Audi vymyslelo pohon 4 kol proto má ve znaku 4 kola Renault nevymyslel nic proto má ve znaku dámský přirození 😁 na dnešních nových autech ješté větší takže to stojí za jěště větší ...😅😂🤣
Akorát, že Audi rozhodně nevymyslelo pohon 4 kol.
A Renault patří ke značkám, které mají v patentové knize vůbec nejvíc zářezů.
Ale chápu, že pro ukojení někoho, kdo nikdy nejel v ničem lepším jako v koncernu to stačí 😀😘😀
Články pana Žáka a ojetiny Renault. To už je pomalu evergreen. 😅
Mám brát jako relevantního motoristického žurnalistu někoho, kdo auto hodnotí podle toho, jestli vypadá a ovládá se jako koncern?
Pane Žák mám pro Vás novinku - to, že nějaké auto v rámci třídy vypadá jinak, má jiné ovládací prvky a výbavu, kterou vy pokládáte za nepotřebnou - z toho vozu nedělá špatné auto.
To je pouze Váš názor. Nic víc.
(Dodnes vzpomínám na Váš test Espace V, který o samotném autě neříkal vlastně vůbec nic - jen ukazoval Vaše jeho totální nepochopení...)
Vedle takového pana Vaculíka, který je pro mě opravdový PAN novinář, působíte jako předpojatý diletant.
Vaše články nečtu protože mě zajímají, ale proto abych si ověřil co za blbost jste zase vyplodil.
S pozdravem letitý a spokojený uživatel mnoha obyčejných i neobyčejných Ranaultů 😉
Renault Expres Van je převlečený Dokker. Jestli o tom chcete spekulovat, tak asi neumíte číst. Nějaký bláboly co jste tu psal mě nezajímají!!!! Každý prodejce Ranaultu Vám to bez problémů potvrdí, oni se tím netají. A ten Váš nesmysl o společném vývoji, to je konec. Takže když do MB třídy C dali 1.5 dci, a k tomu elektromotor, také to budete nazýváte společným vývojem?
Každopádně na svém tvrzení ohledně Expres Vanu si trvám, a Vám stačí jeden rozhovor v Renaultu a budete tomu konečně věřit👏🏻🔝
Bláboly? Milý pane odborniku - já nerozporuju, že Renault Express Van je převlečená Dacia Dokker. To skutečně je.
Ale nahoře jste psal a do krve se hádal s někým jiným, že Mercedes Citan je převlečená Dacia Dokker. Což je teda kolosální blábol. To gratuluju...👏👏
Mercedes Citan je bratr Renaultu Kangoo, který je postavený na moderní platformě CMF. Platforma Dácie Dokker sahá vpodstatě do 90. let. Rozdílnější vozy byste těžko pohledal.
A k těm motorům Renault, co Mercedes montuje do svých vozů Bavím se o motoru 1.5, 1.6dci v třídách A a B a C, motor 1,33 TCe už je dokonce produkt společného vývoje.
Pokud je to pro Vás novinka - asi toho o autech moc nevíte.
Mercedes s motorem od Renaultu... Tato doba zda se mi poněkud nešťastná...
Tady je to zase pastva pro oči...🤔
Jeden tvrdí, že je to převlečená Dacia Dokker což je úplná kravina a vy jste zase zjevený z toho, že MB spolupracuje s Renaultem....
Pro Vaši informaci - ta hrůzná spolupráce trvá téměř 15 let. Zahrnovala velkou část motorové palety pro vozy tříd A a B od Renaultu.
Společný vývoj skvělého 1,33 TCe, platformy pro Twingo/Smart ForFour a dvě generace Kangoo, kterou Němci kupují jak diví.
Ale jelikož jste si toho všiml až teď, asi se to daří velice dobře. 🤔😉
Do toho bych určitě nešel, vím jak si stojí Toyota Proace , servisáci se modlí kdy už to přestanou vyrábět, v Ostravě je čekačka na opravu věčnost...Jak si něco čuchne k Renaultu ...
Tak tady jste trochu vedle...Proace stejně tak jako celá Toyota nemá s Renaultem absolutně nic společného. To je společný vývoj se Stellantisem. Renault je úplně jiná aliance.
Nepovažuji se za kritika všeho nového ale aby japonci vyráběli dáčku to je na mě už moc. To samí mitsubishi ti zas vyráběj renaulty kadjary a montujou tam jen svůj znak. Dřív se japonec kupoval z nějakého důvodu a frantík taky a byli to dva úplně jiné světy. S japoncem se dalo machrovat i na němce nebo švéda. Ted už se dělaj jen celosvětové univerzály kde si přestáváte vybírat co chcete protože to ztrácí smysl. Ten kdo se v budoucnu bude chtít odlišit tak vezme čínu.
Chápu vás ve vaší myšlence, ale musím Vás opravit:
Tohle opravdu nemá s Dácii co dělat. Dacia je sice součástí Renault group, ale Dokker je úplně jiná, levnější platforma. Jiné auto. Na jejím základu vznikl Renault Express. Ale trio Renault/Mercedes/Nissan je úplně jiné auto. Co se týče Mitsubishi - tam nejde o Kadjara, ale Captura.
Ale pravdu máte v tom, že jde zase jenom o přeznačovaný Renaultem.
Zjistete si, kolik se tech Avantimu, Vel Satisu, C6 apod. vyrobilo a prodalo. Byly to jednotlive tisice kusu, vsechny ty projekty skoncili vyrazne driv, nez se planovalo a vyrobily pro sve automobilky financni ztraty. At tu neplacate blbosti...
Nemáte tak úplně pravdu. Vel Satis se vyráběl mezi lety 2002-2009.
Vyrobilo se ho přes 61 000ks.
Nebyl to žádný oslnivý úspěch, ale vyložený propadák taky ne.
Navíc si uvědomte, že to auto startovalo na ceně 1 000 000,- Kč a s příplatky se mohlo dostat nad 1 500 000,- Kč. P
Když vezmete v potaz tehdejší hodnotu peněz, rázem to vypadá jinak. C6 se tuším nevyrobilo ani 10 000ks.
Netuším, odkud pan redaktor bere informace, niméně jsem majitelem Phaetonu z přelomu 2008/09...a kupodivu s motorizací 3.0 TDI...a jsem si jist, ze tento motor byl ve voze již podstatně dříve.
Jinak všem "chytrákům", co to auto pomlouvají bych poradil se s ním nejdříve svézt....
Jsem majitelem vozu Renault Vel Satis z posledního roku výroby (2009) v u nás velice vzácné kombinaci motor+převodovka. A dost dobře Vám rozumím. Pod poslední odstavec se s radostí podepisuji...😁😁😁
Jako velký fanoušek všeho motorsportu už od dětství jsem celý článek přehltal s obrovským nadšením. Sebastien Loeb je opravdu legenda, naprosto mimořídný pilot... To, že si "jen tak vyhraje" rally Monte Carlo pár dní potom, co jsem mu držel palce na Dakaru, v tomhle věku. Tleskám...
Trochu mi to připomíná ne úplně dobrovolný odchod Michaela Schumachera na vrcholu scých schopností v roce 2006. Pak se příležitostně objevoval v kokpitu Ferrari na testech v letech 2007 a 2008. Vždy přišel, zajel nejrychlejší čas a znovu zmizel. Tehdy mi taky ze všeho nejvíc připomínal mimozemšťana.
Nemůžu se zbavit zvědavosti, jak by to asi vypadalo, kdyby Sebastian absolvoval za volantem Pumy celý šampionát a zabojoval o jubilejní 10. titul - schopnosti a energii na to zatím pořád má.
Mimořádný článek o mimořádném člověku - děkuji
Velké překvapení... Už zase?😡
Začínám na to být pomalu alergický. V žebříčku pojišťoven Warrantly Direct je Renault ve spolehlivosti motorů na čele nepřetržitě od roku 2016 nebo 2017. A každý rok vychází stejně titulky o velkém překvapení.😁😁
Velké překvapení je to možná pro lidi co sami nezkusí a kupují auta podle: "kluci v hospodě říkali. Renault přece nikdy" No a potom jsou ti co kupují auta třeba podle zkušenosti mechaniků. A ti vám rádi potvrdí, že motory Renaultu fungují v poslední dekádě opravdu příkladně...😉
Jenže to se nesmíte ptát mechaniků, co dělají jen koncern. To má asi takovou hodnotu, jako byste se zeptali v té hospodě.😂
Ostatně cestou do Chorvatska ve své 25let staré laguně 2,2dt r.v. 1996 jsem potkával se zvedlou kapotou u krajnice nejčastěji auta koncernových značek.🤔
je jich tady jak šafránu, protože to byly ve své době vlajkové lodě Citroenu a Renaultu a cena tomu odpovídala. Vel Satis se navíc dizajnově příliš nepovedl.
Jako majitel Satise se pokusím být objektivní k vašemu komentáři, že design se moc nepovedl.😁😉
Ten design působí z určitých úhlu neforemně. To je prostě fakt🤔
Na svoji dobu-a myslím, že ještě dnes je opravdu neotřelý až futuristický.
Za mě to je typický příklad designu, který si zamilujete nebo se Vám nelíbí. Buď anebo.
Ono taky obrovský (téměř 5m dlouhý hatchback s prvky dnešních SUV nebo spíš Crossoverů) dodnes nikdo jiný neudělal.
Pamatuju si, když ho představili jak jsem si zamiloval tu luxusní, obrovskou palubní desku. Líbil se mi předek, bok trochu míň a na zadku se mi hrozně líbila ta světla kopírující kufr. Ale ten zadek. Tomu jsem nemohl přijít na jméno... Říkal jsem si proč??
Bylo mi tehdy 12. Už tehdy mě to auto něčím...
Dnes považuji zadek za vůbec nejhezčí a nejzajímavější na celém autě. 😎
Jak napsal jeden fanda na fóru:
To auto je tak ošklivé až je vlastně nádherné. Je velice osobité a sebevědomé. To je jisté 😁😉
Ano, pravda. V dnešní zoufalé šedi otočím hlavu za VelSatis i Thesis, Alfou Romeo 164, zmiňovanou Legend, třeba i Omegou, pak i XJ ad. Těžko říct, proč do jednoho všichni - kromě "velké trojky" - rezignovali na vyšší střední (tím nemyslím to XJ) třídu.
Asi proto, že ty značky opakovaně investovali velké peníze do vývoje nových zástupců v té třídě a nedostavil se úspěch. Prostě to zabalili. A já se nedivím. Objektivně některé z těch aut nebyly nejlepší, ale pár z těch aut bylo opravdu dobrých a velký úspěch stejně neměli. Vždy to byly minimálně zajímavé alternativy.
Nakonec hlavní slovo mají ekonomové s kalkulačkou v ruce...
Německé trio tady u zákazníků prostě vyhrálo.
Další titulek se stupidní hláškou, že něco budeme milovat nebo nenávidět. To má autor tak omezené vnímání?
Tady bych se autora rád zastal. Vidím to podobně. Tohle auto zkrátka rozdělovalo a rozděluje dál.
Buď jsou jim lidé nadšení nebo ho nechápou a nelíbí se jim. Jen si přečtěte komentáře pod článkem. To je důkaz 😁
Tohle auto mě přesně zapadá mezi Citroen C6 a Renault VelSatis. Trochu škoda, že to autor nezmínil...🙁 Daly by se zmínit i další vozy, ale ty už dle mého v této třídě tak odvážné nebyly. 🤔
Všechna to jsou auta, která se na to rozhodla jít úplně jinak. Přišla na svoji dobu s velice odvážným designem, pokrokovou výbavou a pořádnou dávkou luxusu.
Jenže tato sázka nevyšla. Spousta lidí radši sáhne po tuctovosti a nových řešení se bojí. Věřím, že spousta lidí chtělo, ale neměli odvahu si to koupit a sáhli radši po mnohem tuctovější, chladnější a obycejnejší A6. Byla to jistota.
A úplně stejně to platí dnes při koupi ojetin. Tyhle vozy jsou pro fandy nebo pro blázny.😁
Vím dobře o čem mluvím. Sám vlastním přes rok VelSatis z posledního roku výroby a téměř rok jsem ho sháněl po FR serverech. Tady vůbec nejsou. A když už se něco na prodej objeví, tak člověk co o těchto autech něco ví, tak je mu jasné, že je to spíš dárce dílů, než auto na denní provoz. Pro pěkný kousek se musí většinou do zahraničí.
A mé zkušenosti? Šel jsem do jedné z nejspolehlivějších verzi phase II. A to 2.0dci 127kw s 6 st. automatem, rok 2009. Jelikož mám auto vpodstatě na denní provoz. Zatím najeto 15 000km bez zaváhání.🙂
I s tím dvoulitrem je to velice pohodlné a sebevědomé svezení. Jistota podvozku a luxus na palubě...😎 A mám něco, co se na silnici jen tak nevidí. Je opravdu mazec, kolik lidí se za autem i v roce 2021 (20 let od uvedení) otáčí. 😁😁
Dělá mi zkrátka radost.
Jo a za Lanchii Thesis se vždy rád ohlédnu. Auto pro individualisty 🙂😉
Levnější reklamu na auta co jsou všeobecně pod čarou jsem dlouho neviděl.
Otázka je pod čarou pro koho?Autor se právě textem snažil ukázat, že jsou pod tou Vaší čarou neprávem a tím že jsou levnější než jiné modely, jde o zajímavé alternativy...😉
Zkuste si někdy promluvit s mechanikem, který nedělá pouze koncern (protože nic jiného neumí), ale dělá auta všech značek. Možná budete dost překvapený a pod čáru se dostanou jiné značky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proboha upravte si ten nadpis. Fandovi to rve oči...