Jako velký fanoušek všeho motorsportu už od dětství jsem celý článek přehltal s obrovským nadšením. Sebastien Loeb je opravdu legenda, naprosto mimořídný pilot... To, že si "jen tak vyhraje" rally Monte Carlo pár dní potom, co jsem mu držel palce na Dakaru, v tomhle věku. Tleskám...
Trochu mi to připomíná ne úplně dobrovolný odchod Michaela Schumachera na vrcholu scých schopností v roce 2006. Pak se příležitostně objevoval v kokpitu Ferrari na testech v letech 2007 a 2008. Vždy přišel, zajel nejrychlejší čas a znovu zmizel. Tehdy mi taky ze všeho nejvíc připomínal mimozemšťana.
Nemůžu se zbavit zvědavosti, jak by to asi vypadalo, kdyby Sebastian absolvoval za volantem Pumy celý šampionát a zabojoval o jubilejní 10. titul - schopnosti a energii na to zatím pořád má.
Mimořádný článek o mimořádném člověku - děkuji
Velké překvapení... Už zase?😡
Začínám na to být pomalu alergický. V žebříčku pojišťoven Warrantly Direct je Renault ve spolehlivosti motorů na čele nepřetržitě od roku 2016 nebo 2017. A každý rok vychází stejně titulky o velkém překvapení.😁😁
Velké překvapení je to možná pro lidi co sami nezkusí a kupují auta podle: "kluci v hospodě říkali. Renault přece nikdy" No a potom jsou ti co kupují auta třeba podle zkušenosti mechaniků. A ti vám rádi potvrdí, že motory Renaultu fungují v poslední dekádě opravdu příkladně...😉
Jenže to se nesmíte ptát mechaniků, co dělají jen koncern. To má asi takovou hodnotu, jako byste se zeptali v té hospodě.😂
Ostatně cestou do Chorvatska ve své 25let staré laguně 2,2dt r.v. 1996 jsem potkával se zvedlou kapotou u krajnice nejčastěji auta koncernových značek.🤔
Tohle auto mě přesně zapadá mezi Citroen C6 a Renault VelSatis. Trochu škoda, že to autor nezmínil...🙁 Daly by se zmínit i další vozy, ale ty už dle mého v této třídě tak odvážné nebyly. 🤔
Všechna to jsou auta, která se na to rozhodla jít úplně jinak. Přišla na svoji dobu s velice odvážným designem, pokrokovou výbavou a pořádnou dávkou luxusu.
Jenže tato sázka nevyšla. Spousta lidí radši sáhne po tuctovosti a nových řešení se bojí. Věřím, že spousta lidí chtělo, ale neměli odvahu si to koupit a sáhli radši po mnohem tuctovější, chladnější a obycejnejší A6. Byla to jistota.
A úplně stejně to platí dnes při koupi ojetin. Tyhle vozy jsou pro fandy nebo pro blázny.😁
Vím dobře o čem mluvím. Sám vlastním přes rok VelSatis z posledního roku výroby a téměř rok jsem ho sháněl po FR serverech. Tady vůbec nejsou. A když už se něco na prodej objeví, tak člověk co o těchto autech něco ví, tak je mu jasné, že je to spíš dárce dílů, než auto na denní provoz. Pro pěkný kousek se musí většinou do zahraničí.
A mé zkušenosti? Šel jsem do jedné z nejspolehlivějších verzi phase II. A to 2.0dci 127kw s 6 st. automatem, rok 2009. Jelikož mám auto vpodstatě na denní provoz. Zatím najeto 15 000km bez zaváhání.🙂
I s tím dvoulitrem je to velice pohodlné a sebevědomé svezení. Jistota podvozku a luxus na palubě...😎 A mám něco, co se na silnici jen tak nevidí. Je opravdu mazec, kolik lidí se za autem i v roce 2021 (20 let od uvedení) otáčí. 😁😁
Dělá mi zkrátka radost.
Jo a za Lanchii Thesis se vždy rád ohlédnu. Auto pro individualisty 🙂😉
Vloni jsem si nechal dovézt z Francie Renault Vel Satis INITIAL Paris z posledního roku výroby (2009). To auto vnějším designem vzbuzovalo (a pořád vzbuzuje...) dost kontroverze. Mě se líbí - nikdy jsem nebyl na tuctové auta.😎
Jenže to hlavní je uvnitř. Obrovský prostor, neskutečně pohodlné křesla, pravé dřevo, perforovaná kůže. I po 10 letech příjemné a voňavé materiály.
Pocit prostoru a bezpečí je opravdový
Nehledě na spoustu výbavy. Ne elektronických hovadin. Opravdové výbavy, která Vás hýčká.
Luxusní obývák na kolech 🙂🙄😎
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Věčné, vyvážené, poutavě psané. Pro lidi, co mají rádi zajímavé vozy je radost vaše články číst. 👏
Těším se na vaše další články, obzvlášť o slibovaném Renaultu Vel Satis.😉
Děkuji