do zahraničí.
A mé zkušenosti? Šel jsem do jedné z nejspolehlivějších verzi phase II. A to 2.0dci 127kw s 6 st. automatem, rok 2009. Jelikož mám auto vpodstatě na denní provoz. Zatím najeto 15 000km bez zaváhání.🙂
I s tím dvoulitrem je to velice pohodlné a sebevědomé svezení. Jistota podvozku a luxus na palubě...😎 A mám něco, co se na silnici jen tak nevidí. Je opravdu mazec, kolik lidí se za autem i v roce 2021 (20 let od uvedení) otáčí. 😁😁
Dělá mi zkrátka radost.
Jo a za Lanchii Thesis se vždy rád ohlédnu. Auto pro individualisty 🙂😉
Vloni jsem si nechal dovézt z Francie Renault Vel Satis INITIAL Paris z posledního roku výroby (2009). To auto vnějším designem vzbuzovalo (a pořád vzbuzuje...) dost kontroverze. Mě se líbí - nikdy jsem nebyl na tuctové auta.😎
Jenže to hlavní je uvnitř. Obrovský prostor, neskutečně pohodlné křesla, pravé dřevo, perforovaná kůže. I po 10 letech příjemné a voňavé materiály.
Pocit prostoru a bezpečí je opravdový
Nehledě na spoustu výbavy. Ne elektronických hovadin. Opravdové výbavy, která Vás hýčká.
Luxusní obývák na kolech 🙂🙄😎
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proboha upravte si ten nadpis. Fandovi to rve oči...